مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عمو سیبیلو و بز کوهى رشتى!

لازم دونستم خبرى هر چند کوتاه از دوستاى غیب شدمون بهتون بدم بلکه از نگرانیتون کاسته شه...

مرد رشتى در سلامت کامل به سر میبره شکر خدا، منتها روزاش کمى غمگین میگذره و از این رو ترجیح داده کمتر تو دنیاى مجازى باشه و یه روز با حال خوب برگرده به نوشتن(ایشالا برگرده که من بعید میدونم) خبرى بیش از این ازشون ندارم ولى میتونم ایمیلشون رو بهتون بدم در جهت امتداد ارتباط ^_^ 

عمو سیبیلوى عزیز، عموى وبلاگستان حالش خوب خوبه و در کنار همسر و سیبیلچه از دنیاش لذت میبره و حتما دلایل خوبى براى نبودنش تو دنیاى مجازى داره... 

بنده بى اجازه ى دوستان خبر احوالاتشون رو انتشار دادم، امید که از ما بگذرن ؛)

نظرات 4 + ارسال نظر
نل 1396/06/06 ساعت 20:24

وااای مگهااان
این مدت ایییییییینقدر به عمو سیبیلو فکر میکردم....هنوز چک میکنم شاید برگشته باشه...حیف که نیست...
هرجا باشه خوب باشه این مهمتره :)
تازه میخاستم بیاد ازت بپرسم...
سلام برسون :)
عالی بود این خبر..ممنون ازت

خودت خوبی؟

خوشحالم از خوشحالیت دختر
خیلی
منم خوبم، فقط اینکه دلم براى همتون و خوندنتون تنگ شده

هدی 1396/06/04 ساعت 13:35

سلام مگی مهربونم
خیلی ممنون اطلاع دادی عزیزم متشکر
سلام عمو سیبیلو و زنعمو و سیبیلچه برسون بهش بگو عمو بی وفاییییییییییی

سلام عزیز دلم
الهی ایشالا باهاشون صحبت بنمایم میگم اینا رو از طرفت:)))

نانا 1396/06/03 ساعت 21:00

عمو منو خیلی نمیشناسن گه گداری میخوندمشون... بهشون خیلی سلام برسونین اگه در ارتباطین... و ممنون ازت مگهان جانم به خاطر این پست
اره من خیلی خوره وبلاگ بودم...اما اکثر اروم و بیصدا :)

عزیزم
بسیار خوشحالم کردى با کامنتت درباره عمو و ... یاداورى روزای خوب
ممنون خلاصه:*
سلامت باشى عزیزم

فاطمه -اِصف 1396/05/31 ساعت 20:43

عمو سبیلو که خودشون خداحافظی کردن،اما بشدت نگران بز کوهی بودم
ممنون خبر دادین،ان شاءاللّه سلامت باشن

هر دو در سلامت کاملن
؛) خواهش می کنم خانوم اصفی:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد