مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گناه دارم من خب!

از اینکه به کسی جواب رد بدم و بعد ببینم با کسی دوسته، یا حتی ازدواج کرده که خیلی از من بهتر و خوشگل تره بدم میاد...


اون وقت همیشه به هرکی گفتم نه، چه واسطه ای و چه مستقیم اگر به کسی جواب منفی دادم رفته با کسی دوست شده و یا ازدواج کرده که خیلی بهتر و قشنگ تر از من بوده، شانسه دیگه


اینا از کجا پیدا می کنن این موارد خوب و خوشگلو؟ ظلمه خداییش

 

 امروز با یه مورد این چنینی مواجه شدم...اول خواستم به روی خودم نیارم و بیخیال باشم، ولی با تمام وجود عکساشو نگاه کردم و مطمئن شدم خیلی از من سره الحمدلله،خیالم راحت شد و حالا دارم میرم به کارام برسم. 


زندگی چقد خره، من از زندگی هم خر ترم و چقدم تنهام در عین حالی که آدم دور و برم زیاده! شت یا به قول دوستمون شایسه...



نظرات 3 + ارسال نظر


سلام
شاید حسادت زنانه س

سلام
حسادت زنانه باید بگه من خوشگل ترم برادر! مال من برعکسشو میگه

مگی جانم راست میگی آدم لجش در میاد

:))) مرسی که میفهمی
مرسی، اه

نل 1395/09/14 ساعت 15:48

خخخخخ
همینه زندگی.همیشه باید انگشت شصتش نشونه بره سمت ما..والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد