مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از بانک متنفرم! خُب؟

روز ٥م اینجورى شروع شد که من به خودم گفتم از اول تیر فکر مىکنم با اندک پولاى باقى مونده از پس اندازم چیکار کنم!

و خیلى زود هم عملیش مى کنم


نظرات 5 + ارسال نظر
آرام 1396/03/11 ساعت 13:36 http://peace-road.blog.ir

پولاتو بده من برات نگهشون میدارم مگی

قابلى هم نداره چقدر سود میدی روش؟:دی

مونا 1396/03/10 ساعت 19:26

مگى جون خیلى فکره خوبیه ولى منم ریسک نمیکنم
چرا بانک نمیزارى واقعا؟

نوشتم که از بانک متنفرم خب اخه:)))
همون قسمت ریسکش خوبه! من بلد نیستم واقعا بورس رو
بلدم بودمش حتى یک روزم پولمو تو بانک نمیداشتم

سلام مگیه دوست داشتنی.
امیدوارم انقد پول داشته باشی که ندونی باهاش چیکار کنی.
موقع افطار به یاد من باش

(چقدر دلم برای حرف زدن باهات تنگ شده بود)

واااای ندا
من امروز مدام تو فکر شما بودم و مى خواستم بیام وبتون که درگیر کارام شدم و نشد.
الانم پشت چراغ قرمز دارم کامنت تایید مى کنم

Ali 1396/03/10 ساعت 14:05

Cheghadr pool dari meg?

Man baladam jaye khoob sarmaye gozari konam ama felan khoone kharidam o kheili pashimanam

برادر گرامى خونه ى نوتون مبارک باشه

آدم خونه بخره و پشیمون باشه؟ ان شاء الله به زودى روزاى خوبى رو توش تجربه کنین

+ حاضرم خصوصى بگم چقدر پول دارم! ولى حال ایمیل دادن ندارم و شمام که وبلاگ ندارى پس نمیشه بگم
+ کاش منم بلد بودم! واقعا بلد نیستم:/

ب 1396/03/10 ساعت 13:57

نرى بذارى تو بورس
بلد نیستى بدبخت میشیا همه شو به باد میدى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد