مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حال من


هم چنان همه ی درس ها برام غریبه ن . به سختی تونستم اسم دروس!!! رو یاد بگیرم !

یک دل خوشی وصف نا شدنی ای دارم! اونم اینه که استاد های گرام همه سایت های بین المللی معرفی می کنن و انتظار دارن ما بتونیم متون اختصاصی رشته ی خودمون رو درک/ یا ترجمه کنیم !

خوب اینجاس که من یه برگ برنده دارم و ۲ تا از استادهامونم لکچر انگلیسی می خوان ازمون که اونم به حس ذوق مرگیم افزوده !



باید بگم : دیروز که زیر اون درخت رو صندلی های پارک!!! دانشگاه نشسته بودیم و تو اون هوای ملس پاییزی چای می نوشیدیم ... حس کردم مهر دانشگاه کم کم به دلم نشسته !



نظرات 5 + ارسال نظر
hebe 1393/08/06 ساعت 10:31

بهترین دوران من دانشگام بود

هوم ...

طـ ـودی 1393/07/18 ساعت 04:10

رمزی نذار لطفا :دی

وحید 1393/07/16 ساعت 02:17 http://lovetale.blogfa.com

ممکنه رمزا رو داشته باشم؟

طـ ـودی 1393/07/15 ساعت 15:59

پارک دانشگاه!!!؟!؟!؟!

عکس می ذارم که روشن شه پارک دانشگاه !!! یعنی چی

نی نی 1393/07/15 ساعت 14:44

منم زودتر دوس دارم درسم تموم شه برم واسه فوق..

نی نی !
من اصلا دوست نداشتم ! ولی الان حس خوبی دارم ! اگه همون سال رفته بودم الان ترم آخرم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد