مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از راه‌هایی که رفتم و نرفتم...

هدف اولی که سال ۹۷ برای خودم تعیین کرده بودم بیشتر کار کردن و بیشتر خرج کردن برای خودم بود.

الویت هزینه کردنمم گذاشته بودم برای سفر، یعنی ترجیحم این بود جای خرید پوشاک برم سفر... پاش موندم، کمتر خرج کردم، تو کل سال همش ۱شلوار خریدم، ۱مانتو خریدم و هیچی شال

اما از برنامه ریزی برای سفربگم، خیلی راحت بود که بخوام تو لیست اهداف بذارمش ولی واقعا به این راحتی بود رسیدن بهش مگه؟ اینکه تو شرایط نه چندان خوب خونواده بخوای سفر کنی اصلا کار ساده‌ای نیست. بارها تو ذهنم برنامه چیدم، تو ذهنم از خانواده م خدافظی کردم و نشد. نشد حقیقی شه... 

خیلی وقت بود دلم می‌خواست یه جا برای خودم بنویسم که چقدر برای رسیدن به هر چیز کوچیکی تلاش کردم، که بنویسم کارمو دوست نداشتم و ادامه دادم، که بگم حالا خیلی دوسش دارم، که بنویسم کارم مسیر زندگیم رو تغییر داد و بگم با این همه میدونم یه روزی کار بهتری خواهم داشت و تو زمان کمتر به پول بهتری خواهم رسید. امیده دیگه، من یاد گرفتم امیدوار باشم(بگذریم که گاهی تو مسیر خسته، بسیار ناامید و عصبانی میشم!) 


نظرات 6 + ارسال نظر

امید داشتن و امیدار بودن یه مزیت فوق العاده اس

سیراویج 1397/10/14 ساعت 18:04

این دفعه ناشناس نمینویسم.خوابت رو دیدم دیشب.خیلی وقته ندیدمتا.دوس دارم بببنمت

!

سیمای 1397/10/12 ساعت 17:29

سلامی دوباره مگی جونم
خوبممم من تو چطوری؟
کلا زندگیم تغییر کرده باید برات تعریف کنم

سلام عزیزم
تعریف کن برام، منتظرم

آویشن 1397/10/09 ساعت 02:01 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم سال دیگه بیشتر سفر بری و اتفاقات خوب برات بیوفته همراه با ارتقاء شغلی

مهر 1397/10/07 ساعت 17:58

خیلی خوشحالم ک مگی جان مینویسه

آسوکا 1397/10/07 ساعت 14:04 http://asooka.blog.ir

اینکه این روزها حالت خوبه بهترین اتفاقه کر جان ❤

شبیه چوپان می‌نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد