مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اگه قرض می گیرید آدم باشید، سر وقتش پس بدید که باز رغبت کنیم قرض بدیم

۴ سال پیش ۱میلیون تومن به یکی قرض دادم بابت هزینه ی درمان... قرار بود آخر ماه بهم برگرده... اون زمان ۱تومن برای من خیییییلی پول بود، شاید برای شما نبود. 

شاید باورتون نشه ولی هنوز یک قرونش‌ بهم برنگشته، دیگه ‌با یه میلیون تومن هیچ کاری نمیشه کرد:) ازت نمیگذرم دوست عزیز خدا هم الهی ازت نگذره...



+ فقط در شرایطی میتونم ببخشم که تو‌ همین ماه پولم بهم برگرده

نظرات 21 + ارسال نظر
... 1397/11/02 ساعت 15:03

نظر من چرا نیست . انقد موندم بخونیش‌

چی بود نظرتون؟:(

آویشن 1397/10/09 ساعت 02:09 http://dittany.blogsky.com

ایندفعه یادم باشه هرچی میخوام اول بیام به تو بگم. باورت میشه اون آشنا پول و پس داد؟ البته نه همشو فعلا ۵ تومنشو ولی باز این خودش غنیمته. من که دیگه رسما و عرفا ناامید بودم از بازگشت این مبلغ. امیدوارم اونی که از تو پول گرفته بود هم تا قبل تولدت برگردونه

وای دختر خوشحالم کردی چقد آخه

هیوا 1397/09/25 ساعت 23:02 http://hiva.blog.ir

ای بابا
امیدوارم برگردونه
حالا شما فک کنم کل سرمایه یه نفر، این داستان رو داشته باشه

هعی...

رها 1397/09/14 ساعت 01:25

4 سال پیش خونه 200 تومنیمون رو 130 فروختیم پولش رو دادیم ب کسی(قبلا بهش میگفتم دایی) قرار بود تا اخر سال یا سال بعدش بهمون بده
تا الان 3 ملیون بیشتر نداده تازه طلبکارم شده
اون پول رو دادیم ک ابروی خانواده حفظ بشه اما وقتی پول رو میخواستیم خانواده هم گفتن ی خونه ک ارزشب نداره!
من دیگه هرگز دست کسی و نمیگیرم مگی مگر اینکه واقعا اون پول برام بی اهمیت باشه.
نفرین نکن ببخش. اونقدر کاینات راحت انتقام ما رو میگیره ک حد نداره
فکر نکن نفسم از جای گرم بلند میشه اون پول برامون همه سرمایه مون بود بخاطر از دست رفتن سرمایه مون جراحی مهمی ک داشتم یک سال عقب افتاد
نمیدونم چرا اینا رو گفتم اما ببخش میدونم خودت میدونی

.....

ای بابا ، خیلی بده که قرض می گیرن و پس نمیدن. اتفاقا ما هم حدودا ۵_۶ سال پیش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن به یکی از آشناها دادیم و هنوز که هنوز پس نداده ، یعنی عملا همه اطرافیانش میدونن و نیگن چرا پس نداده ولی خودش اصلا به روی خودش نمیاره. دروغ نگم من که ناامید شدم از اینکه روزی بخواد برگردونه ولی انصاف هم خوب چیزیه ، اینجوری کاری می کنن آدم دیگه نتونه راحت به کسی کمک کنه.

وای با شما این کارو کردن خیلی زور داره، چقد خواهرت زحمت کشیده برا زندگیتون
هاه، خدا نگذره از هرکی که این کارو میکنه:(

سارا 1397/07/09 ساعت 21:11

حتما حل میشه مگهان. هیچ مشکلی نمیتونه تا ابد روی زندگیامون چتر بندازه. و هر مشکلی با هر عظمتی هم که باشه یروز گورشو گم میکنه. از ته دلم برای خودت و خانوادت ارامش و خنده های تهِ دلی آرزو میکنم
اگه فکر کردی از من کمکی بر میاد بهم بگو *_*

ممنون، خیلی خیلی ممنونم ازت
می‌دونم آرزوی قشنگت برآورده میشه برام

سارا 1397/07/08 ساعت 23:30

قضیه دو سه سال پیشه حدودا. خیلی مشکل مالی داشتم بعد یروز توی کامنت خصوصی ازم شماره کارت خواستی و گفتی میتونی بهم یه مبلغی رو قرض بدی و خیلی براش پافشاری کردی که کمکم کنی، بدون اینکه منو دیده باشی:) من نتونستم قبول کنم یمدت بعدش هم مشکلم برطرف شد اما هیچوقت مهربونیت رو فراموش نکردم*_* قوت قلب اون روزهام بودی

باور کن که یادم نبوده و فقط ته دلم روشن شد که روزی مشکلات من هم‌ حل خواهند شد. از ته دل از راه دور بغلت می‌کنم، خدا هر روز حالتو بهتر کنه ان شالله

سارا 1397/07/07 ساعت 22:11

یادته یمدت خیلی مشکل داشتم بعد خواستی کمکم کنی؟:) خواستم بگم هیچوقت فراموش نمیکنم که بفکرم بودی و خیلی مهربونی. از ناراحتیت ناراحتم، دعا میکنم که پولت رو بهت برگردونه*_*

من ناراحتی کسی رو رفع کردم یعنی؟
میشه برام تعریف کنی:(؟ فکر کن دارم دچار الزایمر میشم
فقط میتونم بگم تو این روزها که سخت محتاج دعام کامنتت بسیار دلخوش کننده بود

من 1397/06/21 ساعت 13:39

سلام مگی خوبی؟

نصیحت 1397/06/18 ساعت 20:49

ب نظر بنده حقیر از خیر پولت بگذر و دیگ هرگز از این کارای بچگانه نکن مگی جان اخه ادم ب دوست وبلاگی اعتماد میکنه!؟نه اخه اعتماددددد اونم ب کسی ک دوست مجازیه...درست فهمیدم!؟

آسوکا 1397/06/17 ساعت 09:24 http://ASOOKA.BLOG.IR

تی حلاله
بالاخره اونِ حلقِ دورون گیر کُنه :)

دلم تنگ شد برات آسوکا

هانی 1397/06/16 ساعت 16:55

اگه راهی پیدا کردی برای پس گرفتن پول از چنین آدمایی به منم بگو!!

روشن 1397/06/15 ساعت 22:44 http://roshann.blogsky.com

منم نتونستم پولی ک قرض دادم پس بگیرم ...
و واقعا اذیتم میکنه احمق فرض شدنم ..

مهر 1397/06/15 ساعت 14:38

فک کنم وبلاگت هم نمیخونه ...........
چون یادمه قبلا ی بار گفتی در مورد قرض دادنت پولت....

بهسا 1397/06/15 ساعت 09:38

سلام مگی جون
خوبه که باز می نویسی
.
.
الان اگه من خیلی کنجکاو باشم ببینم کیه خیلی بده؟

سلام عزیزم


اگه می‌شناختی می‌گفتم، فعلا اسمی نبردم محض حفظ آبرو و البته شما هام نمی‌شناختین

عرضم به حضور ماهت که این پول هنوزم واسه من یکی که زیاده اونم اگه کسی قرار باشه بهم پس نده.
منم یه یکی سیصد و پنجاه تومن قرض دادم سه ماه پیش، اونم یک ماهه قرار بود برگردونه، دو روز پیش بعد از کلی زنگ و اس ام اس سیصد تومنش را داد بالاخره.
والا من به این نتیجه رسیدم اونی که انقدر روو داره که پولمو پس نمیده منم باید مثل خودش باشم تا بتونم پسش بگیرم. والا

من خیلی رو دارم و صد بار با احترام و بی احترام بهش یادآوری کردم
فقط می تونم بگم ازش نمی‌گذرم ایشالا خدا هم نگذره

شباهنگ 1397/06/14 ساعت 07:01 http://www.nebula.blog.ir

چهار سال پیش!!!
واقعا پولی بود اون موقع
شاید یادش رفته

بخدا که خیلی بود برای من... که هنوزم هست!
والا تو این اوضاع
ننه تو‌که دلت پاکه دعا کن پول حلالم بهم برگرده

امیدوارم برگردونه ...

خیلی نا‌امیدم

باران 1397/06/14 ساعت 00:32

منم همین بلا به سرم اومده و دقیقا ۴ سال پیش و واقعا حلال نمیکنم !!
چون هر بار می بینمش با پر رویی بهم زل میزنه و نگاه میکنه و انگار نه انگار
اگر بهم بگه ندارم بدم آدم ناراحت نمیشه اما متاسفانه ایشون نمیگن بلکه هر سالی که بحثش رو میکشم وسط
انگار نه انگار که با اون حرف زدم هر چند میدونم اون مقدار پول رو واقعا داره و نمیده !!



سلام مگهان عزیز
خوبی ؟
خوشی ؟
خانواده خوبن ؟

ایشالا همیشه خوب و شاد و سلامت باشی
با آرزوی بهترین ها برات عزیزم

هرگز حلال نکن
کسی که نمی‌تونه پس بده نباید قرض کنه اگرم قرض می‌گیره میگه ۲ماه دیگه پسش میدم باید بده
حق نداره بذاره ۴سال بعد... خدا ازشون نمی‌گذره، گناه بسیار بزرگیه خوردن حق مردم و بی اعتماد کردنشون

پرستش 1397/06/13 ساعت 23:58

من میگم یه گوش زدی کن شاید اصلا یادش رفته ! با خودش فک کرده مگی بخشیده بهش !

کردم!!!

یه دوست نگران! 1397/06/13 ساعت 23:53

دوست وبلاگی؟

بله وبلاگی:(
متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد