مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

  انرژیم داره به بدترین شکل ممکن تحلیل میره، خدا خدا خدا... 

چرا نجاتم نمیدی؟ چی کار دارم می کنم با این زندگی؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
صادکا 1396/10/02 ساعت 13:05

من حالم خیلی خوبه ... خیلی .
یعنی در واقع :
خوب و خوشم با خودم و اتفاقاى دور و برم، همین تنهایى بودنا و زمان نداشتن براى کسى...
فوق العاده اس و فعلا همینه که هست! سه چهارتا تا هدفم تعیین کردم که براشون تلاش میکنم و تلاش براى اونها یعنى حداقل چندسال سرگرمی متعالی ... :)

چسبید خوندن اینا
الهى شکررر

نگار 1396/09/30 ساعت 20:11

مگی خانوم یلدات مبارک
ازته ته دلم امیدوارم زمستون خوشحالی داشته باشی

عزیزممم
زمستون شما هم

شباهنگ 1396/09/30 ساعت 08:21 http://nebula.blog.ir

انقدر بی‌تابی نکن دختر
صبر داشته باش

شباهنگ:(
به یه جایى رسیدم که فکر مى کنم صبر کردن ابلهانه ست...

صادکا 1396/09/30 ساعت 03:35

سلام
سخت‌ نگیر .‌

سلام
ببین کى اینجاست
خوبى؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد