مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نامه براى بانو و مریم

دلم مى خواست ازشون تشکر کنم، اما بلد نبودم. دلم مى خواست تو یه نامه ى بى سر و ته، مثل همون نامه ها که بابا از شهر دانشجوییش براى مامانم مى نوشت ازشون تشکر کنم.

مثلا بنویسم بانو و مریم عزیز، هدیه ى ارزشمندتان به دستم رسید، از شما و ازچوپان سپاسگزارم که با همکارى هم حال دلم را خوب تر کردید، به نظرم باید برایتان جالب باشد دانستن آنکه من کى و کجا براى اولین بار هدیه تان را استفاده خواهم کرد، به شرط حیات روز "عید فطر"

دوستدارتان مگى

نظرات 7 + ارسال نظر
پرستش 1397/03/27 ساعت 02:18

انشاالله زنده باشی و تندرست تا کادو و هدیه های رنگارنگ دور و نزدیک برات فرستاده بشه !!
مگهان خوبی...چرا نیستی ...کم رنگ نباش خیلیا رو طولانی منتظر گذاشتی!!

x 1397/03/24 ساعت 05:05 http://malakiti.blogfa.com

یاد نامه های جودی به بابالنگ دراز افتادم :))
اتفاقا به نظرم بیشتر از این که بی سر و ته باشه ,بانمکه :)

بانو 1397/03/20 ساعت 20:30 http://www.sadominrouz.blogfa

مگهان جونم ادرستو بهم میدی برات نامه واقعی بفرستم؟
خواهش خواهش خواهش

عزیز مهربون، من رو ببخش
متاسفانه ادرسى ندارم:( شرمنده
هشتگِ یه دختر که خونه مامان باباش سرباره

بانو 1397/03/20 ساعت 20:29 http://www.sadominrouz.blogfa

وای مگهان جووووونم
بالاخره اومدی سلااام
داشتن دوستی مثل تو برام مثل یه هدیه با ارزش میمونه

خیلى لطف دارى بانوى کوچک:)

عاشقتونیم دوتامون

قربونت بانو لبخند دوست داشتنى
جبران کنم براتون

دلژین 1397/03/19 ساعت 23:04

ماچت بکنم ؟؟،
مااااچ تف تف تف

یه کم متشخص برخورد کن
اه

تیلوتیلو 1397/03/19 ساعت 11:11

چقدر داشتن دوستای خوب ، خوبه
حال دل آدم را خوب میکنن و دل آدم را گرم ...
الهی همیشه شاد و سلامت باشین

دوستاى خوب مثل شما تیلو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد