مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هسسم ولی خسسسه م

من زنده ام، فکر می کنم بالای 70 تا پی ام تو تلگرام دارم و فرصت نکردم بازشون کنم.

و فکر تر می کنم 33 تا کامنت اینجا دارم و هنوز فرصت نشده بخونم، آخرین پی ام کجایی یکی از بچه ها بوده که خواستم بگم هسسسم فقط خسسسسه م:|


شب بر شما خوش، فردا و پس فردا روزهای خیلی شلوغ پلوغی خواهم داشت در دانشگاه و شبها در کارگاه، خدایا شکرت به وقتم برکت بده، خواهش می کنم:((


+ تازه از کارگاه برگشتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
پرچنهـ 1395/08/18 ساعت 22:33 http://porchene.blogfa.com

مگی بیاااااااااااا ... بیا بیا بیااااااااااااااااااااا ... مگی بیااااااااااااااااااااااااا
برگرد دوباره دیگه :( جِدنی نیستی انگار تیکه ای از قلبم نیس

+ سلام :) ان شاالله که سرت به خیرُ خوشیُ برکتُ خدا خدا خدا ، پر باشهُ شلوغ :)
لطفا بیااااااااااااااااااااااااا :(

عزیییییزم...عزیییز مهربونم
آخه چرا من یه هزارم شما قلبم مهربون نیست؟

انشاالله که خیره و برکت... سرم به کار گرمه، به بی حسی و به کار و به تلاش، الهی شکر برای همین ها پرچنه جانم...
من هستم، همینجام :) :*

سلام مگهان عزیز
ان شاء الله توی همه کارهاتون موفق باشید عزیزماز ته دل براتون بهترینهارو میخوام مگهان عزیز

سلام عزیزم
خیلی مچکرم ازت

فاطمه 1395/08/18 ساعت 14:27

سلام .برای پست بالا نظر مینویسم هر چند حتما قسمت نظرات رو بستید که کسی چیزی ننویسه.میخواستم بهت بگم این بی حسی بعد از یک بحران بزرگ طبیعیه.من روانشناس نیستم فقط تجربه اش رو دارم.چند وقت دیگه متوجه میشید خیلی تغییر کردید.بزرگ شدید اونقدر ک مثلا دیگه نیش و کنایه ها و ناملایمات معمولی آزارتون نمیده.اصلا ادم دیدش عوض میشه .با آدمای جدیدی آشنا میشید و رویه زندگیتون کاملا عوض میشه .برای من که اینطور بود.

سلام عزیزم
حتما همینطور هست که میگید، من خیلی چیزها رو از مرداد نکبت امسال از دست دادم و خیلی چیزها رو از بعد اون به دست آوردم...
انشالله بتونم اونطوری که میگید بشم فاطمه مان، دعام کنید:)

من 115 پی ام باز نکرده دارم

ماشالله بگم یا نه؟ ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد