مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اتفاق خوب این روزها...

 

 چایپاره...

حالا من یه فرزند معنوى دارم، حوالى شمال غرب انگار، به همین زودى براش نامه خواهم نوشت. مطمئنم


+ کمپین خوب ماه عسل 

+ نذر موفقیت هانى، خوبه؟ نذر صالح بودنش، نذر مومن و آرام بودنش تا ابد:)

نظرات 17 + ارسال نظر
شهرزاد 1396/04/26 ساعت 18:48

هر موقع بخوای برات قصه هم میگم

بگو جانم، به گوشم

سفــره خاتـون 1396/04/24 ساعت 22:25

به به ،
پس خوش به سعادتت همه اونایی که دارن شرکت میکنن :)

ممنون سفره ى مهربون

مگی چقدر با حس خوب نوشته بودیش^.^
ایشالا به مراد دلت برسی از بس خوبی:)

حس خودم خیلییی خوب بود آخه *_*

شبنم 1396/04/23 ساعت 20:04

سلام مگی جونم.... چه نذر قشنگی.... خوش به حال هانی که خواهری مثل تو داره... خواهرا همیشه فرشته ان

سلام شبنمى
خوبى؟ دلم برات تنگ شده، ممنون که عمومى نوشتى و امکان پاسخ گویی رو برام فراهم کردى

مرادی 1396/04/23 ساعت 18:19

الان گفتم یه سر بزنم به سایت محسنین. طرحی که علیخانی شروعش کرد. (mohsenin.ir)
رفتم بخش‌های رشت و صومعه‌سرا. تعداد رو نمی‌نوشت که مثلا چند نفر توی این شهرها نیازمندن. ولی حدوداً چهل پنجاه تا بود هرکدوم. واقعا نمی‌دونم آخه مگه چقدره که توی صومعه‌سرا مثلا سی تا فقیرِ شناسایی‌شده - شناسایی نشده هم ممکنه باشه - وجود داره؟! واقعاً دلم می‌سوزه. مخصوصاً اینکه اکثر بچه‌ها متولد دهه هشتاد بودن، یعنی کمتر از سیزده چهارده سال...
+ البته نمی‌دونم شما از این سایت برداشتین یا جای دیگه. ولی گفتم که بگم اینجا که از این سایت هم میشه اقدام کرد به راحتی... البته همة‌ی کارهاش راحته، جز اینکه پولش نیست :دی

من ازشون خواسته بودم تو گیلان باشه، ولى بعد تغییر عقیده دادم و ازشون خواستم شرایط خاصی رو بهم معرفی کنن که شد ایشون
واقعا خیلى راحته درسته پولش هم که...
حالا من اگه پولدار شم سال دیگه م میگیرم دو تا دعا کنین بشم فقط

سفــره خاتـون 1396/04/23 ساعت 17:41

خیر مگی جون

:دى
هیچى اینجوریه که میتونى با واریز کردن مبلغی فرزند خونده داشته باشى براى خودت؛) همین و همین

دیانا 1396/04/23 ساعت 12:57 http://mohiig24.blogsky.com

آبجی منم شرکت کرده ولی ما فقط میدونیم دختره اونم چون از آبجیم پرسیده بودن که دختر میخواد یا پسر هیچی نمیدونیم

عزیزکم،
منم مال خودمو میدونم فقط... میدونم بازم گرفتن تو خانواده ولى مشخصاتشون رو نمى دونم
مبارکه خواهرتون باشه دخترو، من گفتم هر چى باشه فرقى برام نداره
اتفاقی یه دختر واقعا خوشگل رو بهم دادن
دارم می میرم براش!

مهر 1396/04/22 ساعت 21:37

چ نذر خواهرانه قشنگی

عزیز مهربونم

تک مدی 1396/04/22 ساعت 21:15 http://unimodal.blog.ir

چقد خوبه مگی
خیلی
مبارکت باشه :)
حال دلت همیشه همینقدر خوب
برکت مالت زیاد:)

ممنون تک مدى، نمى دونى چقدر دلم برات تنگ شده بود
هفته ى پیش خوابت رو دیدم و اومدم وبلاگت، اما اونقدر وضعیت نتم خراب بود که نشد کامنتم ثبت شه
ممنون که قشنگ دعا مى کنى

نگار 1396/04/22 ساعت 17:29

ومن بااین حجم وسیع لبخندنشسته روی لبهایم چه کنم مگی خانوم؟

کیف کن، خودتو تو آینه نیگا کن و کیف کن
نگار و لبخند خیلی باید به هم بیان

سفــره خاتـون 1396/04/22 ساعت 14:41

متاسفانه من متوجه نشدم اوضاع از چه قراره

ماه عسل ندیدی امسال اصلا سفره جون؟

یلدا نگار 1396/04/22 ساعت 13:56

سلام مگی جان.کامنت قبل در پست قبل اشتباه تایپی بود.عزززززززیزززززم.چه کار خوبی.خوشحالم که انقدر خوب و عزیزی

سلااام
اشتباه تایپی باعث حال خوب شد
میشه ممنون باشیم ازش... عزیز و خوب؟ نه واقعا نیستم

مرادی 1396/04/22 ساعت 13:28

چه عالی. احسنت به شما :)
+ فقط؛ چایپاره چیه؟!

اسم جاییه که دخترکم! زندگى مى کنه
احسنت به احسان علیخانى

دلژین 1396/04/22 ساعت 09:33 http://delzhin.blog.ir

عاااالی....

عالى شمایی
من هیچ وقت براى خودم نداشتم، شاید چون خودم از خودم درآمدى نداشتم

شهرزاد 1396/04/22 ساعت 09:24 http://sh9.blogsky.com

چه قشنگ
اشک تو چشام جمع شد اصن :(

شهرزاد مهربون
پس کى برامون قصه میگی با این اسمت؟

x 1396/04/22 ساعت 00:23 http://malakiti.blogfa.com

خوش به سعادتت مگی ....

‌به نظرم حس فوق العاده ای باید باشه .... کاش منم یه روز که خیلی از امروز دور نیست بتونم توان همچین کاری رو داشته باشم

چه سعادتى مادر...

خیلی خیلی زود این اتفاق میفته، گرچه من معتقدم اونى که دلش مى خواد و شرایطش رو نداره براى خدا عزیزتره...
(منم سختمه، خیلى دل دل کردم این کارو بکنم یا نه! ولى امید دارم خدا برسونه نرسوند هم از اطرافیانم حمایت می طلبم)

شباهنگ 1396/04/21 ساعت 22:23 http://nebula.blog.ir

ایشالا که همیشه خوب بمونه و بمونید

ممنون شباهنگ
خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد