مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوبی دارم چون...

یه فکر اقتصادی به سرم زده دارم میرم به کسی پیشنهاد بدمش، دعا کنید بگیره خلاصه... 


+ بابام میگه تو اینقد مخ پول در آوردن داشتی و رو نمی کردی؟! قراره بابامم استخدامش کنیم کم کم بیاد زیر مجموعه ی خودمون :))) من خجالتی هستم و اگر نبودم به خیلی جاها می رسیدم، متاسفانه این خجالتی بودن رو از خانواده ی مسخره م به ارث بردم:دی هیچی دیگه همینا...

ضمنا هیچ ربطی به شیرینی پزی نداره این جریان و جریانیست کاملا متفاوت... بهتون گفته بودم یک عدد خواهر خوانده دارم که، می خوام به اون پیشنهاد بدم بلکه شرایط زندگیش بهتر بشه و لازم نباشه کسی همیشه حامی مالیش باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
هانی 1395/08/20 ساعت 09:58 http://www.hanihastam.blog.ir

رزومه بدم؟ :دی

:))) خیر

نیوشا 1395/08/19 ساعت 18:22

مگی جون وقتی میدونید که خجالتی بودن انقدر داره جلوی پیشرفتتونو میگیره ؛ حیفه بزارید که یه مشکل کوچیک انقدر بهتون ضرر بزنه؛ بنظرم با کمک مشاور کتاب یا هر چی که بهتون حس خوب میده خجالتتونو کنار بزارید .
34853

خیلی سختمه متاسفانه، ببینید اگر منو ببینید فکر نمی کنید خجالتی هستم در واقع اونقدرها
ولی وقتی نمی تونم با استادم تلفنی صحبت کنم، وقتی تو دفترشه نیم ساعت پشت در میمونم که برم تو یا نرم؟ بی وقت نباشه؟ بد موقع نباشه؟ نشون میده خجالتیم حتی اگر نقش خجالتی نبودن رو سالها بازی کرده باشم

فکر اقتصادی تان گیرا و پر پول باد

سپاسمندیییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد