مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عطر خوش وایتکس، جرم گیر و دامستوس

حموم و دستشویی سالها بی مصرف مونده بود،  از در و دیوارش خاک و کثیفی می بارید. امروز به همت من تمیز شد، با تشکر از دامستوس برای همراهی پا به پاش... 



  داره خوابم می بره و به جرات می تونم بگم پرکارترین روز ساله 95 م رو سپری کردم، و همچنان کار هست و هست و هست. 

الحمدلله، شکر واقعا شکر

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه 1395/08/03 ساعت 19:13

بوی تمیزی رو منم دوس دارم :)
فقط وایتکس بوش بد نیس؟ واسه سلامتی تیرک و این چیزا مضره مراقب باش نباید تو نفس بره!ولی به آدم حال خوب میده بوی تمیزی و شیشه پاک کن و این چیزاولی باید مراقب سلامتی بود حین استفاده .

بلی ولی خیلی خیلی خوبه بوی تمیزیش عوضی:((

من به جرم گیر "من" بسیار علاقه مندم، چون با بویه گندی که داره در آنِ واحد تمام جرم هارو از بین میبره، نمیدونی چه قدرتی داره که، لکه هایی که فکر میکنی هرگز نمیرن رو هم در چشم برهم زدنی منهدم میکنه.
یه لکی تو حموم بود با سیم ظرفشویی و وایتکس نرفت، روش "من" ریختم رومو کردم اونور ببینم جایه دیگه لکه نباشه برگشتم دیدم نیست، ولی متاسفانه خیلی کم یابه، یا من خیلی نمیبینم که بخرم ازش، اگه دیدی جایی سلام برسون بهش : ))

واااای من عاااالیه:) عالی ها
این خانوم دوس داشتنی که میاد کمکمون می کنه تو کارا عاشق منه، من بوشو حس می کنم میرم رو ابرااااااااا اینقد این بوی تمیزی و اسید و اینا میده اصلا:دی :*
شیفته ی خاطره ی رو برگردوندنت شدم اصلا=))

مواظب باشید هنگام استفاده از این شوینده ها اکسیژن و هوای کافی اطرافتون باشه، در و پنجره رو باز بذارید، ماسک بزنید. استنشاق بوی این مواد شیمیایی برای ریه فوق العاده خطرناکه

بله مراقبم، محیط بزرگه در هم باز بود و پنجره ها و هواکش هم...
ماسک نداشتم ولی:(

نفس 1395/08/03 ساعت 00:31 http://takenote.persianblog.ir/

خسته نباشی خاااانم

ممنونم نفس عزییزم

سلام
حمام و دستشوییِ کجا؟!

سلام

کارگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد