مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کتاب خونى جمعى ^_^

خب، خب بچه ها من برگشتم. اونایی که تصمیم داشتن با هم کتاب بخونیم لطفا دوباره اعلام آمادگى کنن:)) 

و اگر پیشنهادى دارن در این رابطه لطفا بهم ابلاغ کنن؛) با توجه به اینکه ما تعدادمون زیاده و ممکن نیست بتونیم کتاب نصفه ى مشترک پیدا کنیم، میتونیم با هم شروع کنیم و هر روز یه تعداد صفحه از کتاب نصفه مون رو بخونیم و چون به هم قول دادیم که بخونیم، شب بیایم و به هم خبرش رو بدیم. 

این از این، ولى به نظرم میشه کارهاى بهترى هم کرد مثل اینکه بگردید ببینید تو کتابخونه مون کدوم کتابا مشترکه و با هم شروع کنیم به خوندن، یا اصلا کتاب تازه اى بخریم و با هم شروع کنیم به خوندنش! هوم؟

خب من منتظر نظراتتون هستم، خیلى هم پر انرژى، خوشحال و برگشته از سفر، هورااااااااا



+ من مایلم این کتابها رو تو این ماه بخونم، با یکى از شماها یا چندتاتون، ترجیحم چندتاتونه! (نیاین بگین اینو نخوندى؟! فلان و اینا، شایدم خوندم و قصدم دوباره خوندنشه:دى)

روى ماه خداوند را ببوس، خاک غریب از جومپا لاهیرى، جشن بى زمان، خداحافظ گارى کوپر، زندگى پیش رو و عطر سنبل، عطر کاج و سلاخ خانه ى شماره پنج*_*


نظرات 15 + ارسال نظر
سونیا 1396/05/16 ساعت 13:17 http://gonbadkabud.blog.ir

من کادوی روز دختر این بود که با فرذی که دوسش دارم یه رمان مشترک رو شروع کردیم خو.ندیم.و.. جالب ترین هدیه عمرم بود
;)

آخ آخ
چه کااار قشنگى واقعا، حسودى کنم خیلی زشته؟:دى

سلام سوژه :))

سلااام:)))
امیدوارم حرف تابلویی نزده باشم، نگران کننده ست سوژه شدن

شهرزاد 1396/05/06 ساعت 20:26 http://Sh9.blogsky.com

منم میاااام:( دیر اومدم؟
هیچکدوم از این کتابارو ندارما!

بگو چیا دارى؟ با هم شروع کنیم!
یه ایمیل بده بهم

بی بی 1396/05/03 ساعت 13:12 http://bibinevis.blogsky.com/

سلام مگی جون
ببخشید که بدقولی کردم، دیروز امتحان داشتم تا الان هم خسته بودم :)))
رفتم دختری که رهایش کردی رو خریدم،هرموقع شما با بقیه هماهنگ میکنی میتونی به منم بگی که ترجیحا تو همون زمان و اگر نتونستم بعدش بخونم و شب خبر بدم
من زیاد تو این محیط کار نکردم، بلد نیستم پیام خصوصی بفرستم :((((

سلام بى بى
ممنون که برام نوشتى

سلام خانم زیبا
از کتابهایی که گفتی روی ماه خداوند را ببوس و عطر سنبل عطر کاج را دارم. باشه من هم می خونم.
الان دارم "گرما زده" از مهام میقانی را می خونم که اصرار می کنم حتما بخونی اگر نخوانده باشی البته. خیلی عالی نوشته شده این کتاب!

واى ارغوان عزیزم، تو اینجایی و کتاب بهم معرفى مى کنى...
شما همه ى معرفى هات و کارهات پشتش فکره حتما مى خرم، برم ببینم از سایتى که خریدمى کنم میتونم پیداش کنم همین الان؟
پس روى ماه خدا رو با هم مى خونیم، خب؟

سرن 1396/05/02 ساعت 15:59

خودمم خودمو رشتی می دونم، من فقط محل تولد خودم و برادران تهرانه ولی همون هر کی آزمون می‌پرسه کجایی هستین می‌گیم گیلانی!
حتی حاضر نشدیم پسوند ده مادری رو از ته فامیلمون برداریم!

عزیزم... پسوند ده مادرى

خورشید 1396/05/01 ساعت 23:41

بهتره بگید تمایلی ندارید :)) وگرنه چه کار خاص باشه چه غیر خاص این منم که تصمیم میگیرم کتابمو چه جوری بخونم دلم خواست اینبار تو این کار گروهی هم شرکت کنم
حرکت قشنگی بود کتابخونی این مدلی و ایده اتون منم سلاخ خانه رو داشتم دلم خواست اینجوری بخونم به هر حال موفق باشید وامیدوارم یه روزی بدون محرک هم همه روزی بیست صفحه بخونن و البته اگه بتونن بیشتر و البته یه پیشنهاد بجای اینکه برای هر کدوم یه پست جداگونه بگذاری بهتر نیست یه پست ادامه دار باشه اینجوری لذت خوندنش به نظرم بیشتره همش یه جا
اخه من خودم اینجوریم از چیزای خوب همیشه یه مجموعه دارم بخاطر همین گفتم

این چه حرفیه:)؟!
خب خوبه، پس قرار باشه براى هفته ى بعد و سلاخ خانه ^_^
نه من دوست دارم جدا بنویسم:دى یعنى شاید دیگه ننویسم خواستم نفر اول و دوم رو نوشته باشم

من هم با کتاب خودم استم پس:))
چون یه تعداد زیادی کتاب نخونده دارم و تصمیم دارم کتاباییم که قراره بخرم ایرانی باشن نمیتونم با کتابایی که گفتی علی رغم کنجکاویم برا خوندن کتاب بیشتر ازلاهیری یا اسم جذاب سلاخ خانه شماره پنج متاسفانه همراه شم :شرمنده

دوتا کتابه که از هرکدوم چند تا صفحه خوندم واقعا تنبلم برا ادامه دادنشون باشد که ابنطوری مجبور شم تمومشون کنم.منم بازی منم بازی :))

:)))
منم ترجیحم اینه از ناخونده هاى کتابخونه مون شروع کنیم، خب پس شمام بازى:دى
بهت میگم چى کا کنیم

دوباره خوانی چند تا کتاب البته بعد از اتمام تنهایی پر هیاهو
کافکا در ساحل
مردی که می خندد
بعدش سلاخ خانه شماره پنج

؛)
من اینو واسه کسایی گذاشتم که تنهایی هی به تعویق مینداختن کتاب خوندن رو:)
شما نیاز به محرک ندارید؛) چون ما کار خاصى نمى کنیم که بهتون بگم همراهمون شید

سرن 1396/05/01 ساعت 00:02

من هم هستم!
الان باید حتما یکی از اینا باشه؟! چون من دوتا از این کتاب ها رو خوندم و بعد یکی ازم امانت گرفته و دیگه برنگردوند، باقیشم ندارم، اگه حتمنی باید اینا رو بخونیم بگو مگی

به به! دختر رشتى تهرانیمون:)))
من تو رو رشتى میدونم، هر بار اسمتو میبینم یاد رشت میفتم حتى سرن!!!
نه نه نباید... مثلا ما امروز قرار داشتیم، شروع کردیم از یه ساعتى تا یه ساعتى خوندیم. از صفحه اى که شروع کردیم عکس گرفتیم براى هم و از پایانشم
مهم اینه مجبور میشى وقتى به کسی قول دادى بخونى همین!

ایمیل مذکور فرستاده شد:)

ممنان

من دولت عشق رو باید بخونم:)

قبوله، منتظرم بهم یه ایمیل بزنى:)

lvl4r2i@yahoo.com

سلام. منم کتاب دولت و فرزانگی رو باید تمومش کنم.
کتاب چهار اثر از اسکاول شین رو هم باید بخونم.

سلام
پى ام میدم بهت

شقایق 1396/04/30 ساعت 14:46

منم باید روی ماه خداوند را ببوس رو بخونم.
یکی بهم کادوش داده.هنوز فرصت نکردم.:)

عزیز دلم... بهت پى ام میدم! تو بده در واقع...
من آلزایمرى شماره ت رو سیو نکرده بودم مادر جان:(

سلام
وقت بخیر

.
.
.

مرجع دانلود فایل های درسی:

http://haminhavaly.farafile.ir/


http://farafile.ir/?ref=331

haminhavaly.rozblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد