مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کتابخونه ی مگهان

با خودم عهد بستم دوباره کتابخونه ی مگهان رو زنده کنم...

اول کتاب نوشته شده تقدیم به مگی عزیزم و تاریخ گواه اینه که این کتاب یک سال و نیم نخونده توی کتابخونه م مونده، رمضان امسال از حیث کتابخونی حسابی پر برکت بوده... کتاب زیر، به اهالى موسیقی بیشتر از سایر اهالى! پیشنهاد میشه:))

کتاب خوش خوانى به نظر میاد و من یک روزه نیمی از کتاب رو خوندم، امید که تا انتها جذاب باشه!

از کتاب:

" همه ى انسانها موسیقایی هستند، وگرنه چرا خداوند به انسان قلب تپنده داده؟"


نظرات 10 + ارسال نظر
مجید مویدی 1396/03/23 ساعت 00:00

فک کنم دیروز بود، یه کامنت اینجا نوشتم اما ثبت نشده انگار...
خلاصه ش این بود که تصمیم تون خوبه..."همین فرمون پیش برید تا ... رستگار بشید"
+ چیزای دیگه ای هم گفته بودم. حالا شاید بعدا اومدم گفتم شون

بود بود، اینم هست

اتفاقا یه نفر دیگم که سلیقه کتابیاییم شبیشه درموردش گفته بود فعلا نخونده هامو باس تموم کنم
مگی کتابای نشرچشمه اونایی که جنسشون بالکه. اونا سبکنا حالا هرچند صفحه بخوان باشن :)))

چه جالب
منم با اطمینان میتونم بگم خوشت میاد، بخونش تونستى و خواستی بخری به اینم توجه کن که ترجمه ى کى رو میخری، تونستی خودت مقایسه ش کن
میگن ترجمه هیرمند بهتره، من نمى دونم اما به نظرم خوش خوانه
هوم درست میگى، ممنون از راهنماییت
واى که من شهید اسم وبلاگتم

من، منم 1396/03/22 ساعت 03:17 http://tasnim1375.blog.ir

نوشته های میچ آلبوم رو خیلی دوس دارم البته این کتابشو نخوندم ولی وقتی مگی میگه قشنگه حتما قشنگه دیگه :)) کتاب سه شنبه ها با موری روهم که نوشته کتاب قشنگیه

خیلی خوبه اینم
فقط یه کم سنگینه از نظر وزنى، من کتاباى کم حجم رو بیشتر دوس دارم از این جهت که دراز کش کتاب مى خونم
سه شنبه ها با موری از این حیث! برنده ست

طلوع ماه 1396/03/22 ساعت 02:03 http://mmnnpp.blog.ir

جمله ی آخرت قشنگ بود مگی .

بله طلوع جان

مجید مویدی 1396/03/21 ساعت 21:09

سلام
تصمیم تون خیلی خوبه. عالی. بیست امتیاز مثبت!!
تبریک.
+جدا از اینکه خوندن رمان اصلا خودش یه دنیای ایه واسه خودش و ... .
+ منم خوشبختانه چند تایی رمان و کتاب نخونده دارم که تو لیست هستن.

+ میگم این رمان "سه شنبه ها با موری" از همین نویسنده، چطور رمانیه؟ قضیه ش چیه؟ فرمش چطوریه؟ و اینا... .

سلام
خیلی ممنونم از نمره ى ٢٠ قشنگتون
چه خوب، مال من زیادن تقریبا، البته به زودى تموم میشن

+ والا من کلا میچ البومو دوس دارم انگار، تقریبا هم مطمئنم شمام خوشتون میاد ازش

x 1396/03/20 ساعت 12:16 http://malakiti.blogfa.com

چه جالب ٬ من فکر می کردم به شلوارهایی که کوتاهه میگن برمودار٬ نمیدونستم به جنس پارچه ی لباس هم بستگی داره :))

‌ولی این چیزی از باکلاس بودنت کم نمی کنه٬ با کمربند نارنجی ات :))) (حالا اگه گلبهی تبره نباشه اشتباه گفته باشم نارنجی !)

‌راستی قبلنا عکسای نارنجی دار بیشتر میذااشتی مگی

به شلوار کوتاه میگن عزیزم
خواستم بگم یه جین کاغذى سبک خونه ای هستش

هاه، باز میذارم قول

x 1396/03/19 ساعت 20:40 http://malakiti.blogfa.com

مگی باکلاس که در خانه جین می پوشد !!

این شلوار برموداست خیلی نازک و خنک و ناز و ارومه:)) :/
جین اون شکلى نیست

بانو(: 1396/03/19 ساعت 12:59

از شکستن تبلت و نداشتن تلگرام تنها قسمت بدش نداشتن فرصت هم صحبتی با تو و یکی دو نفر دیگس،ی عالمه دلم تنگ شده برات دختر شمالی(:

اگه بدونى چقدررر تو فکرت بودم تمام دیروز و چن بار اومدم وبتو به در بسته خوردم!!!
شکستن تبلت:(؟ ای بابا...

Bluish 1396/03/19 ساعت 09:48 http://bluish.blogsky.com

تابستون کِی میاد بشینم جلو کولر کتاب بخونم اینطوری؟ :(

زود میاد بابا:دى
اصن انقددد زووووود که باورت نشه

مترسک 1396/03/19 ساعت 09:08 http://1matarsak.com

منم که کشته و مرده موسیقی! به به ^_^
مرسی از پیشنهاد شیرینت ^_^

اه...
خوشحال شدم، کاش میشد خودم تقدیمتون کنم جناب سرباز مترسک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد