مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزهاى شلوغ زندگى مگى

٢٠ تا کامنت تایید نشده تو وبلاگم دارم بهم حس اینو میده که ٣ روزه ظرفا تو ظرفشویی مونده و تلنبار شده و من انگار نه انگار! خیلى کم میتونم بیام وبلاگم و وقتى میام ترجیح میدم ٢ کلمه بنویسم و دیرتر همه کامنتا رو با لذت! جواب بدم. 

دلم مى خواد زودتر این هفته به خوبى و خوشى تموم شه و دوشنبه از راه برسه، نیاز به فرصت دارم براى فکر کردن و آپ کردن عکساى پست قبل... راستى شمام تو هواى آفتابى کارى تر از روزاى بارونى هستید؟ (وقتى تو خونه اید!) من با تمام احترامى که براى بارون هاى بى نظیر قائلم اما متوجه شدم که وقتى روزا بلندن و هوا گرمه انرژى بیشترى براى انجام کارا دارم و زمستون رو مى خوام براى تخت و پتوم و تخت و پتوم رو براى زمستون، یا واضح تر بگم براى تنبلى ؛) 

شاید باورتون نشه من امروز چقدررر کار کردم! امیدوارم شمام اندازه ى من کار کرده باشید و از خودتون و خداتون راضى باشید:دى 

 بارها گفتم بازم میگم من روزاى کارى و پر کار رو به روزاى خسته ترجیح میدم، من تو روزاى خسته و بى برنامه ٢٠ صفحه روزانه کتاب مى خونم اما تو روزاى خیلى پر کار که از صبح فقط ١ ساعت وقت ناهار و استراحت دارم بیشتر از این مى خونم و شب هم که خیلى خسته م باز با برنامه کتابمو مى خونم و مى خوابم. 

 امروز کتاب ترلان رو تموم مى کنم، از کتابهاى ایرانى هست که به نظرم ارزش خوندن داشت و ضمنا جایزه هم برده(مى تونید یه سرچى درباره ش بکنید) 

عطر سنبل، عطر کاج هم به خوبى و خوشى تموم شد. 

بعدى چى باشه حالا؟ 

کسى رها در باد رو نمى خواد شروع کنه اینجا؟ یکى بود که گفته بود ^_^


نظرات 7 + ارسال نظر
طلوع ماه 1396/05/29 ساعت 12:09 http://mmnnpp.blog.ir

ای بابا مگی بیا ظرفاتو بشور خونه رو بوگند برداشته!
خوبی مگی خانوم؟

خوبم طلوع عزیزم
ماه هستین که یادتون نمیره منو لا به لاى اتفاقات و روزاتون

نانا 1396/05/20 ساعت 21:37

مگی میبخش که از عمو سیبیلو خبر نداری شما؟ مدتهاست که نیستن و من نگرانشون شدم... ببخش که از شما میپرسم

سلام عزیزم
خوبه عمو، الحمدلله
خوشحال شدم که دوستاى قدیمی اینجان چرا ببخشم؟

دخترخوب 1396/05/20 ساعت 00:22

اححح من از هوای گرم و عرق کردن متنففففرم اتفاقا همین امروز میگفتم کاش زودتر از شر تابستون خلاص شیم مردیم از بس عرق کردیم

منم متنفرم باباااا
از گرما خیلی خیلی بیزارم اما حجم کارهایی که انجام میدم تو این فصل بیشتره!

مهدیس 1396/05/19 ساعت 10:42

ممنون ک ادرست رو دادی مگی مهربون

:*

مهدیس 1396/05/17 ساعت 10:50

سلام مگی مهربونم یوهو گوشی گرفتم و میتونم برات عمومی نظربذارم ...

میگم مگی ادرس اینستات پیدا نمیشه چرا

سلاااام
به به
مبااارکا باشه ننه جون، فعال نیست پیجم عزیزم
من تو وبلاگم بازنشسته شدم ولى پیج خودم اینه
Marziyeh.rjb

تیلوتیلو 1396/05/16 ساعت 10:07

منم روزهای پر کار را خیلی خیلی دوست دارم... اون خستگی آخرشبش هم پر از لطفه

اون اخرای شب اخ گفتى

فاطمه 1396/05/16 ساعت 00:13

مگی تا اخر هفته فرصت دارری که هوا گرمه و افتابی:)))
من ولی چون صبح ها کاری ترم و کارام اتاقمه و صبحا اتاقم کورست و گرمه و نمیشه موند زین سبب روزای دیگه بهترن برام ولیییی ازونجایی که من عاشق هوای ابری ام روزای ابری بازدهی بالا دارم.:))
منم اون دوتا کتابا که جلومو گرفته بودن تموم کردم امروز یکی دیگم تموم کردم.دوتا کتابن که فک کنم بخاطر موضوع سیاسی تاریخیشون اگه شروع کنم اونا رو میزارم باز بمونن :| استرسم دارم کسی که گفته بخون بیاد البته ازم سوال بپرسه ولی فعلا که به روی خودم نیوردم:)) اخه میدونی وقتشون بشه خودشون صدا میزنن منو بخون :) کلا امروز منم کلی زحمت کشیدم فقط به دوتا از کارام نرسیدم خیلی کیف داشت :) خیلی حال میده

خیلی ممنون که گزارش کاااامل دادى بهم
من در تمامى فصول تنبلم و عاشق بارونم! امیدوارم امسال کمتر تنبل باشم:دى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد