مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هر هفته با یک عادت خوبِ بیشتر

هفته ى پیش با خودم عهد کردم یه عادت خوب به زندگیم اضافه کنم و با تلاش یک عادت بد رو از زندگیم کم! 

عادت خوبِ اضافه شده خوندنِ رمان به زبان انگلیسى بوده، مهم تر از اون مصرف قرص آهن روزانه!!! 

یک هفته ست شروعشون کردم و شکرِ خدا لغزش نداشتم هنوز :دى 

عادت بدم رو نتونستم ترک کنم و نیاز به تلاشِ بیشتر و بیشتر دارم، امید که هفته ى بعد بیام و در حالى بنویسم که یه عادت از سلسله عادات بدم کم شده باشه:دی

نظرات 5 + ارسال نظر
x 1396/02/20 ساعت 00:04 http://malakiti.blogfa.com

چقدر جالب
ذهنیت ایده ال طلب و کمالگرای من اینه که یه همه ی اخلاق ها و عادت های خوب به زندگیم اضافه شه در صورتی که با این ذهنیت همیشه از‌تغییرات ریز ریز ناامید و جدا میشدم
شاید منم امتحان کردم

به نظرم واقعا نباید عادت های خوب و بزرگ رو هدف ببینیم، من از کوچیکا شروع می کنم خیلی هم راحت تر عملی میشه و کلی حس خوب خوب بهم دست میده
امتحان کن لطفا

نل 1396/02/19 ساعت 21:50

خوشحالم مگهانی:)
دوست دارم بغلت کنم و محکم ببوسمت که اینقدر پر از حسهای خوبی تو دختر

ممنونم نل
خیلی لطف داری همیشه

الهه 1396/02/19 ساعت 20:10

سلام :)

به به. چقددددر خوب!
منم از شما یاد میگیرم و سعی میکنم یه عادت بدمو بذارم کنار و یه کار عقب موندمو تموم کنم .
ان شا ء الله که هردومون بتونیم.

موفق باشین 3>

سلام
خیلی خیلی عالیه، منم سعى می کنم یه کار عقب مونده م رو به گردش در بیارم! اصلا یکی ازکتابهای نیمه کاره م رو بخونم

مرادی 1396/02/19 ساعت 17:19

مصرف قرص آهن روزانه، عادت خوبه؟ :)) نمیدونم شاید نیاز باشه و اینا؛ ولی به این قرص‌های شیمیایی اعتماد و عادت نکنین :))

:)
بله از عادات خوبه برای کسی که فقر اهن داره

هانی 1396/02/19 ساعت 15:25 http://hanihastam.blog.ir/

چه خووووووووب! موفق باشی!

ولی زندگی با عادتای بد هم خوبه ها!

زندگیم شده پر از عادات بد
این وحشتناکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد