مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوش خلقى:)

با خودم فکر کردم اون آدم مومنیه، می تونم از راه احادیث و آیات قرآن وارد شم... 

اینجورى بود که چند وقت پیش اتفاقی به پیج بچه شیعه باس فلان طور باشه رسیدم و یه سری اسکرین شات گرفتم به علاوه ى یه سری حدیث خوب درباره ى خلق و خوی خوش...بیشترشون درباره ی خوش خلقى و رفتار مهربانانه با اطرافیان بود. 

دیروز بالاخره بعد کلى دل دل کردن براش یکیشون رو فرستادم و در کمال ناباورى به مدت ٢٤ ساعت اقلا جواب داد و من از خلق خوشش لذت بردم، البته که انسان بد خلقى نیست و فقط نبود زمان باعث میشه حس خوبشو به اطرافیان نشون نده... آخ اگه پیدا کردن رگ خواب آدمها کار ساده ای بود... آخ که چه خوب تر بود، آخ...


-.-.-

دیشب نخوابیدم و در عوض ٦ صبح تا ١ ظهر! تخت خوابیدم بعد سه روز بیخوابی... امروز با وجود تعطیلی ١٤ خرداد باید از ساعت ٨ صبح بیدار شم و برم سر کار و بارم! و از استرس بیدار شدن ساعت ٨ صبح هنوز که هنوزه خوابم نبرده و زمان همینطور داره از دست میره، هاه:( 

-.-.-

پریروز وقتى با پریسا حرف می زدیم بهش گفتم جالبه همه از درامدم می پرسن، قبل تر ها هم که پول تو جیبی از پدرم مى گرفتم همه ام درباره مقدارش مى پرسیدن! و جالب بود که امروز دوباره کسى در این باره ازم سوال پرسید، منم براش توضیح دادم درامدم متغیره و واقعا بستگى به میزان کاری که می کنم داره... 

بهم گفت اگر زیر ٢.٥ در میارى خودتو خسته نکن و کلا کار نکن... دوس داشتم با پشت دست بزنم تو دهنش ولى بزرگتر بود و احترامش واجب، پس به این سوال بسنده کردم: "آیا شما کاری سراغ دارین که سختیش زیاد نباشه و درامدش بالای ٢.٥ باشه و تو شهر خودمونم باشه؟ ایشون ترجیح دادن سکوت کنن و به کوچه علی چپ هم سلامی عرض کنن

-.-.-

میگه خوابتو دیدم، تو یه پراید نشسته بودى... میگم خیر باشه، 

میگه میدونى من خوابام همش درست در میاد؟!

میگم خب این یعنی چی؟ یعنی یه روزى پراید میخرم؟ 

میگه نه بابا دیوونه ای؟! ایشالا شوهرت پراید داره! 

-.-.-

امروز دلم مى خواست یهو در خونه رو بزنن و یه دسته گل بهم بدن که ندونم از طرف کیه، گل هدیه گرفتم همین امروز ولى خب می دونم از کی بوده! دسشم درد نکنه ؛-) 

 -.-.-

ازم یاد گرفته و از واژه ى لامصّب به لحن و لهجه ى خودم استفاده مى کنه... 

بمیرم براش:) 


  یعنى میشه نیمه دوم سال ٩٦ یه کم جمعمون جمع تر باشه؟ یعنی دور همى هامون بیشتر باشه؟ 

اینکه تو نیستی، هیچ وقت نیستی کلافه م مى کنه... اینکه وقتی بعد مدتها با محبت صدام مى کنى و من جوابتو میدم و فرصت نمیشه حتى ٤ جمله باهام حرف بزنى و خوابت میبره ناراحتم میکنه... اینکه ساعت خوابمون اینقدر پرت شده از هم ناراحتم میکنه


نظرات 9 + ارسال نظر
بریدا 1396/03/16 ساعت 05:48 http://eshkaft.blogsky.com

اینجام مگی
آدرسمو میگم

:*

دلژین 1396/03/15 ساعت 17:55 http://delzhin.blog.ir

خیلی خوبه امازون لامصب

خعلىىى

هانی 1396/03/15 ساعت 10:42 http://hanihastam.blog.ir/

راستی یه پولی بود ته حسابت، چیکارش کردی؟

هست هنوز بابو

با رگ خواب بدست اوردنه بشدت موافقم خیلی میچسبه ولی من اصولا موفق نیستم طبق رفتار خودم عمل میکنم :)))) ولی خب دبگه اونا خودشون میفهمن.

وااای خیلی حس عجیبیه هی میگی ببین بخواب و عمیقا باز نمیخوابی :|

خیلی خوبه این روش
سعى کن، موفق میشی

بهسا 1396/03/14 ساعت 17:56

خوبه...بلخره یه پست درست و درمون نوشتی! میخواستم یه پتیشن درست کنم در اعتراض به اینکه اینجا تعریفش عوض شده و با این پستای یه خطی شده توییتر!
منم وقتی باید زود بیدارشم از استرسش بی خواب میشم بدتر!
گویا دوست گرامی زیاد از اوضاع کاروبار و حقوق و این حرفا خبرندارن!!
کارکردن قطعا ارجحیت داره به بیکاری حتی اگر حقوقش کم باشه عوضش با زحمت خود آدم به دست اومده این منطق مسخره که کار حتما باید حقوق زیادی داشته باشه وگرنه نباشه بهتره رو نمی فهمم!
(این تفکر از نظرمن مسخره هست وگرنه قصد توهین به دوستت رو ندارم خدای نکرده)


خب اعتراضتونو بگید دیگه، نمیگید فک مى کنم شمام مثه من خسته تونه و کوتاه دوست تر دارید
آخ گفتى... ایشون نفسشون از جاى گرم بلند میشه بهسا جانم، درهرحال من بهشون سپردم اگه جای مطمئنى سراغ دارن با اینقدر درامد بهم معرفى کنن

من مبهم 1396/03/14 ساعت 16:39 http://manmobham.blog.ir/

کارت چیه مگی؟؟؟؟؟

بریدا 1396/03/14 ساعت 13:36

قناعت در این حد
کمپین شوهرِ پراید دارِ من کو؟
بعد از مدتها مگی پست بلند گذاشته^_^

دوستام در همین حدم ازم انتظار ندارن:دی
من زاغه نشین نشم براشون کافیه
دختررر شما که معترضی چرا اعتراضت رو اعلام نمیداشتى؟ و ضمنا دختر ادرستو بذار ما گم کردگانیم

x 1396/03/14 ساعت 10:57 http://malakiti.blogfa.com

مگی مگی ..... من عاشق کارتم .... به نظرم اگر از کاری که انجام میدی لذت ببری و درامد متوسط داشته باشی به مراتب خوشبخت تر از ادمی هستی که درامد خیلی بالا داره ولی کارش‌ براش تفریح نیست

مالاکیتی مالاکیتی(بابا چقد اسمت سخته خب بنده خدا:دی)
بله من واقعا لذت میبرم و خیلی توش ارامش دارم، ولی خب همه چیزم لذت و ارامش نیست؛) فعلا از درامدمون هم راضی هستم اگه نبودم انجام نمیدادم اصلا

دلژین 1396/03/14 ساعت 09:02 http://delzhin.blog.ir

۲.۵ داری دستی قرض بدی ؟؟

بنده ى خدا من الان گفتم میگه کارتو ول کن:))
معلوم نبود ندارم؟
مى خواى برى آمازون، درسته؟ کلاغا خبر آوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد