مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من که خوبم، حتى اگه حال زندگى خوب نباشه!

آخیششش...

بعد مدتها با حال خوب میتونم بنویسم، اینجا که من نشستم حسابى آفتابیه و حال دل منم... 

هیچ اتفاق خاصى نیفتاده تو زندگى، حتى دیروز یه اتفاق خیلی بد دیگه م افتاد که همه هاج و واج مونده بودیم! ولى خب تا کجا مى خوام از خدا انتظار داشته باشم؟ بى خیال شم یه کم به جنبه هاى دیگه ى زندگى نگاه کنم، هوم؟ 


بچه ها، بچه هااا نمى دونید که تولد کى بوده، بعععله تولد خانوم چوپان، جاتون خالى من براش ٧ تا رز قرمز گرفتم و کیک، همینقدر ساااده همه چیز برگزار شد و چقدرم که خوش گذشت... جاى خیلیاتونو خالى کردیم، خیلیاتونو... 


من یه تصمیم تازه هم گرفتم که براش  خیلى باید تلاش کنم اما به نظرم غیر ممکن نمیاد، روزى که یه مرحله جلو تر برم حتما میام و براتون میگم چى بوده و چیا شده... درباره ى جمع کردن پولام براى کاریه! 


دوستون دارم، خیلى خیلى خیییلى :) و همین




نظرات 4 + ارسال نظر
مهر 1396/09/21 ساعت 02:28

اوهوم زندگیمون بدون اتفاق خاصی میگذره و باید شکرگزار باشیم ک اتفاق دردناک نمیفنته تا دهنمون سرویس بشه.واصلا هم ناراحتی نداره
فقط من از عصبانیت در حالت انفجارم
چوپان جان تولدت مبارک پر از اتفاق ی قشنگ

اخ اخ گفتى، منم عصبانیم

*زهرا* 1396/09/17 ساعت 19:24

حال دلت همیشه خوب

موووچکککککرم

چه ارامشی به به :ایکس

عاقبت بخیر شی مادر .تولدشونم مبارکاااه

گررررباااان شما

خانم چوپان که مگهان واست هفت تا رژ قرمز خریده تولدت مبارک! برای این‌که اسلام به خطر نیفته منم باید بگم با رعایت تمام موازین شرعی این وبلاگ رو دوست دارم! به جان خودم فقط این وبلاگو دوس دارم.

کدووووم وبلاگو دقیقا:دى؟

همین بلاگ خسته رو:))؟ از طرف چوپان تشکر مى کنم ولى من رژ نخریدم، رز خریدم و ممنون که به عدد ٧ش دقت کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد