مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همراه با کمی تعجب

اومد رو صندلی کناریم نشست و ازم پرسید تو این کتاب جدیدی که می خونی چی نوشته؟

بهش گفتم: خیلی چیزا!

با نگاهی که انگار کاملا متقاعد شده بود ابرویی بالا انداخت و گفت چه جالب!


+ اساتید من متاهل هستن دوستان، حدس های بیراه نزنید یه وقتی:)

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو میم 1395/12/24 ساعت 11:44

ای بابا مگییی
یه مجرد بیاب من بیام عروسی خب !
مرسی، اه

:)))
استاد مجرد باید باشه مگه حالا حتما؟
ایش:دی

مرادی 1395/12/21 ساعت 21:20

اینجور جواب‌های کلّی که طرف دیگه نمیتونه سوالش رو ادامه بده خیلی خوبن :دی معمولاً همینطوری جواب میدم جوابِ اینجور سوالات رو :)

خیلی خوبه:دی

*زهرا* 1395/12/21 ساعت 18:34

عالی بود این پستت =))

عالی شمایی ؛) :*

هانی 1395/12/21 ساعت 10:23 http://hanihastam.blog.ir/

دیر گفتی. من حدس زده بودم دیگه :دی

:))))))))))))))) وای خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد