مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگى و زندگى جدیدش

هاه، ببینید کى اینجاس

یک عدد مگى خسّه با ذهنى بس مشغول و مغشوش و اینها... نمى خواستم نصفه بمونه ماجرا و قصد داشتم مختصر و مفید فرداش براتون بنویسم که نت نداشتم و اسیر دندون پزشکى و دکتر پوست و ... بودم، صبح تا ظهرم در حال بدو بدو در دانشگاه! نمازامم آخر وقت می رسیدم بخونم و وقتی می رسیدم اتاقم دیگه روح کی کِیِش نبود از بدن جدا شه و خسگى در کنه :دى 

یه مشت خبر بدم و برم

 ١ کاراى پایان نامه م الحمدلله داره پیش میره و از این بابت بسی خوشحالم

٢ این ماه زیاد کار کردیم و زیادم خسته شدیم، اما بزرگتر شدیم و یاد گرفتیم چى کارا کنیم براى درست کار کردن

٣ از همه براى خودم مهم تره... 


  من شاغل شدم! حالا یه شغل بیرون از خونه اى دارم که زمان زیادى ازم میگیره... باس کمکم کنید که از دستتون ندم و اینجا رو زنده نیگه دارم لا به لاى کار و کار و کار... 

نظرات 2 + ارسال نظر
نل 1396/06/13 ساعت 11:03

مبارک باشه مگهان جونم
شیرینی میخوایم

ممنونم نل
چى مى خواى حالا؟

مبارک باشه شاغل شدنت:)
منم یه ماه پیش شغل دار شدم :)

خیلی ممنون
مبارک شما هم باشه خیلی

من شک دارم هنوز یه کم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد