مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شمام کتاب نیمه کاره دارید؟ *_*

هر روز ٢٠ صفحه کتاب بخونیم، باشه؟

٢٠ صفحه که چیزى نیست، هوم؟ 

اینجا کسى هست که بخواد دوتایی با هم شروع کنیم یه کتاب رو؟ فردا فرصت طولانى دارم براى خوندن و خوندن و خوندن ^_^ 


نظرات 19 + ارسال نظر
مونا 1396/05/01 ساعت 16:11

میدونی عاشقانه رو دوست دارم ولی خب حس میکنم هیچ اطلاعات جدیدی بهم اضافه نمیشه پارسال ک تابستون بیکار بودم کمتر از ی ماه شاید 30 تا رمان ایرانی خوندم دیگ اخراش خیلی همه شبیه هم بودن...طولانی بودن کتاب برام مهنم نیست همینکه یک کتابو شروع کنم تا تمومش نکنم کتابو زمین نمیزارم چون وقتم این روزا خیلی بازه...
هر کتابی ک خودت از خوندش لذت بردیو بهم معرفی کن لطفا:)
الان کتابایی ک تو پست بالا پیشنهاد کردیو شروع کردم ...روی ماه خدا را ببوسو خوندم ولی یجوری بود نمیدونم فایل پی دی افش ناقص بود یا سبک نوشتنش اینطور بود بقیشونو بخونم ببینم چجورین؛)

خب رمان مستقیم چیزى یادت نمیده اما غیر مستقیم چرا
ممنون که دنبال عاشقانه نیستى
هنوزم می خواى بهت معرفى کنم؟

بی بی 1396/04/31 ساعت 13:36 http://bibinevis.blogsky.com/

اینم آدرس :)))
شاید! و البته فقط شاید ریشه ها رو بذارم برای یه وقت دیگه و یه کتاب دلنشین تر بخونم آخه اصلاً برام جذاب نیست
قبلا که هیولا رو نخوندم و گذاشتم بمونه، چند سال بعد با اشتیاق خوندم و لذت بردم،شاید این کتاب هم قراره همینطور شه

ممنوووون بابت آدرس
برو خصوصیتو چک کن، ممنون که بر عکس من اینقدرررررر زود جواب کامنت میدى خیلى خوبى شما
موافقم، کتابى که خیییلی میمونه رو میتونی بذارى کنار و یه وقتى از اولش شروع کنى

مونا 1396/04/29 ساعت 08:48

سلام واسه کسی ک تازه از قید و بند درس آزاد شده و میخواد تازه مطالعه ی آزادو شروع کنه چ کتابایی رو پیشنهاد میکنید راستش تا حالا ب جز رمانای خز و خیل ایرانی چیزی نخوندم و نمیدونم چی بخونم حتی نمیدونم تو چ زمینه ای علاقه دارم کتاب بخونم میشه چندتا از بهترینایی ک خوندید معرفی کنید پیشاپیش ممنووووووون:)

سلام
واى چه زماااان خوبى... اما کار سختیه پیشنهاد کتاب به مواردى همچون شما، اگر طولانی باشه زده میشی
اگه به دلت نشینه و کوتاهم باشه باز زده میشی... در خصوصی بهم بگو حال و هواى عاشقانه رو دوست دارى یا نه:) که بهت بگم

سرن 1396/04/29 ساعت 00:38

یه سری از کتاب ها اصلا انگیزه ی خوندن نمی دن هیچ که خفه اش هم می کنن، من ملت عشق رو بارها نصفه رها کردم بس که نگاهش به عرفان با نگاه من متفاوت بود
در جستجوی زمان از دست رفته هم نصفه موند البته فکر کنم اگه فرانسه بلد بودم در حد سلیس و اینا، نصفه نمی موند، بخش عمده ی نصفه ماندگیش به خاطر ترجمه اش بود

بعضی کتاب ها رو هم دوباره خوندم، مثل آنا کارنینا، چراغ ها را من خاموش میکنم، و ....

دیگه نصفه ندارم! اگرم باشه یادم نمیاد الان

دقیقا انگیزه ى خوندن نمیدن:)))
من یه سرى از اونام دارم!!! وااااى انا کارنینا یکى از تو صف هامه کى شروعش کنم پس؟
ملت عشق رو نخوندم و تصمیم هم ندارم بخونم ممنون که مطمئن ترم کردى:)))

چه فکر خوبی :)
کتاب معرفی کنید ، ماهم دست به کار شیم بعد مدت ها!

سفره ى مهربون!
بعد مدتها؟ پس چه عالی

شهرزاد 1396/04/26 ساعت 18:49

این هفته نیستم
هفته ی دیگه شدیداً پایه ام

بیا دیگه هفته ى دیگه شد

فاطمه -اِصف 1396/04/26 ساعت 17:43

منم کتاب دنیای سوفی رو ناتمام دارم ،فک کنم پنجاه صفحه اش رو خوندم

اینو میترسم اصلا شروع کنم، ندارمش البته...
:دى

Miss.khorshid 1396/04/26 ساعت 17:04

سلام
من هم منتظرم بلکه این کتاب نصفه ها تموم بشن

سلام
خورشید قشنگم، نمی تونی باور کنی چقدررررر به یادت بودم این روزها، چقدررر

بی بی 1396/04/26 ساعت 17:01

خب چیه؟!
اون "آررررره" از عمق وجودم بود به خاطر کتاب نصفه نیمه م!
ریشه ها!فقط هفتاد و چند صفحه شو خوندم

خب یه راه ارتباطى مثل ایمیل بهم بده عزیزم:)
یعنی قسمت ایمیلت رو پر کن که از همینجا کامنت کنم به ایمیلت؛)

هانی 1396/04/26 ساعت 16:06 http://hanihastam.blog.ir/

الکی میگه

:)))))))))))) کوتاه و پر محتوا
داماد بشی ایشالا آق هانى:)

سارا 1396/04/26 ساعت 13:52

منم بازى؟ :-*

بازى سارا جان:)

سلام. بله من هستم.
کتاب دولت و فرزانگی میخوام بخونم. نصفه مونده

سلااام
به زودى! شروع مى کنیم. بعله:دى

من استم البته اگه کتاب مدنظرتو داشته باشم پایم :)

شما خرمالوى خوشمزه مونى...
انتخاب مى کنیم، یه لیست میدم ببینیم مشترک نخونده چیا داریم!

مسعود 1396/04/26 ساعت 06:17

هستم ولى خسته م

سلام آقا
هیچ می دونید وبلاگ من در گذر زمان ٣مسعود به خودش دیده و بنده نمى دونم شما کدومید؟
فلذا جواب خصوصیتون رو هم نتونستم بدم:) آدرس وبلاگ بذارید.

soheil 1396/04/26 ساعت 03:37 http://applesp.ir

سلام وبلاگتون بسیار زیباست خوشحال میشیم به ما هم یه سر بزنید
www.applesp.ir

:دى

x 1396/04/26 ساعت 02:19 http://malakiti.blogfa.com

مگی من یه عالمه کتاب نصفه دارم

‌۳ تا ازین نصفه ها واجب تره

‌اعلام امادگی می کنم :)

به به
اسماشونم بهمون میگفتى حالا
منم کلى دارم، خیلی هم حال می کنم با این در ان واحد چند کتاب خوندنم:))

مرادی 1396/04/25 ساعت 22:22

من بشینم پای کتاب، حداقلش سی چهل صفحه باید بخونم تا پا بشم؛ البته اگر شرایط تمرکزش و تسلطش باشه :))
آخرین رکوردم 160 صفحه در یک روز - حدوداً 2 تا 4 ساعت زمان برد - بود که همین چند روز پیش زدم‌ :))

منم همینطورم تقریبا اگر زمانش رو داشته باشم البته، الویت بندى مى کنم معمولا خیلی راحت فرصت میشه ٣٠ صفحه رو بخونم چون شبها هم شرایط خوندن دارم عموما
١٦٠ صفحه؟ دروووود

بی بی 1396/04/25 ساعت 20:09

آرررره، یه کتاب هفتصد و هفتاد صفحه ای که متنشم اونقدرا جذاب نیست :///
فقط اینکه بیست صفحه گمونم یکم زیاد باشه واسه من باتوجه به کارام ولی هستم :)

آررره؟
اسم کتاااب چیه؟
خب لازم نیست همه ٢٠ صفحه بخونن
به زودى یه برنامه ترتیب میدیم

من 1396/04/25 ساعت 14:32

مگى چجورى شروع کنیم؟ هر روز ٢٠ صفحه با هم؟ مى خوام منمممم

برنامه ریزى مى کنم، وقتى از سفر برگردم ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد