مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از اضطراب روزها تا سرخوشی بی حد!

تا روز دوشنبه که بخوام برم قزوین کلی کار سرم ریخته و حجم زیاد کارها بی اندازه مضطربم کرده، یکجوری مضطربم که از صبح دچار دل درد و دلپیچه شدم و نمی تونمم درست به هیچ کدوم از کارام برسم و تمایل زیادی به خوابیدن دارم. 

با خودم فکر می کنم وسط این همه استرس چقدر باید خوش گذرون باشم که به گشت و گذار تنهایی در قزوین فکر کنم؟ حتی فکر کنم اگه خیلی دیر بود شبم میرم هتل و فرداش بر می گردم!!! یکجور دهشتناکی شخصیت عجیبی دارم و همه از این بعد شخصیتیم شوکه میشن ، بعید می دونم هیچ کس تو وضعیت فعلی من بتونه اینقدر خونسرد و خوشحال سرچ کنه که یک روز در قزوین را چگونه بگذرانم؟ بعدم بشینه فکر کنه چی کار کنم که بهم بیشتر خوش بگذره و چون خیلی هم شکم اهمیت ویژه ای برای یک آدم رشتی داره پس حتی اسم رستوران هم یادداشت کنه برای رفتن! 

مگی هستم یک دختر عتیقه ی مضطرب که دوباره تیکش برگشته، بله من یه تیک عصبی داشتم که این روزا پررنگ شده باز و ربط داره به مو... تمایل ندارم بیشتر آبروی خودمو ببرم، دعام کنید بتونم باز ترک کنم:(

نظرات 3 + ارسال نظر
هانی 1395/12/21 ساعت 10:26 http://hanihastam.blog.ir/

درستش همینه که تو اوج شلوغی هم لذت ببری از زندگی و توفیق‌های شاید اجباری! خوش بگذرهههههههههههه

:دی
ممنون منم سعی دارم خیییلی لذت ببرم از اندک زمانی که در دست دارم:))

الهه 1395/12/20 ساعت 21:52

خواهش میکنم! کاری نکردم.
خوش بگذره :)

ماچ بر شما

الهه 1395/12/20 ساعت 17:27

براتون دعا میکنم تیکتون از بین بره
(برای آرامش، هل بریزین تو چاییتون یا گل گاوزبون دم کنین بخورین :) )

راستی ما یه رستورانم تو قزوین رفتیم که اسمش " رستوران نمونه " بود و کیفیت غذاش عالی بود. سرویسش هم خیلی خوب بود.
اونجا هم تونستین برین و لذت ببرین.
آدرسشو یادم نیست ولی بپرسین بهتون میگن.نبش یه چهار راه بود و روبروش اونور چهارراه هم یه شیرینی فروشی بود.

آدرس چنتا از رستورانای دیگه قزوین>>
رستوران اقبالی خیابان طالقانی نرسیده به سه راه خیام
رستوران کرمانی چهار راه ولیعصر کوچه بانک ملی
رستوران ایتالیایی کاخ در چهار راه ولیعصر، به طرف میدان مینودر (فست فود)
رستوران مدیترانه در خیابان دهخدا، روبروی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم (غذای لبنانی)

برای گردش هم میتونین یه سر برین "کاخ و موزه چهلستون"، قشنگه. و بیرون این کاخ توی پیاده رو، هم درشکه هست میتونید سوار شید. کیف میده :)

(سایتهای foursquare و hamgardi واسه اینکه بدونین چه رستورانا و کافه ها و جاهای دیدنی و هتل و مرکز خرید و کتابفروشی ای ، شهرای مختلف دارن، خیلی خوبن. مخصوصا foursquare. خود مردم عکس گذاشتن از هرجا و نقد کردن)

الهی عزیزم زحمت کشیدی
من برنامه م رو فیکس کردم با همین برنامه ها، دوست صمیمیم قزوینه ولی نمی خواستم بدونه
و ضمنا نمونه ها رو رفتم و خیییلی جاها:)) نمی دونم چرا علاقه مندم از بچه های اینجام نظر بپرسم الکی:|
در نهایتم آدم مزخرفیم که مار خودمو می کنما:))
بازم مرررررسی
خیلی خیلی
من اومدم ایشالا میگم بهت کجاها رفتم مهربون:* ضمنا تاکید می کنم همش چند ساعت می مونم و جای خاصی نمیرم، برای رفع دلتنگی میرم کاروانسرا سعد السلطنه احتمالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد