مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ملتمس دعا سحر خیزان:دى

یه چیزى میگم بین خودم و شما بمونه، امروز قصد دارم یه شیطنتی بکنم و کلی بخاطرش هیجان دارم!

و شاید باورتون نشه از فرط هیجان زیاد خوابم نبرده:| خب چرا زودتر عصر نمیرسه:((؟

نظرات 5 + ارسال نظر
تک مدی 1396/06/04 ساعت 13:14

دیر رسیدم انگاری
به هیجانش البته
خوبی مگی؟!
اولا که بابت پست پایین بسیارتا ممنون
این همشهری شما یهو گذاشت رفت! کل عقبه ی سه چهار سال فالوئر بودنمونو برد زیر سوال :پی
دوما که، ازینکه میبینم سرت گرم کاراییه که جلوی حیرون گشتن ذهنتو میگیره واست خوشحالم و امیدوارم حال دلت خوب و خوب تر باشه
چه حضوری بزنم چه نزنم، میخونمت
ماچ

واى خدا ببین کی اینجاس اخه
هعی، خوشحالم می کنه دیدن اسم قدیمیا اصلا خییییلی خوشالم می کنه
منم دیر دیدم کامنتتو الان ١٢شهریوره و من دارم ذوقشو می کنم

x 1396/06/02 ساعت 16:28 http://malakiti.blogfa.com

چرااا ما رو کنجکاو می‌کنی بعد نمیگی چیکار میخواستی بکنی ؟؟‌در گوشم بگو:))

دیگه نکردم که:)))

تیلوتیلو 1396/06/02 ساعت 14:24

من از دیروز داشتم دعا میکردم
بعد میای پای سن را میکشی وسط؟؟؟؟؟؟؟
این درسته؟

وااااى خداااا:))))))))
دعاهات نتیجه نداده فک کنم
:دى :)))

دلم برات تنگ شده بود مگی

فاطمه منم... عزیز دلم

بهسا 1396/05/31 ساعت 09:02

ووووی الان منم کلی هیجان زده شدم با این پستت!
دیگه تا عصر مگه خوابم می بره؟؟
اصلا هم فک نکنی کنجکاو شدم ببینم چیه اون شیطنت ها!!!
(آیکن مردن از فضولی نداره اینجا؟؟)
ضعیف عمل می کنه بلاگ اسکای

خدااااا من اینو جواب داده بودم الان دیدم تایید نشده!
قربون هیجان شما:))
نداره لامصصصصب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد