مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هسسم ولی خسسسه م!

حالا میفهمم اینکه میگن کار هست، برای اهلش هست عین حقیقته... کافیه یه کمی بیشتر از حد خودتون تلاش کنین، یقینا به حرفم می رسید.

امروز به واسطه ی استادم با یکی از دانشجوهاش که دانشجوی اینجا نیست و دانشجوی دکتری یکی از دانشگاهای خیلی خوبه آشنا شدم، با دیدن این دو عضو جدید(دو تا بودن ولی من سعادت هم صحبتی با یکیشونو داشتم!)متوجه شدم استادم آدمهای شبیه به خودش رو پیدا می کنه. نمی دونم استفاده از واژه ی هایپر درست باشه یا نه، ولی حس می کنم همه ی ما ها که با استادم در تعاملیم هایپرطور! رفتار می کنیم و این ویژگی مشترکمونه... ویژگیمون هوش زیاد، علم خفن و الخ نیست، اعتراف می کنم من بی دانش ترین و ناپخته ترین فرد گروهم ولی خب اون ویژگی هایپر بودن و پر انرژی رفتار کردن تو خونم هست.

  حتی ممکنه بهتون پیشنهاد شه که تو دانشگاهی مشغول به کار شین، که رزومه ی درست درمونی بشه براتون و از طرفی با آدمهای خوبی هم در تعامل باشید. اگه از این پیشنهادا داشتین بیاین بهم بگین با هم ذوق کنیم! خب؟


+ بخوابم یا نه؟! بخوابم یا چکیده ی مسخره رو ترجمه کنم؟ ها؟

+ امروز استادم میگفت از تمام ر.(فامیلیم) های عالم تماس داشتم، ایمیل داشتم از تو نداشتم:))) خیلی خوب چار پنج روز خارج زدی :دی

نظرات 12 + ارسال نظر

انرژیم زیاده معمولا
اعصابم یه خورده کمه

چطوووری اعصاب خرددد؟ ؛)))

می سا 1395/09/21 ساعت 10:35


خدا رو شکر

:*

می سا 1395/09/21 ساعت 00:24

فکر چی؟ خیر بود ایشالا :)

فکرای خوب، فک کنم از حرف ترجمه یادت افتادم!

می سا 1395/09/20 ساعت 23:52

فکر چی؟ خیر بود ایشالا :)

خیره:)

مرادی 1395/09/20 ساعت 20:57

ما هم هسسیم ولی خسسسه‌ایم :دی

:))

می سا 1395/09/20 ساعت 20:15

خوبی دخترک؟

می سااا من امروز تو فکرت بودم میساااا

طلوع ماه 1395/09/20 ساعت 12:20 http://mmnnpp.blog.ir

مشکل همینه که تو این دور و زمونه هیشکی حال نداره بیشتر از حد خودش تلاش کنه
هروقت خسته ای به هیچی فک نکن و بخواب!عوضش بعد از خواب با انرژی بیشتر میری سراغ کارات.
البته اگه بتونی خوب و راحت بخوابی!
موفق باشی مگی جان اکتیو

دقیقا چرا ما ها اینقدر بیحال و خسه شدیم؟
من که برای خودم متاسفم واقعا از این همه به بطلان کشیدن ساعات عمرم...
ممنونم که منو اکتیو می بینی طلوع عزیز:دی

هانی 1395/09/19 ساعت 09:46 http://hanihastam.blog.ir/

بخواب بخواب!!

:))) خوابیدم

طـ ـودی 1395/09/18 ساعت 23:27

+ یه بار هم چند وقت پیش استادم تو حیاط دانشگاه منو دید اشاره کرد که بیا بالا، رفتم بالا تو اتاقش گفت خانم فلانی مگه تو این ترم پروژه نداری؟ گفتم چرا؛ گفت مگه با من پروژه نداری؟ گفتم چرا دارم؛ گفت پس چرا نمیای پیگیری کنی؟ یه سری تکون دادم با لبخند؛ گفت مگه امروز 4 آبان نیس؟ گفتم نه استاد امروز 5 آبانه
:))))))
همینقد پرروام من

هلاک شدم از خنده=)))))))
احساس کردم خودم بودم اصلا... وای خدا... وای خدا:))))

Rima 1395/09/18 ساعت 15:49

عنوان رو خییییلی دوس داشتم
کاملا حس رو منتقل میکرد
خوشحالم که افرادی مثل خودت پرانرژی کنارتن. موفق باشی عزیزم

:))) معلومه حسابی خسسسه ای ها ریما جونم:*

خیلی خوبه که اینجوری هستی خیلیییی خوبه ها
این استاد منم همینه:-| گاهی فکر میکنم این اصن شده ناراحت باشه؟ اعصابش خورد باشه؟ چرا همش خوش روئه؟! برعکس من
امیدوارم واسه هممون از این پیشنهادا باشه و اتفاق بیفته چون نهایت آرزوی من پیشرفت تو درسه فقط!

اینکه انرژی دارم؟
من نمیدونم چرا حس می کنم شمام اینطوریایی و انرژیت زیاده! از پشت مانیتور و چار تا کلمه کامنت از این حدسا زدم:دی
منظورم پیشنهاد تدریس نبودا شهرزاد جون، چیز دیگری بود منظورم... ولی درهرحال این کار و این اتفاق باعث پیشرفت و ارتقا سطح علمی میشه و خب خعلی خوبه

ایشاالله نتیجه هایپرینگتو بگیری مگی جان

همین حالاشم که زندگیم بهتر شده یعنی گرفتن جواب دیگه برای من؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد