مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بهم بگید تو که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟!

کلاسش که تموم شد رفتم پیشش و گفتم چه زمانی می تونم بیام و چند دقیقه وقتتون رو بگیرم؟ 

گفت همین حالا بین دو تا کلاسم، ولی در رابطه با چی؟! خب می دونست من دانشجوش نبودم و حرف خاصی باهاش ندارم و حتی منو تو دفتر دکتر کاف دیده بود، خیلی بی مقدمه رفته بودم پیشش، گفتم حقیقتا من یه سری اطلاعات در اون زمینه ی خاص دارم و گفتم مثلا چیزی که شما پرسیدین تو کتاب فلان هست، بسیار خوب توضیح داده شده ولی نگرانم که ذهنم یاری نکنه، و اینکه من خیلی علاقه داشتم واسه پایان نامه م رو این مباحث کار کنم ولی فکر می کنم دکتر کاف خیر نمی دونن، اونقدر هیجان زده شده بود که عقب عقب رفت و روی صندلی نشست، گفت وای وااای من باورم نمیشه یعنی تو اومدی اینا رو بگی؟ 

گفتم بله، گفت من بهت احتیاج دارم، دقیقا واژه ی احتیاج رو به کار برد و گفت اومدی بگی مایلی تو قدمی که بر داشتم همکاری داشته باشی؟ گفتم بله خب مایلم، اگر بتونم و با ذوق خاصی گفت حتما می تونی، اینجا بشین تا بهت بگم کی بیای؟ چیا با خودت بیاری و چطور آماده شی؟ و باید برای همکاری با بقیه ی بچه ها آشنا بشی، پس روز فلان و ساعت فلان بیا تو جلسه و حتما آماده بیا... 

خیلی خوشحالم که در بی ربط ترین مساله ی ممکن تونستم مرتبط باشم، فقط نگرانم و موندم وسط این همه کاری که بود پیشنهاد همکاریم صحیح بوده یا نه؟ می ترسم کم بیارم چون از نظر روحی بعد اون وقایع واقعا ضعیف شدم...

خلاصه که دلیل تایید نکردن 30 کامنت موجه شد؟ باید به مدت 5روز از تمام اوقاتم برای مطالعه استفاده کنم، تو چند حوزه ی عجیب و غیر مرتبط... مثلا شما فکر کنید از فلسفه، روانشناسی و تربیت بدنی!!!!! لازمه اطلاعات داشته باشم(موارد فوق مثال بوده و مباحث دیگه در حوزه های دیگه ای رو باید مطالعه کنم)

نظرات 4 + ارسال نظر
می سا 1395/08/08 ساعت 11:21

از پسش بر میایی، چون خوشت میاد از کاری که پیشنهادش رو دادی، در نتیجه براش انرژی خواهی داشت .
خودتو دست کم نگیر، کم کم باز قوی میشی

هاه... ممنونم که قوت قلب میدی، امیدوارم بتونم می سای عزیزم

هانی 1395/08/06 ساعت 22:36 http://www.hanihastam.blog.ir

برعکس خودت که فکر میکنی ضعیف شدی و ممکنه از پسش برنیای من فکر میکنم چنین چیزی خیلی هم برات لازمه!! دوووووور شو از فضای ناشاد خودت. بیا سمت فعالیت! و چه خوبه فعالیتی باشه که مجبورم باشی و نتونی در بری!!

اوم.. خیلی ممنون که قوت قلب میدین
هوف فک کنم یه کمی فعالیتم یهویی زیاد شده و نگران قلبمم:دی

نل 1395/08/06 ساعت 16:09

تو از پسش برمیای مگهانم:)

وای چقد اون میم آخر اسم خوبه...
هوووم

کنکوری خاموش 1395/08/06 ساعت 14:27

عه پس به سلامتی.موفق باشی مگی جان.
راستی رشته تحصیلیت چیه؟؟

کارشناسی زبان بودم، ارشد بازرگانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد