مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوستهای مجازی خیلی راحت حقیقی میشن...

یکی از تصمیم های مهمی که تو زندگیم گرفتم این بود که سعی کنم دوستای مجازیم رو نبینم، مگر با خواهرم...

یعنی وقتی قراره کسی رو ببینم پس باید بتونم اونو وارد زندگی حقیقیم بکنم و اگر نمی تونم، پس بهتره این رابطه ایجاد نشه و فکر می کنم تصمیم صحیحی هم هست. خلاصه ش اینکه اگر می خواین دوست من باشین باید دوست خواهرمم باشین و این حرفها :))) ؛) 


+ چون من نمی تونم خیلی مجازی باقی بمونم برای دوستهام، خیلی ها می تونن و خوشبحالشون :)

+ راه ساده تر برای دوستی با من اینه شما با خواهرم دوست شین که خودش مرحله ایست پس پیچیده، دنیای مجازی ساده ترش کرده ولی باز نمیشه منکر سختی های راه شد =)))

+ الحمدلله تا به حال هر دوستی رو از دنیای مجازی وارد دنیای حقیقیم کردم خیر دیدم ازشون و هیچ آسیبی به زندگیم نزدن و چه بسا که باعث پیشرفتمم بودن... 

+ چند روز پیش داشتم فکر می کردم واقعا من و چوپان از همین دنیای مجازی با هم آشناییمون شروع شد؟ واقعا باورم نمیشد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مروئه 1395/08/06 ساعت 08:25

سلام مگی جونم خوبی
آخ جون یعنی وقتی قرار ان شاالله شما بیای خونه من با خواهرت بیایی یعنی من 2تا پارچه چادری گل گلی بخرم یعنی مگی و خواهرش و مروئه و خواهرش آخ جون این خیلی خوبهههههههههههههه یعنی 4 تایی دخترونه دخترونه

سلام عزیزم
هاها:))) واقعا ها، فکر کنید یه لحظه ؛)
به به:دی

آخ آخ مسئله خانوادگی شد

=))))) خیلی خندیدم من

باران 1395/08/06 ساعت 00:17

سلام
چقد خوبه :)
حالا جالبه بدونی من دوستای مجازی که هیچ ، دوستای واقعیمم از خواهر
دومم دور میکنم
میدونی چرا ؟
چون خواهرم حساسه و وابسته بهم
دوس نداره من با دوستام باشم !
بخصوص بفهمه دوست مجازی دارم اونقدر از بدی اینجور دوستان مجازی میگه که مجبورت میکنه یا بهش دروغ بگی یا بیخیال رفاقت
با این جور دوستان بشی:|:(
مثلا فکر کن هیچوقت من از دوستان مجازی که واقعی شدند پیشش حرف
نزدم ولی پیش خواهر ارشدم و دختر دایی کوچکم گفتم !
خواهر بزرگم همیشه از این داستان استقبال کرده ولی دومی نه :|

+
مگی قدر خواهرتو بدون :)

سلام
خواهر من هم اصلا موافق واقعی شدن روابط مجازی نبود و هنوز هم زیاد نیست، در مجموع انسان محافظ کاریست حتی تو اینستاگرام هم دوس نداره پیجش شلوغ تر از اینی که هست بشه!
خدا حافظ خواهران خوب باشه
آمین:)

سمیرا.. 1395/08/05 ساعت 22:59 http://www.sami-ra.blog.ir

دوستی های مجازی که واقعی میشن خیلی خوبن...اره ادم شک میکنه ی زمانی مجازی بوده...از هر واقعی هم واقعی تره...
هفت خانه رستم داری شما P:

:))
نه بابا، چه هفت خوانی، دارم راهکار میدم به بچه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد