مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رشته و بارونش اصلا *_*

مثلا ممکن بود اونقد بدبخت می بودم که تو شهر نامزد سابق پ. به دنیا مى اومدم. فک کن... 

اما حالا اونقدر خوشبختم که تو رشت به دنیا اومدم و تو این ساعات اول صبح روى تختم  لم دادم و به صداى بی نظیر بارون گوش مى کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/04/06 ساعت 16:39

شهر نامزد سابق پ شهرش و نامزدش و خود پ کی هستن یعنی مبهم نویسی عیبه
تو انقدر خوشبختی که اگر اون شهر هم بودی دونه دونه خوبیاشو میدیدی فقط

شهر نامزد سابق پ. شهریه که تو نرفتى
در این حد میشد راهنماییت کنم
نه نه من اصلا اینجورى نیستم، اینقدر بدى های شهرمو میدونم(!) حالا سعى مى کنم نگم و ابرودارى کنم

دلژین 1396/03/31 ساعت 19:18 http://delzhin.blog.ir

از جهنم ۴۰ درجه بهت سلام عرض میکنم !

من همین رشتم سختمه روزه دارى
خوبه اونجا نیستممم

به به!خوش بحالتون واقعا :)
محل زندگی ما کوهستانی هست و ســـرد :)

کوهستانى و سرررد
باد خوب و خوشکل باشه دلم خواس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد