مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اینجا هنوزم چراغى روشنه؟

بعد مدتها تلاش براى اشک ریختن و هى ناکامى! امروز تا جا داشت تو شرکت اشک ریختم و خب اینم از مزایاى تنها بودن در اتاقه... اینجایی که من هستم یه سالن بزرگه و سه تا اتاق

و من تو این سالن بزرگ و سه تا اتاق خالى تنهام و خیلی احساس غریبی دارم، خدایا بنده هاتو بیشتر ببین، چجورى اینو بخوام ازت؟ 

مى خواستم امروز کسى رو با خودم بیارم شرکت که اقلا یه آدم نزدیکى هام باشه اما فک کردم کار جالبى نیست، خلاصه ش اینکه من حالم خوبه فقط تنهام

شما ها چى مى کنید این روزا؟ سلامتید؟ تنهایید؟ نیستید؟ 

٥١ کامنت دارم، اما جدیدا رو تایید مى کنم الان...

نظرات 1 + ارسال نظر

مگی جانم
حالا گریه کردی سبکم شدی؟ یا دیگه موقعش گذشته بود

هوم
سبک شدم جان دلم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد