مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از سری اتفاقات خنده دار در روزهای گریه دار:دی

اومد تو اتاق، داشتم نماز می خوندم. دیدم داره نگام می کنه، چشم غره رفتم، اخم کردم و اشاره کردم بره از اتاق بیرون و درم  ببنده=))


یهو صدای منفجر شدنش از خنده رو شنیدم و بعد صدای خنده ی جمعیت عزادار 10 15 نفره!!! =))))))) 


می گفت فقط مگی رو تصور کنید که توی نماز! چشم پشتی(!) رفته، اشاره کرده که در رو ببند و برو بیرون=)))


و الان یک ماهه دوستان در کف این جریانن که من چطور این همه چیز رو در چند حرکت کوتاه، آن هم در نماز از وی خواستم؟ :دی

و ازم می خوان اون حرکت رو یک بار دیگه تکرار کنم و دل جماعتی رو شاد، ولی دیگه واقعا یادم نیست چه غلطی کردم در اون لحظه!



+ من جوراب نمی پوشم هیچ وقت، شنیدم حین نماز خوندن اگه نامحرم پیشت باشه باید جوراب پات کنی و اینم نامحرم بود و منم جوراب پام نبود و تازه تازه بدمم میاد وقتی نماز می خونم آقایون دور و برم باشن:دی مرسی، اه

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه 1395/08/09 ساعت 14:52

من هم مثل شما بدم میاد جلوی نامحرم نماز بخونم.پوشوندن پشت پا جلوی نامحرم(ربطی به نماز یا غیر نماز نداره) بنا به فتوای تعدادی از مراجع واجبه بهتره از دفتر مرجعتون سوال کنید.

من متاسفانه خیلی کم حجابم، ولی سر نماز حساسم که مشکلی براش پیش نیاد.
پدرمم میگن پا باید پوشیده شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد