مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حمام روح

شب قدر، حمام روحه... 

تو میگى نیست؟

 

 امسال وقتى جوشن کبیر مى خوندم، وقتى به فراز ٦٩ رسیدم چشام تر بود... 

به صفحه ى مفاتیحى نگاه کردم که بچه هاى شریف و صنعتی اصفهان هدیه ش کرده بودن به خانواده ى ما، که خانواده ى حامد بودیم... اون بچه ها دوستاى حامدمون بودن

وقتى به فراز ٦٩ رسیدم اون بالا صفحه ى ٤٤٤ رو نشون میداد، دیدن ٤٤٤ و ٦٩ کنار هم حالمو خوب کرد، یاد حرفهاى گفته و ناگفته م با شباهنگ افتادم که مثلا یه وقتایی نمیدونم چی میشد بهش پیام التماس دعا میدادم و بر عکس... 

من واقعا قصد نداشتم هیچى از خدام بخوام، سالهاست نمی خوام یعنی به طور واضح چیزی نمی خوام، مثلا نمی خوام فلانی دوست ترم داشته باشه، یا نمى خوام با فلانی آینده ى مشترکى نصیبم کنه، از همین دعاها که جوونا باید بکنن که اگه نکنن اصلا جوون نیستن از نظر من... که زندگى و جوونى یعنى همین دعاها و من دوست داشتم از این دعاها تو دعاهام باشه.

شباهنگ یه بارى بهم گفته بود تو براى من دعا کن و من براى تو، بگذریم که اخرین اتفاق خوبی که منتظرش بودم تموم شد و مثل همه ى دفعات دیگه که دلم دوچرخه قرمز کوچولوى معمولى می خواست و بابام برام دوچرخه بهتر وگرون ترى مى خرید، اصلا همه داراییشو میداد و اونى که نمى خواستم رو برام مى خرید و با این کارش حالمو مى گرفت باز حالم گرفته شد، خدام همین کارو کرد، من مى دونم  خدا جان بهترشو کنار گذاشت برام، اما حسرتى رو دلم گذاشت که نباید... 

خدایا، میشه اقلا داغ حسرت رو از روى دلم بردارى؟ بازم براى خودم نمیگم، واسه خاطر اونم هست که میگم، حالا که اونى که نمی خواستم شد، اقلا بردار داغشو منم قول میدم محکم تر باشم، پاک کن این کدورتو، بذا ببخشم، من به زبون گفتم بخشیدم و نبخشیدم... خدایا منو ببخش که اینم، ببخش منو


+ مى دونم یه روزى با حال خیلی خوب میام اینجا و میگم حالم از همیشه بهتره:) 

مطمئنم اینطورى میشه... 

+ وقتى به پارسال نگاه مى کنم و میبینم که زنده م مطمین تر میشم از حضور خدا... من باهاش نبودم، اما اون باهام بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
* 1396/03/26 ساعت 10:53

شما از اینکه نوشتم یکسال گناه می کنی دچار سو تفاهم شدی باید می نوشتم گناه میکنیم تا بهتر منظورمو می رسوندم قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم و اصلا منظورم شما نبودید دوباره با خوندن کامنتم متوجه شدم اشکال کار چیه

بله خب...
طبیعی بود که وقتی خطاب به من نوشته شده فکر کنم با من هستید:)
ممنون که دوباره خوندین و تصحیح کردین

* 1396/03/26 ساعت 10:48

متاسفم که اشتباه برداشت کردید چرا همه چی رو به خودتون می گیرید خانم پرسیده بودید تو می گی نیست ؟ منم نظرمو گفتم همین چیکار خوب و بد شما دارم هنر کنم به فکر خودم باشم

من به خودم میگیریم؟ من جوابتون رو بد و تند دادم؟

هانی 1396/03/26 ساعت 09:11

ای مغرور :دی

س 1396/03/26 ساعت 04:54

خدا صداى بنده مقرورش رو نمیشنوه

منو میفرمایید؟
خدا صداى بنده ى مغرورش رو نمیشنوه
اما اجازه بدیم خدا تشخیص بده کى مغروره، کى نه و صداى کى رو بشنوه و صداى کى رو نه

. 1396/03/26 ساعت 02:58

یک سال گناه میکنى آخرش حموم میرى و فکر مى کنى قبولم هست؟ حمام روح تعبیر خنده دارى بود

اینکه من نگران هاى زیادى دارم خوبه اتفاقا...
خوبه که نگران گناه های منید، حتی شاید بیشتر از اینکه نگران گناه هاى خودتون باشید مثلا:)
لطفا از خدا بخواید من رو ببخشه... تو همین شبها

* 1396/03/26 ساعت 01:44

مومن نیستم ادعاییم ندارم ولی برخلاف خیلیا هر شب و هر روز از خدا میخوام کمکم کنه ادم باشم خیلیا همه عمرشون هر کاری دلشون میخواد میکنن به امید همین سه شب وتا سال بعد تمیز کردن روحشونو فراموش میکنن بخاطر همین معتقدم شب قدر حمام روح نیست ادمی میتونه همیشه به نظافت روح و روانش فکر کنه
امیدوارم تو همین سه شبت حاجت روا بشی

:)
من که میبینید واقعا هیچ ادعایی ندارم، احتمالا از نظر شما تو همین دسته اى هستم که فرمودید
راستى من گفتم از خدا نمىخوام کمکم کنه در طول سال؟:)
خدا من رو به راه راست هدایت کنه ان شالله

* 1396/03/25 ساعت 20:09

نه نیست
ادم هر شب دیگه ای غیر از قدرم می تونه روحشو حمام بده

شما مومنى:)
من نیستم و سالى سه تا از این شبا بیشتر ندارم

مهم نیست که کجاهای حرفا را قبول داشتم و کجاها را نداشتم
مهم اینه که رابطه با خدا به هر شکلی که باشه دلبری میکنه از من... و من دلم برای خط خط نوشته ات و چیزایی که ازش برداشت کردم رفت....
دوست دارم دوستای مجازی ای را که دلم را تکون میدن...

ممنونم که اینقدر خوبی و دلت بزرگه تیلوى عزیز
خدا حافظت باشه و حس های خوبت موندگار
خیلی مهربونى شما، خیلی

من مبهم 1396/03/25 ساعت 01:03 http://manmobham.blog.ir/

عاقا نمیشه نه نه میلادی هم یه حس خاصی به شما عزیزان بده؟؟اخه تولد منه

:)))
من اخیرا اینقدر داغونم تاریخ تولد خودمم زورکى یادم میمونه

شباهنگ 1396/03/25 ساعت 00:24 http://nebula.blog.ir

چهارِ چهار تاریخ یه تولده و یه روز خاصیه برام
چهارِ چهارِ میلادی البته

و تلفظ چهار به ترکی هم منو یاد چیزی می‌ندازه که حس خوبی داره برام

قلب هاى فراوان براى تو که توضیح کامل و جامع دادى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد