مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیاین از سینماهای شهرتون برام بگین، همین شما دو سه نفر...

میگه وبلاگ بی عکس، مثه دختر بى جهاز مى مونه، مى خندم و با خودم فک مى کنم منم دخترِ  بى جهازم! 

اما راس میگه انگار، اینجا چراغش خیلی خاموشه... 

امروز بعد مدتها بى برنامگى برنامه ریزى کردم/کردیم، به نظرم پاش وایمیسم! 

امروز به فروردین و کتابهایی که خوندم و برام خوندن فکر کردم، به سینماهایى که رفتم، به تئاتر و کنسرتى که رفتم، چه راضى کننده بود این همه اتفاق خوب

برام بگید آخرین کتابى که خوندید چى بوده؟ و آخرین فیلمى که تو سینما دیدین؟ اگه ساکن شهرای کوچیکین بگین قدمت سینمای شهرتون چقدره؟ 

خیلی عجیبه اما عکس تو وبلاگم نمایش داده نمیشه، علی الحساب لینکشو میذارم براتون

http://s8.picofile.com/file/8292799992/1492864347169.jpeg

نظرات 27 + ارسال نظر

گوهر بشدت یه نمایش اصیل ایرانی بود با موسیقی ایرانی و حتی همخوانی های بین دوپرده! من واقعا لذت بردم با اینکه حتی موضوع نمایشنامش یکم دردناک بود. خیلی دوسش داشتم.اصلش که تا دیشب بود ولی سه شنبه هم تمدید شد.ساعت هفت.تو سایت هفتساز بلیط فروشیشه. اصلا مگه میشه پای اقای هنرمند و افرا وسط باشه تئاترش خوب نباشه؟

+اصلا همین نارنجی بودنه منو اینجا موندگار کرد:) اتاقمم نارنجی واقعنی :ایکس

چقدر خوب، من شرایط تهیه ى بلیت نداشتم!خیلی هم غصه ناک شدم واقعا... از اونجایى که این هفته و هفته ى بعد شلوغ ترین روزهاى اردیبهشتمو باید سپرى کنم:پوزخند
وای واقعا؟ نارنجی تو چقد خوبى که دوستامو اینجا می کشونى
اتاقتو قربون

سلام مگی بانو جان.اخرین کتاب امروز صبح تموم کردم هزار خورشید تابان خالد حسینی بود.
اخرین سینما لاک قرمز بود فک کنم .ازونجایی که ادم تئاتر بازیم بیشتز اخرین تیاترم ولی دیشب بود که گوهر رو دیدم و واقعا کیف کردم.
قدمت سینماهامونم که خودتم میدونی منم اخه رشتیم :دی
همینا بود دیگه؟:))

به به
من عاشق نارنجى ام، و عاشق ترِ خرمالو
رشتى هم که هستى خاموشم که بودى
گوهر خوب بود؟ هى واى
چه جالب... برم ببینم تا کى هست!

من، منم 1396/02/13 ساعت 06:16 http://tasnim1375.blog.ir

آخرین کتابی که خوندم خاطرات آدم و حوا بود
آخرین فیلمی که تو سینما دیدم فیلم این زن حقش را می خواهد بود که آبان ماه دیدم بعدش دیگه جور نشد برم یعنی جورشد ولی وقت نداشتم برم کلا سینما دوس دارم اگه وقت داشته باشم حتما میرم از فروردین 95تا همین آبان هم ماهی یکی دوبار می رفتم حداقل بعدش دیگه نشد متاسفانه، ولی احساس می کنم فیلمای پارسال قشنگ تر هم بودن مثل کوچه بی نام، ابدویک روز، بادیگارد، سیانور... یه سری فیلم هم دیدم که اصلا با سلیقه ام جور نبود و بخاطر مراعات همراهام مجبور شدم ببینمشون بهتره بگم حیف وقت اصن وقتی یادشون میفتم عذاب وجدان می گیرم بابت زمانی که پای دیدنشون تلف شد... سینمای شهرمونم قدمتش حدودای 30سال یابیشتره

با تچکر از مشارکتتون:)))
شهرتون کجاس:دی؟
دلم خواس بیام سینماتونو ببینم
ترمیم و تعمیر شده حالا؟

چی فکر کردی

بوسیدنی هستی شما

مینو 1396/02/06 ساعت 10:53

قربونت مگی مهربان
بله دوست داشتم قشنگ بود مخصوصا بازی فرهاد اصلانی.
دوست دارم فیلم ماجرای نیمروزم برم ببینم.

ماجرای نمیروز رو ببین... ارزش داره واقعا
فرهاد اصلانى خیلى بیخوده! خیلى خوبه تو اکثر فیلما

بهسا 1396/02/06 ساعت 08:42

وای چه خوبه کاش امسال را آهنتون راه می افتاد!
ببین اینجا فقط پنج و شش ساله راه آهن داره و من تا قبلش هیچوقت سوار نشده بودم. در دوران دانشجویی کلی به اونایی که میگفتن با قطار اومدیم حسودیم می شد! و تا راه افتاد با کلی ماجرا ما باهاش سفر کردیم!!!
دقیقا میفهمم ذوقتو
به خواهر بگو چشم اما لدفنی نوبتی نباشه دیگه من نتونستم بیام شما بیاید. کلی دلم برای تو و خواهر گلت تنگ شده
زوربا خوب بود. البته هنوزم مصیح باز مصلوب از این نویسنده فیوریت من هست

واااای ممنونم که احساسم رو درک می کنی بهسا:))))
نوبتى نیست ولی ما حسابی منتظریم

آدرس بده بخرم برات بفرستم جیگررررر

اینجور دوستای خوب خوب دارم من؟

مهر 1396/02/05 ساعت 01:55

فیلم خوب بد جلف دیدم دوس نداشتم قیمت بلیط 8تومن من سه شنبه بود رفتم نیم بها بود
کتاب الیزابت گم شده است دارن می خونم،بدک نیست
دختری تو ک رهایش کردی خوبه :-)

ا دختری که رهایش کردی رو به زودی میخونم:دی
عجیبه دوس نداشتی خوب بد جلف رو
ما نرفتیم ببینیم هنوز!

قدمت سینمای اینجا رو نمیدونم...
چند سالی سینماش بسته بود... علتش رو هم نمیدونم...
به قول بانو داغونه :)))
اخرین فیلمی که دیدیم با بانو خوب بد جلف بود... من خواب بودم ، پاشدم دیدم بانو هم خوابه ، زدم تو سرش بیدارش کردم گفتم پول دادیم ، با دققققت نگاه کن

چقدرررررر جالب و عجیب
بسته بود؟!
واااای خدا دیوونه ای تو:)))

کتابی که الان دارم میخونمش هنوز؛ ژتون قرمز من
فیلمی که تو سینما دیدم خوب بد جلف:))) که خیلی خندیدم و دوبارم رفتم!
اوووم دیگه دیگه، سینما هم داریم دوتا هم داریم خوبشم داریم با امکاناتشم داریم بدمممم؟

اسمش جذابه ها
اگه قشنگ بود بخرش برام
آفففففرین به شهرتون آفرین من البته دوس داشتم بدونم از این سینما داغونا هست توی شهرتون هنوز یا نه؟

هانی 1396/02/04 ساعت 14:23 http://hanihastam.blog.ir/

=)))))))) چقد باهوشی! واقعن چطور حدس زدی؟! چطوووور؟ :دی


امیدوارم مسخره م نکرده باشی آقا هانی چون من نشون نمیدم ولی خیلی باهوشم، خیییلی
خیلی ناراحتم که ازقرار کتابخونی جا موندم

خدا خیر بده به دکتر کمالی و سایر آدمای فرهنگی اینجا که بانی شدن و یه پردیس سینمایی خیلی خوب و یه سینمای خیلی خوب دیگه تو کتابخونه ملی ساختنو من تو یکسال اخیر به اندازه پنج وشش سال قبل که دیگه سینما نرفته بودم(به جز فیلم جدایی) فیلم دیدم! البته بهتر شدن کیفیت فیلما و موضوعشون تو یکی دوسال اخیر هم بی تاثیر نبوده. آخه من از بچگی همیشه عاشق سینما رفتن بودم و خیلی هم خانوادگی میرفتیم! حتی تو مدرسه میپیچوندیم و میرفتیم! و همه سینماها هم مال قبل از انقلاب بودن گرچه تک و توک بازسازی شده بودن تا قبل همین سینماهای جدید که گفتم.

یه روز خیلی غمگین آخر اسفند که کلافه بودم که چرا بلیط گرفتم و حسش نبود برم سینما اجبارا رفتیم خوب بد جلف!
بگم چی شد یا خودت می دونی؟؟ دو ساعت بدون مکث خندیدم!! و حالم کامل عوض شد! اونم من که به هر فیلم طنزی نمی خندم! این آخریش بود و احتمالا سال جدید رو با آباجان شروع کنم
آخرین کتاب زوربای یونانی در ایام عید بعد از سالها تصمیم داشتن به خوندنش، خوندمش!
رسما پست نوشتما!
نگید چرا نمی نویسم چون میام و اینجا می نویسم!
این سری که بیای باید بریم سینما حتما باهم

من از پایین جواب میدم، خیلی دلم اونجا رو می خواد! خواهر گفته پیغامشو برسونم که اول تو اول تو! ما بعیده یک سالی بتونیم سفر بریم، فقط در شرایطی که راه اهنمون افتتاح شه میایم چون خیلی ذوقشو داریم:))))))
خب خب، ببین اینقدر حس خوبیه کامنتای طولانیت که خودت نمیدونی... ممنون واسه وقتی که میذاری خانوم
خوب، بد، جلف رو خییییلی دلمون می خواد بریم! فقط مشکل اینجاست که روز خالیمون یا جمعه س یا سه شنبه، سه شنبه هم خیلی شلوغه و طفلی خونواده رو نمیتونیم ببریم تو اون اوضاع
سینمای شیرازم آرزووووس
زوربا رو خواهرم داره من ندارم، راحت خوندیش حالا؟ شنیدم سخت خوانه
آبا جان انتخاب خوبی باید باشه به نظرم... برو! ما هم قراره بریم به زودی

فاطمه -اِصف 1396/02/04 ساعت 10:21

سلام گلم
منم آخرین فیلمی که دیدم سلام بمبیی بود که دوست نداشتم
آخرین کتابم هم ایام عید دختری که رهایش کردی بود
دنیای سوفی رو میخوام شروع کنم،خوندیش؟خوبه؟

سلام عزیزم
این کتاب رو دو نفر تو عید خوندن، منم عیدی گرفتمش از کسی
دنیای سوفی رو نه راستش، ولی از یوستین گاردره فک کنم و با تم فلسفی

پریسا 1396/02/04 ساعت 01:48

گفتگو در تهران رو خوندم و کلی کتاب دیگه
سینما وااااای خیلی وقته نرفتم داشتم چیکار میکردم پس ، مثل حمار کار میکردم لابد!!!!! اُف بر من ۹۵سینما نرفتم

من نخوندم این کتاب رو، تو کتابخونه ت بود؟ من ندیده بودمش
واااای واقعا اُف بر تو! پاشو بیا اینجا ببرمت سینمای دهه سی/چهلی

سمیرا جدید 1396/02/03 ساعت 22:09

من آخرین کتابی که تموم کردم پس از تو جوجو مویز بود، آخرین فیلم دیده شده در سینما هم فک کنم شهر موشها بود

وای شهر موشها رو خوندم ضعف رفتم از خنده:)))))))

محمد 1396/02/03 ساعت 19:33

پنجاه رو رد کرده سینما بچمون!...کمتر از یکسال هم میشه که یه سری تغییرات رو بهش دادن!

اونجا کجاس تقریبا؟
مام سینمای پیر داریم، سینمای نسبتا خوب هم داریما

هانی 1396/02/03 ساعت 18:50 http://hanihastam.blog.ir/

من که نمیگم آخرین کتابی که خوندم چی بوده P:

سلاخ خانه نبود که، نه؟
خیلی بی هوا حدس زدم کاش درست در اومده باشه

سین 1396/02/03 ساعت 17:08

سلام
آخرین کتابهایی که تقریبا همزمان خوندمشون شماس شامی
و غیرقابل چاپ بود و کتابی که الآن دارم میخونم چشمهایش از بزرگ علوی است. آخرین فیلمی که تو سینما دیدم هم کلاشینکف بود.

سلاااام
چه جالب! غیر قابل چاپ
چشمهایش رو دو سه باری خوندم در ایام جوانی
یادش بخیر منم اینو دیدم


سینما نمیرم اصلا ... خیلی زشته

میشه مگه تیلو؟
آدم به خوشحالی تو حتما باید بره سینما و آدم به رویا پردازی تو حتما باس کتاب بخونه

مینو 1396/02/03 ساعت 12:04

سلام مگی مهربان
آخرین کتاب ملت عشق بود که کیف کردم
آخرین فیلمم یه روز به خصوص سینما کوروش

سلام مینوی مهربان تر
من از جلدش خوشم نمیاد، کاش یه طرح دیگه بزنن ازش که منم شروع کنم و بخونم! وگرنه مجبورم همین جلدش که هست رو بخرم
اِ... دوس داشتی یه روز بخصوص رو؟

مهری مامان مهرسا 1396/02/03 ساعت 07:35

سلام مگی جان
فک کنم اولین باره که دارم کامنت میذارم ولی خیلی وقته میخونمت
احتمالا الان منو شناخته باشی
آخرین کتاب تو تعطیلات عید بود : دختری که رهایش کردی
آخرین فیلم تو سینما : گشت ارشاد 2 هفته پیش

سلام عزیزم
همینطور فکر می کنم منم
شناختمتون خانوم
هاه چه جالب من هفته پیش هدیه گرفتم این کتاب رو! دختری که رهایش کردی...
اسمش خیلی خوبه! خودشم همینقدر خوبه؟
ممنون که کامنت گذاشتی

*زهرا* 1396/02/03 ساعت 02:42

اخرین فیلم خوب بد جلف رو دیدم ک انقدر خندیدیم نزدیک بود بمیریم دیگه از خنده!!! بنظرم عااالی بوووود...البته از یه جایی ب بعدش دیگه افتاده بودیم رو دور خنده و ب ترک دیوار فیلمش هم میخندیدیم!:)))خلاصه بگم ک عالی بود!عالی!دم پیمان قاسم خانی گرم.خیلی وقت بود اونقدر نخندیده بودم.

:)))
ما که ندیدیم این فیلمو
بدم نمی اومد ببینم ولی خب فرصت نشد
دمشون گرم خیلی، چقد خوبن ادمایی که باعث خنده مون میشن

فاطمه 1396/02/03 ساعت 01:04

ماجرای نیمروز
بار دوم بود که میدیدمش
بار اولش مشهد بودم و وسط فیلم بازم زمین لرزید و من تا اخر فیلم دیگه نفهمیدم داستانش چی بود

چه خوب کردی که دیدی!
جالبه ها خیلی از دوستای من ماجرای نیم روز رو دیدن
وااای نه! چه وحشتناک بود زلزله تو سینما
سینما پردیس هویزه رفته بودین مشد؟

mahee 1396/02/02 ساعت 23:39 http://gahnegar.blogsky.com

بعد از 5 سال دوری از سینما، پارسال رفتم فروشنده رو دیدم و خب خیلی بهم استرس وارد شد و پشیمون شدم از دیدنش...نمیگم بد بودا ولی واسه من پر از درد بود.
کتاب؟ "جنگل نروژی" موراکامی رو چند روز پیش تموم کردم و الانم"بازگشت به درخونگاه"اسماعیل فصیح دستمه..

چه فیلم نا مناسبی دیدی، طفلی ماهی
کاش بعد ٥سال فیلم بهتری میدیدی که کمتر ازارت میداد.
مواراکامی عزیزم

شباهنگ 1396/02/02 ساعت 19:02 http://nebula.blog.ir

آخرین سینما:

http://nebula.blog.ir/post/1037/1037-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2

مى دونى؟
من اون روزی که تو رفتی سینما مهمون داشتم از تهران...
خیلی هم روز خوبی بود برام، منم اخر ماجرای نیم روز شوکه بودم، خیلی... ما هم خونوادگی ٥تایی رفته بودیم، عصر جمعه
جالبش می دونی چی بود؟
که چوپان چن تا صندلی اون ور تر از من نشسته بود! بی هماهنگی... مثل خیلی وقتای دیگه که اینجوری میشه
همین دیگه، چقد حرف داشتم

. 1396/02/02 ساعت 17:48

شهر ما اصلا سینما نداره مگى

چه حس عجیبی...
نه حس خوبیه و نه بد در واقع... خوب بود اگه میداشتین
اما هیجان سینماهای خوب رفتن برات بیشتر میشه، کاش شرایط رفتن به سینماهای شهرای بزرگ رو داشته باشی

بانو(: 1396/02/02 ساعت 17:38

جونم برات بگه مادر،ک ی یک سالی میشه اینجا سینمعش فعال شده،دااااااااااغووووووووووووون تا دلت بخواد ولی من و مریم ی 4-5 باری رفتیم،آخریشم همین خوب-بد-جلف بود ک جات خالی حسابی خوابیدیم تو سینما((((((: تنها قسمت جالب فیلمم این بود ک اون دوتا خیلی شبیه خودمون دوتا بودن و تمام،دیگه فیلمش برامون جالب نبود(((:
ی بارم رفتیم فیلم بادی‌گارد ک موش تو سالنش پیدا شد،چقققققد جیغ کشیدیم(((:
بهترین فیلمیم ک دیدیم،ابد و یک روز بود ک آخر فیلم دلم برای داداشم تنگ شده بود(((:
دیگه همینا(:

من چقد خندیده بودم به موش دیدنتون، ما هم تو سینمای تبریز گربه بهمون حمله کرده! چی خیال کردی؟
ممنون که نوشتی بانو
ابد و یک روز خیلی خوب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد