مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

التماس دعای فوری

گرچه واقعا بعیده تا ساعت ٦ و ٧ غروب کسى گذرش به اینجا بیفته...

ولى التماس دعای فوری دارم برای یک جریانی که اگر اتفاق بیفته میام و براتون میگم.


+ نمى دونم چرا دچار استرس شدم، اگر اتفاق بیفته یه تاثیر مثبت تو حال و هوام داره و اگر اتفاق نیفته هم اونقدرا بد نیست، ولى دلم می خواد این اتفاق رو

نظرات 5 + ارسال نظر
من، منم 1396/02/21 ساعت 23:24

نمی دونم چرا همون موقع که داشتم برات دعا می کردم یهو صبر اومد :|

چون کلا کارى که مى خواستم رو نکردم
خیلى جالب بود:)

دعا کردم. این‌جا هم خدا رو منشن می‌کنم که نوتیفیکیشن بره واسش! ( آخ‌خ‌خ که نوشتن نوتیفیکیشن چه‌قدر سخته!)
God@
@خدا

خیلی نوشتنش سخته لامصّب!

دعا کردم. این‌جا هم خدا رو منشن می‌کنم که نوتیفیکیشن بره واسش! ( آخ‌خ‌خ که نوشتن نوتیفیکیشن چه‌قدر سخته!)
God@
@خدا

خیلی خوب بود:))
منشن کنید ببینیم چی میشه

. 1396/02/21 ساعت 16:51

ما از حالا منتظریم
بگو خبر خوبو ببینیم دعا کنیم یا نه

نه شما دعا کنید تا ببینیم چطو میشه

م 1396/02/21 ساعت 16:29

ایشالا خیره :)

هر چی بشه خیره ان شالله:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد