مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گروه دال و رازى در دل...


من جمعه روز کاریمه، با اینکه خیلى مى خواستم برم کنسرتشون(بنا به دلایلى!) نشد. اگر رشتى هستید برید خب، جاى منم بهتون خوش بگذره لطفاً

و اینکه بچه ها، بچه ها، من کشف کردم وبلاگ قدیمى دیگه م که خیلى هم آبرومندتر از این بود توسط یکى از کتاب فروش هاى شهرمون خونده میشده، خلاصه اینکه یه جوریم شده... آهاى جماعت وبلاگ نویس، روزانه نویس و هر چى... تاثیر اینجا و کلا دنیاى مجازى رو در زندگى دست کم نگیرید. با تچکر هیجان دیدن یک عدد آدم مجازى... :قلب

نظرات 3 + ارسال نظر
دیانا 1397/02/26 ساعت 18:43 http://mohiig24.blogsky.com

من یه آدم مجازی دادم تو زندگیم که از خیلی از واقعیا واقعی تره رفیقیم دیگه الان با هم و خیلیم هوامو داره خواهرمه الان نه از این خواهر بازی الکی لوسا نه واقعی خواهریشم ثابت کرده بهم
یه روزم عاشق شدم تو مجازی واقعی شد برام بعد همه واقعیا برام مجازی شدن

آسوکا 1397/02/25 ساعت 17:40 http://asooka.blog.ir/

من که این گروهو نمیشناسم :(
رشت اینقدر کوچیکه که نمیشه توش راحت حتی وبلاگ نوشت :دی

سلام
عزیزم خوبی؟؟
توهنیشه نوشته هات عالیه عالی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد