مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی و چادر نمازش:)

به مامان گفتم مادرش از دنیا رفته، گفتم وقتی سرم کنم و بخوام نماز بخونم ثوابش واسه دو تا مامانه... یکیش تویی و یکیش مامان اونی که اینو با کلی عشق انتخاب کرده و خریده

نظرات 13 + ارسال نظر

چقدر قشنگه چادرتون:)
چادر باید گلش نارنجی باشه اصلا :)

ممنون
قابلتونو ندارهوالاااا

مهناز مامان رایان 1396/03/27 ساعت 13:38

سلام مگی جانممم
چادر خوشگلت مبارک
به سلامتی
منم چادر نمازم گل گلیی هستش

سلام عزیز دلم

لطف داری خانوم خانوما
ان شالله که به دل خوش استفاده کنی
مبارکت باشه

Ali 1396/03/27 ساعت 00:55

Dokhtar axat hamishe hese khob dare
Hamisheha

لطف دارید

x 1396/03/26 ساعت 11:42 http://malakiti.blogfa.com

وای مگی من عاشق گل گلی ام
‌خیلی قشنگه

ممنون عزیزم
من سه تا چادر واقعا قشنگ دارم

سمیرا 1396/03/26 ساعت 09:38

ممنونم عزیزم از محبتت، تو هم در عمق قلب من جا داری

سمیرا جدید 1396/03/26 ساعت 05:27

عزززززیزمخودت میدونی که من تقریبا خیلی قدیمیم ولی یه دفه گفتی با سمیراهای دیگه اشتباه نگیرمت دیگه شدم جدید

خیلی قدیمی
شما در کنج قلب ما جاى دارى، حالا دیگه اشتباه نمی گیرمت، قول میدم

Ali 1396/03/26 ساعت 04:42

Meggid aziz salam
Shabhaye ghadret por barekat inshallah
Dar panahe hagh bashi
Nemishod chador be sar axi bezari

مگید آخه؟! مگید؟
مگى هستم برادر
ممنون براى شما هم ان شالله
نه بابا میترسم بترسید عکس بذارم با چادر بس که قشنگ تر میشم

پرستش 1396/03/25 ساعت 23:45

سلام مگی جان
چادر نمازت خیلی قشنگه
مگی جان تو این شبای عزیز منو حلال کن و التماس دعای فراوان دارم ازت عزیز من
و شاید هیچ وقت نتونم دیگه خواننده وبلاگ مگی باشم ...
خدافظ مگی جان ...
از طرف من از چوپیا خداحافظی کن ...
هرچند من خواننده خوبی نبودم هیچ وقت ولی حلالم کن ...

سلام
ممنونم ازتون
امیدوارم یادم بمونه، در کل مایل به خبر بردن از این وبلاگ به اون وبلاگ نیستم، یه کم فراموش کارم چون متاسفانه:(
خواهش مى کنم، شما حلالید... منم حلال کنید و من خاطرات بد رو سعى مى کنم یدک نکشم، همون زمان هم گفتم ان شالله به وقتش فراموش مى کنم:)

پری همشهری 1396/03/25 ساعت 11:46

سلام مگی جوونم
نماز و روزت قبول عزیزممم
چطوری؟ دلم واست تنگ شده دختر
چه چادر نماز خوشگلییییی

سلام عزیزم
همچنیییین
شاید باورت نشه، دیروز گشتم تو گالرى گوشی سابقم و عکستو دیدم، کلی یادشو بخیر کردم...

سمیرا جدید 1396/03/25 ساعت 10:59

مبلرکت باشه عزیزم خیلی خوشگله، به دل خوش ازش استفاده کنی ان شاءالله

ممنونم سمیراى عزیز
شیفته ى اون جدید نوشتنتم

طلوع ماه 1396/03/25 ساعت 10:43 http://mmnnpp.blog.ir

آخیییی
مبارکه

ممنونم عزیزم...
دست دوست مجازیم درد نکنه براش

وای چقدرم خوشگله
مبارکت باشه
خدا رجمتشون کنه
خدا مامانت را برات نگه داره

ممنونم ای کاش میشد تقدیمت کنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد