مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خرمشهر را خدا آزاد کرد، رمز را مگی :دی

یعنی یه پست کم ارزش به دلیل داشتن رمز باید باعث روشن شدن حدود 30 خواننده بشه؟:دی کلا ایمیل رو در نظر نمی گیرم بنده ... 

 بعد من چجوری به همگیتون رمز بدم آخه؟!

قصد داشتم چن تایی عکس از خودمم بذارم حالا نصفه نیمه که این کارو نمی کنم و رمز را آزاد می کنم. فقط منتظرم ببینم همینایی که رمز، رمز می گفتن با دیدن پست حاضرن کامنت بذارن یا نه؟ :-" 

من هیچ وقت از داشتن خواننده ی خاموش ناراحت نبودم و نیستم، ولی اینکه فقط وقتی کسی پست رمزی میذاره بریم و طلب رمز کنیم اصلا جالب نیست. من که ناراحت نمیشم فقط گفتم بهتون بگم اقلا گاهی روشن باشین وقتی می خواین رمز بگیرین... والا:)) 


نظرات 3 + ارسال نظر
آرام 1395/11/30 ساعت 13:11 http://peace-road.blog.ir

من کم سر میزنم ولی هر وقت سر میزنم یه سو سویی نور ازم خارج میشه البته بطور مستعار
بعلهه

:))) خیلی هم عالیه همون گاه گاهیش

ترنم 1395/11/18 ساعت 21:02

خیلی بامزه ان این خاموشایی که با یه پست رمزی روشن میشن حالا من کلا وقتی یکی که میخونمش رمز میذاره کلا تا یه مدتی خاموش میشم و این سیستم رمز خواستن و دادن برام یه ذره عجیبه چون خیلیها که خواننده قدیمین و کامنت میذارن هم میتونن آدمای فیکی باشن و اعتماد کردن بهشون مثل پست پابلیک گذاشتنه.

سلام بر مگی نازنین.
این روزها به شدددددددددت سرم شلوغه.
تولدت رو هم یادم بود از صبحش ولی یادم رفت تبریک بگم، در نتیجه من رو شطرنجی ببین :))))
البته تمام پست هارو هم خوندم ولی نظر نذاشتم من یه خاموشه فضوله بی وقت هستم. با تچکر : ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد