مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لازمه ...



یه وقتایی لازمه به هیچی فکر نکنی ... فقط بری جلو ... به عقب نگاه نکنی ... به جلو هم ... یه وقتایی لازمه فقط تو لحظه شاد باشی بخندی ... خودتو بندازی تو بغل خدا ببینی تقدیرت رو چطور رقم می زنه ...

یه وقتایی لازمه از صبح تا شب با یه دوست خوب باشی ... حرفاشو گوش کنی ... بگی مامانت چای بذاره... دوستت و به یه چیز کیک مشتی تو خونه کنار مامان دعوت کنی ... دراز بکشی دوستت بشینه یه ساعت با مامانت حرف بزنه ... تو هی همینجوری الکی خوشحال باشی ! و کیف کنی که مامانت اینقدر با دوستات رفیقه ...

یه وقتایی لازمه صبحونه ناهار و شامتو بیرون از خونه بخوری ! جاهایی که دوس داری ...

لازمه یه پنج شنبه به هیچ چیز فکر نکنی ... لازمه شب تو بغل کسی نخوابی جز خدا !

من عاشق خدام هستم. خدای من خیلی مهربونه... خیلی... خدای شما چی ؟

مسیر زندگی خیلی یهو از جاده خاکی به یه جاده ی خوشگل پر از درخت و رنگی تغییر می کنه ... زندگی من خیلی یهو ! تو مسیر قشنگی قرار گرفته ... : )

همین










مگی ورزشکار !



دقیقاً چطور شد که من به اون اکتیوی !!! به یوگا علاقه مند شدم ! یه حرکتی امروز مربی بهم داد و گفت وااای این عالیه ! عالی ! تو چقدر خوشگل شدی تو این حرکت:))))) دوستم می خواست ازم عکس بگیره که دیگه گفتم ضایع س بی خیال شو :-)))))! به نسبت دو تا دوست دیگه م خیلی بدنم ورزشی تره و مربیم همش می پرسه تو مطمئنی هیچ وقت ورزشکار نبودی ؟! مطمئنی؟! اون وخ چطو اینقد هیکلت خوبه! این حرکتی که بهمون داد امروز نمی دونم اسمش چی بود ! منتظرم داییم بیاد براش این حرکت و برم کف کنه:دی

امروز باید آلمانی می خوندم که هی موکول شد به یه ساعت بعد ! از 9 صبح که پاشدم هنوز اون یه ساعت بعد نرسیده ! الانم که رفتم رو ترد میل و ورزش کردم حسابی ! 200 کالری سوزوندم ! با دمبل قرمزم یه کم دمبل زدم :دی ( برادرم رفت و اومد مسخره م کرد بهم خندید!!! ) لازمه بگم دمبل قرمزم نیم کیلوییه ؟! :)))

هیچی دیگه امروز از صبح تنها کار مفیدی که کردم ورزش بوده!!! همین:|

الانم اومدم بهتون بگم لطفاً ورزش کنید ! خیلی زیاد ! آلمانی و درس های دانشگاه اصلاً مهم نیستن ! اصلاً فکر نکنید باید تکالیف کلاستون و انجام بدید ! کلا ورزش کنید وسطاشم هی بیاید اس ام اس بدید به فرفری و دوستان ! همین همین ! :دی

امروز بیشتر از چیزی که خوردم کالری سوزوندم ! اگه آب شدم رفتم تو زمین تعجب نکنید خلاصه :)))








تولدش مبارک !



20 آبان همش درگیر بودم که امروز تولد کی بود؟! سابقه نداره عموماً تولد افراد نزدیکم رو یادم بره ... تو تقویمم نوشتم تولدش مبارک !!! خیلی فکر کردم یادم نیومد ولی ...

دیشب نصف شبی که بر می گشتم خونه یهو !!!(دیشب کلاس آلمانیم ساعت 11 شب تموم شد !!!)  پشت چراغ قرمز بودم که یادم اومد 20 آبان چه روزی بوده ... 20 آبان تولد گواهینامه م بود! چقدر استرس داشتم اون روز ! امتحان شهر واسم مثه غول بود . جای 10 جلسه آموزشی 15 جلسه رفتم . امتحان شهر تو خیابون منظریه برگذار می شد . درست جلوی فروشگاه دلفین پارک دوبل رفتم . سرهنگ از پارک دوبلم خیلییی خوشش اومد ولی همه ی مراحل دیگه رو هم ازم خواست از دور دو فرمونه و ... اوف !!!

اون روز 3 نفر کلا قبول شدن که یکیشون من بودم. با یه حس فوق العاده ای برگشتم خونه . چند ساعت بعدش اولین سفر مشهد بدون مامان بابا رو تجربه کردم . با خواهرم و دو تا دختر هم سن خودمون رفتیم مشهد یکی از بهترین سفرهای عمرم بود . یادش بخیر ...

یادش بخیر ... اولین تجربه ی رانندگیم بعد از تمرین با مربی با ماشین او!!! بود . هیچ وقت حاضر نشدم ماشین بابا و مامان و واسه تمرین بردارم . اما او یه روز مجبورم کرد چند قدم با ماشینش رانندگی کنم : ) خیلی خوب بود !!! از همون چند ثانیه رانندگیم راضی بود و تشویقم کرد کلی!!!

باید بگم : کااااملا خودمو سپردم دست خدا و واسم مهم نیست تهش چی میشه . فقططط قصد دارم از زندگیم لذت ببرم . همین : )







برای تو که بخندی ... : )



شما یادتون نمیاد ... ما تو مدرسه از اینا می خوندیم زنگ قرآن ! یادش بخیر کلی ...

اللهم صل و سلم و زد و بارک علی رسول الله و آله اطهار !

یه وقتایی لازمه بدون دلیل ... 2 ساعت با یه دوستی صحبت کنی بدون هدف و صرفا برای خوب بودن ! از ساعت 10 تا 12 حرف زدیم ... خندیدیم ... به دوران کودکی !رفیق دنبال این صلوات ریتمیک بود که تو مدرسه می خوندیم :-)) گفت گشتم پیداش نمی کنم ! براش گشتم و پیدا کردمش ... خیلی باحال پشت تلفن هی می خوند اللهم صل و سلم...:-)) می گفت سر این صل و سلم صدا اوووج می گرفت:)) حیف که همش آهنگشو می زدیم هیچ وقت نفهمیدیم خود صلواته چی بود:-)) خدایی چند نفرتون تو مدرسه اینو می خوندین ؟! خدااااییش می دونستین چی میگین یا آهنگش و می زدین شمام:دی


* یه دوستی آدرس وبلاگ قدیمیش و داد ... نشستم تخته گاز خوندمش :|

خوب خیلی خوب بود! چی کار کنم ؟!





ماجرای نذر ذکر و اینا



امروز تا حرکت کردیم گوشیمو در آوردم از کیفم ! آماده شدم که تو راه ذکرمو بگم . یه ذکر نسبتاً بلنده که 1300 بار باید می گفتم امروز ...

خواهرم بین من و داداشم نشسته بود ! یهو گفت هی ! مگ ! تو چه نذری کردی ؟! این مسخره بازی چیه!؟ هربار آدم نگات می کنه گوشیت دستته و در حال ذکر گفتنی :-)))تو ماشین ور دلم نشستی هی ذکر می گی و اینا:-))) گفتم بابا من که تو دلم میگم. گفت حالا هرچی ! من خوشم نمیاد:دی واقعاً مسخره س :دی ! گفتم آخه نذر دارم گفت آخه خدایی من چند روزه تو رو تو این وضع می بینم ؟! :دی گفتم 13 روز گفت خوب حالا کی به سلامتی تمومه این نذرتون ؟! گفتم 27 روز دیگه !!! نزدیک بود پرتم کنه از ماشین بیرون! گفت نهههههه ! یعنی چی واقعاً ... خدایی این ذکر گفتن چه تاثیری داره چه نذریه... !!! من اصلا نمی فهممت :))) خواهرم هیچ وقت نذرهای این چنینی نمی کنه. تنها نذری که می کنه اینه که مقداری از حقوقشو بده به بچه های بی سرپرست و بیمارا ... خدایی دست خیری داره و من به یاد ندارم جایی شنیده باشه کسی پولی می خواد و کوتاهی کرده باشه. ولی اصلااا به نذر و ذکرگویی اعتقاد نداره (مثل بابام! که به نظرش خیلی مسخره س! من و مامانم ولی نذرهای اینجوری می کنیم:دی ) خلاصه خواهرم دعا کرده به آرزوم برسم و دیگه از این نذر ها نکنم :))

تو راه برگشت از انزلی برادرمو نشوندم وسط که رااااحت بتونم صلوات بفرستم:-))) این سری برای شادی روح مرتضی پاشایی ...

خدایی یه سوال! شما به هم چین نذرهایی اعتقاد دارین ؟!





سعی دارم خوب که نه عالی باااشم:دی

اینجا  رستوران رضایی ... ناهار لمباندیم ! همگی کباب ! من میرزا قاسمی :دی به قول خواهر هر کی به لیاقتش :))))) من لیاقت گوشت خوردن ندارم آقا حرفیه :)) ؟الانم در حال سوار شدن تو ماشینیم ، که بریم انزلی ... : )یادم باشه اومدم خونه درباره اون نذر ذکرم و بحثم با خواهر تو ماشین بگم:دی






یه چیز گرون که بهم حس خوب بده !!!

کاشف به عمل اومده که پول مذکور از کجا به حساب قدیمی ریخته شده ! هاها ...

الانم در جستجو هستم که یه بخش از اون پول کوچولو رو هدیه بدم به یه آدمی که واقعاً نیاز داره ... دلم می خواست وقتش رو داشتم و می رفتم تو روستاها ببینم واقعاً کی هست که نیاز داره به کمک ... حیف که واسم سخته ... : (با بقیه ش هم یه چیزی بخرم که دلم نمی اومده براش چنین خرجی کنم . مثلاً فکر کن یه جوراب 50 هزار تومنی ! البته این نیستا... مثال بود:دی . نمی خوام بگم دقیقاً چی هست :دی !

28 روز دیگه مونده به چله شدن نذرم : ) ! خوشحالم ! و عمیقا اعتقاد دارم تا اون روز آروم تر میشم . موندم ببینم خدا چه چیزی رو برام خیر می دونه ...

راستی اینجا کسی هست که تعبیر خواب سرش شه ؟ من 3 شب !!! تو فواصل مختلف خواب دیدم یه کسی بهم یه پسر بچه هدیه میده !!! و من چقدرررر از وجود این کوچولو خوشحال میشم !!!!!! خواهرمم این خواب رو دیده !!! بدون اینکه براش تعریف کنم گفت این خواب و دیده !

من کلا زیاد خواب نمی بینم. هیچ وقت هم خواب تکراری ندیده بودم ! خواب رنگی با کیفیت اچ دی ! اونم تکراری ... می خوام بدونم دقیقاً از کجا باید بفهمم تعبیرش رو ؟






آلمانی



استرس دارم ... واسه اولین بار تو عمرم تصمیم دارم تو کلاس عمومی آلمانی حضور پیدا کنم :دی !

امروز ساعت 5 کلاس دارم تاااا 8.5 شب :دی اگه خوشم بیاد که به صورت عمومی کلاسم و ادامه میدم !

منتظرم ببینم کیا هم کلاسیم هستن ... اصلا به چه قصدی آلمانی می خونن و اینا ...

امروز ناهار مهمون داشتم ! مهمونمو بردم ناپولی! نون سیر خوردم یادم نبود کلاس دارم... 3 بار مسواک هم تاثیری نداشته همین طور بوی سیر با منه! :((( یعنی جلسه اول بوی سیر و کجای دلم بذارم:)))




هوم هوم ! سویت هوم !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

صبح بخیر دوشنبه !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای امید دادن به خودم ...


مگر می شود زندگی ات را به هم ریخته آفریده باشد ؟ او خدای دانه های انار است ...

متاسفم برای بعضیا !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.