مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برکتت افزون باشه وبلاگ مهربونم *

چه روز خوبى بود امروز، خدایا ببوسمت؟ 


 

 همه امروز یه طرف، اون قسمتش که فاطمه براى خوب تر کردن حالم تلاش مى کرد یه طرف... ما بالاخره اذن دخول گرفتیم، آخیش... 

یه کار مثلا ادارى کوچیک کلى بالا پایینمون کرد، ولى بالاخره شد، اصلا یجور عجیبی اون لحظه ها حالم خوب بود. 

تهران عزیزم، حالا هر روز برام عزیز تر و عزیز تر میشى، من محبت کردن بلد نیستم ولى یه سوال، واقعا شما تهرانى ها و تهران نشین ها محبتتون انتها هم داره؟ 


+ فاطمه قابلیت اینو داره که مامانم بشه، از بس حس امنیت میده، از بس دلش دریاس و از بس مثل مامانا پشتم وامیسه 

نظرات 6 + ارسال نظر
دیانا 1396/04/31 ساعت 13:11 http://mohiig24.blogsky.com

تهرانو با اینکه ندیدم ولی میتونم کامل تصورش کنم و حتی میتونم بگم اگر همین حالا ولم کنن توشو بگن چشم بسته برو شاید گم نشم به خاطر یه عزیز یه دوست یه رفیق و البته یه بلاگر که این شهر بزرگ خاکستری بهم هدیه داد

چقدر خوب، دایاناى عزیز من هم تهران رو فقط بخاطر دوستایی که توش دارم دوست دارم، قبل تر ها ازش بدم می اومد، ٢ ٣ سال پیش سو سو بودم، مه دوسش داشتم و نه بدم مى اومد! اما حالا کلى دوسش دارم

نگار 1396/04/30 ساعت 21:13

حس میکنم مگهانی شدی که یک سال وچندماه پیش بیاد
مگهانی که ازخوندنش لذت میبردم

نگار عزیز و مهربونم، بله... یک سال زمان برد ولى انگار دیگه راس راسى خوبم و اصلا اازم نیست فیلم خوب بودن بازى کنم
١٢م مراسم سالگرده

طراحی سایت 1396/04/29 ساعت 18:53 http://honiac.com

امروزه هرچقدرم تو مغازت جنس باشه و هرچقدرم جنست عالی و با قیمت مناسب ولی وقتی مشتری وارد مغازه میشه اولین چیزی که بعد از رصد کردن اجناست میپرسه اینه که شما سایتم دارید؟
بله سایت،ویتیرین خریدی که مشتری سر فرصت میتونه نمونه کارها و اجناستونو توش ببینه و برای خرید بیشتر یا خرید اینترنتی یا حضوری تصمیم بگیره.
امروزه اگر برای شغلت سایت نداشته باشی زیاد خوشایند مشتری نیست فروشنده هرچقدر هم که کارش برند باشه ولی اگردر صفحه اول گوگل درخشیده نشه،
اگر از لحاظ اینترنتی شناخته شده نباشه اونقدر رو پیشرفتش تاثیری نداره.
امروز عصر تکنولوژی،عصر پیشرفت و نو شدنه، عصری که میتونی خودت و حرفه ی خودتو به راحتی با داشتن یک وب سایت شناخته شده و معروف کنی،این خیلی لذت بخشه برای یک فروشنده و صاحب حرفه که مشتری تنها با سرچ مثلا یک کلمه در حیطه ی شغل اون فروشنده،بتونه خریدشو از اون فروشنده انجام بده،
امروزه با هزینه ی نه چندان زیاد با داشتن یک وبسایت یا فروشگاه اینترنتی به راحتی میشه تو حوزه ی بازار ،تولید،صنعت،تجارت،فرهنگ و...حرف اول رو زد،فقط کافی است که اراده کنیم.



طراحی حرفه ای وب سایت در هونیاک
طراحی سایت نیازمندیها
طراحی و راه اندازی پورتال
طراحی سایت دکوراسیون
طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی نرم افزار اندروید
طراحی لوگو ونشان تجاری
طراحی سایت شخصی و اداری
بهینه سازی سایت یا سئو

با هونیاک در صفحه اول گوگل بدرخشید و از رقیبان حرفه ی خویش
پیشی بگیرید.
honiac.com
info@honiac.ir

منتظر حضور شما در هونیاک هستیم.

فاطمه 1396/04/27 ساعت 23:26

وااااااى دختر،تو چرا اینقدر همه چیو، خوبى میبینى؟

وااااى فاطمه، خوبى چیه دیگه پس؟!
یک روز تمام وقتت و کارتو برام گذاشتى علاوه بر مهمون کردن هاى فراوان

مجید مویدی 1396/04/27 ساعت 22:34

سلام
یادِ دیالوگِ فیلم سوته دلان افتادم.... بهروز وثوقی، تو نقشِ "مجید آثای ظرف چیِ جوب چی" میگت :«ماچت کنم؟؟؟ ماچت می کنما!!"»

سلام
مجید آثای؟! این بخش رو ترجمه کنید لطفا:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد