مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوستم و من

اون شب رو خوب یادمه، اومدم روی تخت نشستم و عکساشو با دقت نگاه کردم. اون عکسی که حین جمع کردن میوه برای خودم گرفته بودم، یا اونی که قیافه‌ی جدی به خودش گرفته بود و داشت حساب و کتاب می کرد، همون که تو محل کار ازش گرفته بودم.

اون عکسه که تو شیشه عینکش عکس هر‌دو‌مون بود، همونی که بعد خوردن کولی با هم گرفته بودیم، من کولی سفارش داده بودم و تو کباب... من از سه تا کولی یکیشو خوردم و دوتاشو گذاشتم برات، همونجام حتی ازت عکس گرفتم، از دستات که بر عکس دستای من قشنگه، که تمیز و شفافه... که ناخناش بادومیه

با همون دستا‌ برام تیغای ماهی رو در‌آورده بودی، یادته؟ از این صحنه‌هم عکس گرفتم.

فکر کردم این همه عکس یادگاری که ازش دارمو یه روزی باید براش بفرستم، اون شب عکسا رو فرستادم و خوابیدم. وقتی بیدار شدم دیدم برام نوشته نمی تونی تصور کنی که این کارات چقدر بهم می‌‌چسبه

نظرات 16 + ارسال نظر
سیمای 1397/10/03 ساعت 17:47

سلاااام مگی جونم چطوری دختر دلم برا اینجا تنگ شده بود
امروز کتاب خریدم یاد تو افتادم

سلام سیمای
اینقد خوبه آدما با دیدن کتاب یادت بیفتن
دلم تنگت شده دختر
کجاهایی؟ خوبی؟

محبت 1397/10/03 ساعت 07:35

سلام.
به روز نکردید خیلی وقته.
می خوندم نوشته هات رو.

سلام
به روز می‌کنم، ممنون که اینجاهایین

آسوکا 1397/09/16 ساعت 10:04 http://ASOOKA.BLOG.IR

بلامیسر کویه ایسی؟ :)

باموم کر جان

رها 1397/09/14 ساعت 01:31

دیگه تلگرام نیستی؟
بزار منم ببگم ک تو خیلی مهربونی

من گفتم‌ مگی حتما برای ابان‌ یه چی پست میکنه تو ارشیو خالی نمونه-_-چقدر اون موقع ها که زیاد مینوشتی اینجا هم برو بیایی داشت خوب بود

وای آبان گذشت و من نبودم؟ میبینی تو رو خدا؟
هعی

سلام دوست قدیمی خوبی؟
اینجام خلوت شده که حسابی.
موفق باشی.

سلام آقا
شاید باورتون نشه، چند روز پیش می‌خواستم بیام وبلاگتون نظر بخوام، در مورد سفر کردن یا نکردن به محل زندگی خواهر گرامی

بلوئیش 1397/09/01 ساعت 02:53

بیا بنویس دیگه! دهع!

بیا، بیا
اومدم
خوب شد؟

ناشناس 1397/08/25 ساعت 14:33

خواستم یادآوری کنم که دوستت دارم

...
چقد بده که اسمی نشونی چیزی نداری، ولی ممنون که یادم انداختی یکی دوستم داره:)

مجید مویدی 1397/08/23 ساعت 12:55

سلام :)
+ چیزهای تقریبا زیادی میخواستم اینجا بنویسم، اما توانش رو ندارم. میشه اصلا همچین چیزی رو بخشید؟
شما ببخشید.
پس گفتم فقط یه سلامی بکنم تا دفعه ی بعدی ای که بیام اینجا....

سلام
دیگه چی بهتر از این که یه رفیق به آدم سلام کنه، هوم؟

صابر 1397/08/13 ساعت 13:20

دیشب خوابتو دیدم ...
تو و چوپان اومده بودین شهرمون ! تو خواب یه غمی تو چهره ات بود . خوبی ؟
آهان مورد عجیب خواب این بود که هولدن راننده تون بود ، عجیب تر اینکه چاق شده بود و بینی اش رو هم عمل کرده بود :/
کلا مث آدم خواب نمیبینم .

خیلی خوبه کسی خوابتو ببینه، ولی خب خیلی خواب بوده...
من و چوپان با هم بودیم که عالیه، غم چهره‌م درست بوده، حالم خوبه
فقط یه غمی تو دلمه که نتونستم باهاش کنار بیام... خوب میشم اگر خوب شه، بابامو میگم

خاطرات ادمو نابود میکنن

اپم

:)

naka 1397/08/07 ساعت 11:11 http://nakamaa.blogsky.com/

خزنده 1397/07/30 ساعت 17:02

سلام خوبی؟ روزگارت بخیر. گفتم گذری بیام و سلامی بکنم. فکر نمی کردم هنوز مونده باشن کسایی که با وجود انواع و اقسام پلتفرمای شبکه های اجتماعی، بازم وفادار به وبلاگ و علی الخصوص بلاگ اسکای هستن!

امیدوارم از آخرین باری که می خوندم مطالبت رو تا الان اتفاق های خوب و هیجان انگیز رخ داده باشه.

سلام خزنده
مرسی که اینجا بودی، هنوز با دیدن اسمت یاد دونات میفتم

سارا 1397/07/23 ساعت 00:54

این عکسا از اون عکساییکه ادم کلی براش ژست میگیره خیلی دوسداشتنی تر و قشنگتره:)

آسوکا 1397/07/16 ساعت 23:25 http://asooka.blog.ir

برو مگییییییی
بوشو کُرررررررر
دوست یعنی چی، از این پست بوی شوهر میومد:-D:-D

:)))))
شوهررر؟ ای باابا
نه دختر، میگم بهتون اگه خبری باشه

پرستش 1397/07/12 ساعت 00:23 http://parastesh18.blog.ir

مگییییییی نمیتونی تصورش کنی من چقد عاشق تو خواهرتم !!!!!!!!!!!!خصوصا تووووو ♡

خیلی لطف داری شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد