مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کسی راه خفنی برای شکرگزاری بلد است؟

خوب طبیعیست من هم مثل هر آدم دیگری از دنیایم انتظاراتی دارم، مثلا از خدا انتظار دارم آنقدر دستم را شل نگرفته باشد که با اندکی تقلا بتوانم دستم را از دستش رها کنم و بروم که بروم، بله من یک دختر بسیار متوقعم...

اما همین من متوقع هم گاهی شگفت زده می شود از این همه داشتن ها، روزی که نوشتن را شروع کردم هنوز جلوی چشمم است، از وبلاگم انتظار داشتم روزها و خاطراتم را در خودش ثبت کند و انتظار داشتم یکی دو دوست ناشناخته در وبلاگم را بزنند و گاهی سرفه ای چیزی هم بکنند که یعنی ما هستیم، ما اینجاییم و تو تنها برای خودت نمی نویسی... 

حالا که عمری از چرند نوشت هایم گذشته، می بینم که نوشتن خیلی فراتر از انتظارم به من بخشیده، نوشتن به من غریب نبودن در تهران را بخشیده، نوشتن به من خیلی چیزها و خیلی خیلی بخشیده...

در خانه شان که باز شد قلبم ریخت، چه احساس آشنایی داشت، خانه ها برای من روح دارند، بهتان که گفتم وبلاگم به من زیادی بخشیده، سه سال پیش چونان روزی چوپان را و کم کم بهسا و پریسا و فاطمه و ... که حالا پایمان به خانه و زندگی حقیقی هم باز شده

پریسا خیلی زیاد بود برای زندگی من، پریسا حتی  برای نماز صبح بیدارم می کرد، آخ نمی دانید چه لذتی داشت! آخر صادقانه بگویم در خانه مان هیچ کس حاضر نیست برای نمازبیدارم کند بس که سفت و سخت می خوابم! چه می گفتم؟ هان پریسا خیلی زیاد بود،همانقدر که چوپان،همانقدر که بهسا و زینب، همانقدر که... نمی دانم واقعا لایق داشتن این همه خوبی بوده ام یا نه؟ ای کاش گاو شیر ده نباشم(از عمه کوچکم یاد گرفته ام! گاو شیر ده را) 

اولین روزهای ٢٦ سالگی خوب بوده، تنها بدیش دوری من از خدا بود که از دیروز سنگهایم را با خودم وا کندم و انگار قرار است کمی میم تر باشم، میم نام حقیقی من است. 

این همه صغری کبری چیدم که بگویم به نظرتان هنوز هم این وبلاگ برایم برکت دارد؟ هنوز قرار است به داشته هایم اضافه کند؟ خجالت می کشم آخر... 


پست داشته های وبلاگی از پستهای ادامه دار است، حوصله ی خواندنش را داشته باشید دیگر،خب؟ 


نظرات 16 + ارسال نظر
آغلاما شراگیم 1395/12/04 ساعت 07:38

سلام
منم مدتهاست که خواننده خاموش هستم .... موفق وموید در پناه حق

مرادی 1395/12/02 ساعت 16:13

واقعا اینقدر کااارید؟ نخسته :دی :))

جوجوی منی

:)) سیندی یار قدیمی ؛)

هانی 1395/12/01 ساعت 18:12 http://hanihastam.blog.ir/

و چه خوبه که ما اینجا با خودت و نوشته هات آشنا شدیم و با وبلاگت ما رو راه داری توی زندگیت. همیشه خوب و خوش باشی

:) نگاهای مثبتتون چقد خوبه

setareh 1395/11/30 ساعت 01:31 http://san-arm.blogsky.com

خب :))


من مینویسم
هرروز ۱۰ تا جمله شکرگزاری مینویسم
شاید الان بعد ۳ سال چندین هزار جمله نوشته دارم ، شکرگزار تک تک سلولهای بدنم هستم تااااا هرچیزی ک فکرشو کنی ، و روزی ۳-۴ بار تکرار میکنم جملات اون روز رو
هرقدمی که برمیدارم یک خدایاشکرت میگم
روزی هزاران شکر میشه
من با شکرگزار ی ب خیلی چیزا رسیدم
خداروشکر خداروشکر خداروشکر

بانو میم 1395/11/28 ساعت 16:28

سلاااام گاو نه شیرده جان :)) نفهمیدم یعنی چی آخر گاو شیرده بودن خوب است یا بد ! :/ هرکدومش خوبه تویی :))
الان من کجام
چی شده !

فاطمه 1395/11/28 ساعت 16:28 http://1laly.blogfa.com/

یک راه خوب برای شکر گزاری.دوره 28 روزه شکر گزاری رو هیچ وقت انجام دادید؟عالیه زندگیتون رو متحول میکنه.

سلام
ممنون می شوم به من هم سر بزنید
در خدمت شما هستم

BoBo 1395/11/27 ساعت 22:23

عاقا حالا جریان این گاو ۹ من شیرده چی میتونه باشه؟! من هرچقد فک کردم نتونستم بفهمم کاربردش اینجا چی بود، شاید چون من هنوز یه گولوگولو(یجورایی به گوساله میگن گولوگولو!) هستم و هنوز بزرگ نشدم نفهمیدم ارتباطش رو :دی
من نظرم اینه که تو هم واسه بقیه برکت داشته باش ;) برکت بده، برکت میگیری، این زنجیره رو قطع نکن ;)

نل 1395/11/27 ساعت 18:10 http://aghaznell.blogsky.com

:))))
با خودم فکر میکردم گاو شیرده؟؟؟؟مگه ممکنه؟؟؟ یعنی منظور عمه اش چی بوده؟؟مگه چه شباهت تشبیهی هست؟؟
ک نظر شهرزادو دیدم و حسابی ب خودم و همچنین تو خندیدم ک عجب سوتی دادیم...من در تصورم و تو در نوشتن^_^تو هم مث من ضرب المثل نگو دخترجان:)) از دوسال پیش من تمامی ضرب المثلهارو ادغام میکنم.چراشو نیافتم هنوز

سلااااام..دلم تنگ شده بود دخترجان..چقققدر رفرش زدم ک بنویسی و اثری ازت باشه....عاشقتم خب:)
بوووس

خب داشتهات دو طرفه است‌‌‌...وبلاگ ب تو اینهارو داده و ب خیلیها خیلی چیزهای دیگه:):):)
و خوووبه^_^
بنویس مگهانم دلمون تنگته....

رگها 1395/11/27 ساعت 17:35

ادم شکر گذار باشه خیلی خوبه!
من زیاد میگم الحمدلله ولی بیشتر به خدا تیکه میندازم با لحن گفتنم :| :| خاعک :))

می سا 1395/11/27 ساعت 14:59

چرا برکت نداشته باشه؟به این خوبی:)
سلام بر مگی بانوی خوب و مهربان
فقط خوب باش ، شکرگزاری از این بالاتر؟
یک عالم قلب و گل

مرادی 1395/11/27 ساعت 14:48

آره. وبلاگ همیشه واسه صاحابش برکت داره. البته به شرطی که صاحابش ولش نکنه :))
میم‌تر :))) چه خوب :)
سجده شکر خفنه دیگه! چی از این بهتر؟! :)

شباهنگ 1395/11/27 ساعت 09:24 http://nebula.blog.ir

[سرفه]
تو تنها برای خودت نمی‌نویسی
می‌خوانیمت عزیزِ جان!

شهرزاد 1395/11/27 ساعت 07:29

اون گاو ۹ من شیر ده می باشد:))) خودت خوبی که خوبیارو به سمتت جذب میکنی عزیزممم

وااااای اگر بدونی چقدر فک کردم که عمه چی می گفت و یادم نیومد:| ممنون ممنون عررر
نه واقعا موافق نیستم، می شناسم خودمو

امید میرزا 1395/11/27 ساعت 06:41

باشد خواهیم داشت
:دی

راه خفنتون کو الان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد