مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پرسیده بود کى؟

داشتم میگفتم میدونى چند وقته جوجوق صدام نکرده؟ 


+ پریسام *_*

نظرات 1 + ارسال نظر
پ 1396/08/30 ساعت 23:42

مگهان جان من از تو یاد گرفتم تولد امام جواد نیت کنم، اینکارو کردم و به خواسته ام رسیدم، دلم طاقت نیاورد تا تولدش صبر کنم و نذرمو ادا کنم، چندروزپیش که مشهد بودم جلوی باب الجواد نذریمو پخش کردم،از خدا میخوام دلت رو آروم کنه فقط و فقط بخاطر اینکه تو روزایی که همه ی دنیامو باخته بودم وقتی تو نوشتی به امام جواد توسل کنید یکم دلم روشن شد و ازش کمک خواستم.. الان خودم بخاطر یه اتفاق دیگه که تو زندگیم افتاده اصلا حالم خوب نیست و دلم تیکه تیکه اس، اما با دل شکسته ی خودم از خدا میخوام که دل تو رو آروم کنه و مراد دلت حاصل شه، بعد تولد امام جواد هرجایی که بودی شیرینی های خوشمزه پخش کن:)

عزیز مهربونم...
چقدر امیدبخش بود خوندن نوشته ت سر صبحى قبل شروع کارم، الهى قلبت روشن باشه
چشم چشم، ممنون از یادآورى به وقت و به جات دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد