مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حالِ خوب...

عیدمون مبارک... 

امروز لم داده بودم گوشه ى خونه و کتابمم دستم بود که زنگ در رو زدن... پستچى بود، انتظار داشتم مثلا برام یه کتاب هدیه خریده باشه، اما کادوم هیجان انگیز تر از این حرفها بود، یه جاسوییچى واااقعا قشنگ بود، اونقدرى قشنگ که دلم نیومد استفاده ش کنم!!! 

با خودم فکر کردم یعنى من این همه دارایى معنوى از این وبلاگ دارم؟ هیچى دیگه خجالت کشیدم از خودم و دوباره به خودم یاداورى کردم اینجا نوشتن رو:دی 

این عکس عیدىِ  قشنگ منه، به پریسا که تاکید روى عکس دار کردن وبلاگ داره و بعدتر براى شما 

همچنان نمیتونم عکس بذارم و شما دچارید که لینک رو ازم بپذیرید، مرسی، اه!

http://s9.picofile.com/file/8293044834/1493063881889.jpeg

نظرات 3 + ارسال نظر
من، منم 1396/02/13 ساعت 06:18

خیلی خوشگله، مبارکت باشه

ممنون من:)

سلام مگهان عزیز
عید مبعث مبارک ، عیدتون مبارک

سلام خانوم
عید های شعبانیه! بر شما نیز مبارک

مبارکت باشه خانم؛)

ممنووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد