مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از گذشته هاى دور و نزدیک

- اون کار لعنتى تو رو ازم مى گیره

+ اون کار لعنتى فقط رشت و ازمون میگیره

---

- رواست تو پیشم نباشى تو چنین روزى؟

+ که حتما باید رشت باشم براى با تو بودن!

---

- گفته بودم شیفته ى نگارشتم خصوصا وقتى ناراحتی؟

+ تو مى خواى ادعا کنى دلیل ناراحت کردنم این بوده که نگارش محبوبت رو ببینی، هان؟

---

- این دسته گل رو ببین

+ کی خریده برات؟

- ...

---

+ خرمالو دوست دارى؟

- اونقدر فصلش کوتاهه که تا میام دوسش داشته باشم تموم میشه... 

+ من تو همون زمان اندک عاشقش میشم و تمام سال به یادش میمونم، تمام سال...

نظرات 4 + ارسال نظر
Pesar 1396/03/19 ساعت 06:46

Kheili gong va albat e jazzab
Mokaleme beyne to va yek pesar hast?

:)
سوالاتی براتون پیش میادها

Elsa 1396/03/19 ساعت 06:31


چرااع چراااع‌دیگه داره استرسه زیاد میشه
من رفتم سر درسو مقشم :))))

دروووووود بر تو السا
برو سر درس و مخخخشت:))

Elsa 1396/03/19 ساعت 06:23


اگه میدونی باید پاک بشه پاک کن :)))))

وقتی استرس امتحان اجازه ی خواب نمیدهد

دلم شرحه شرحه شد برایت!

الان استرس جلوى وبگردیتو نتونسته بگیره، نه؟

Elsa 1396/03/19 ساعت 06:14

و درود بر سحرخیزان :))))))

تو بیدارى؟
کامنتتو دیدم دلم نیومد پستمو پاک کنم
اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد