مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دو راهى

زندگى در عین حال که ساده ست، بسیار هم پیچیده است، انتخاب مسیرى که باید طى کنیم یکى از پیچیدگى هاى بزرگ دنیاست.

این روزهاى رمضان که با سرعت گذشت من هر شبش چشم به راه بودم که دلم به سمت خیر و عاقبت به خیریم روشن شه، در واقع خدا خودش راه درست رو نشون دلم بده... بله اعتقادى به حجت باطن هم ندارم انگار، انتظار زیادیه اما مگه خدا براى درخواست هامون حد تعیین کرده؟ نکرده و منم زیاده خواهم، دست خودمم نیست! 

دوست استادم ازم پرسیده بود از این آدمهایى نیستى که مدام سر دوراهى ها می ایستن؟ پرسیده بودم چرا اینطور فکر کردن درباره م؟! گفته بودن چون من خودم از اون دست آدمهام، محتاط بودنه شاید، بدى هم نیس... حرفشو نصفه گذاشته بودم، مى دونستم چرا اینو ازم پرسیده اما نخواستم به روش بیارم. 

حالا من سر دو راهى ایستادم، البته در بهترین حالت میشه اسمش رو دو راهى گذاشت، اگر واقع بین باشم چند راهى شایسته تره! 

حالا من سر دو راهى انتخاب های بسیار متفاوت از همم، مثلا دو راهى ادامه تحصیل، یا پایان دادن بهش و رفتن به سر کار یه دو راهى عادیه، اما دو راهى که من سرش گیرم یه دوراهى خیلى پیچیده ست... ازم بر نمیاد انتخاب راه درست

 

مثلا من اینو تو ٢٦ سالگیم می دونم که باید یادم باشه اگه خواستم روزى تو زندگیم همراهى داشته باشم:


یا دنبال انتخاب عاقلانه باشم، یا عاشقانه... نکنم یه انتخاب منطقی داشته باشم و ازش انتظار داشته باشم مجنون و عاشقم باشه. یه آدم با منطق ابدا عاشقم نمیشه... اون منو براى یه زندگى منطقى انتخاب کرده! نه براى یه زندگى پر شور و هیجان

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام عزیزم.شما از بزکوهی خبری دارین؟از اسفند وبلاگشون آپ نشده...ممنونم

سلام عزیزم
خوبین؟ والا در این حد که میدونم سلامت هستن
کامنت خصوصى هم جواب نمیدن؟ ای بابا

x 1396/04/03 ساعت 23:51 http://malakiti.blogsky.com

عرضم به حضورت که کلا متوجه فاز بند اخر نشدم !
‌بالاخره منطقی دوست داری یا عاشق ؟ به نظرم یه حد واسط مد نظرت بود .

من اصلا نگفتم کدومو دوست دارم
خواستم بگم نمیشه همه رو با هم از یه نفر خواست

دل آرام 1396/04/03 ساعت 10:20

منم منطقی انتخاب کردم ولی عاشقشم

عشقتون پایدار باشه کنار خانوم کوچولو

fish 1396/04/03 ساعت 10:01

ببین آخه من بعد دو سال و اندی نمی فهمم چرا هنوزم این حرفو میزنی!!!
خودت هم خوب میدونی که اینطور نیست و تو از اون دسته آدمایی که خیلی محبوبی و راحت عاشقت میشه شد!

:)))))))))
ای بابا
خب تجربه اینو بهم فهمونده شاید

دلژین 1396/04/03 ساعت 08:06 http://delzhin.blog.ir

هیچی
بریم لباس بدوزیم پس
ببین زودتر شوور کن ! پس فردا نشی مانع من و عشقم ! بگن اول خواهر بزرگه اش باید عروس بشه ! ما پاسوز تو بشیم !
والاااا

خل تر از تو در جهان نیست بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد