مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مبتذل(احتمالا پست موقت)

  تو تخت به شکل خوابیده دارم  آهنگ بسیار خفن و فاخری رو می خونم و گوش می کنم و مصرانه توی تخت می رقصم. 

هرچقدر در زمینه ی رقص ایستاده ناشی باشم تو زمینه ی رقص در تخت و به صورت دراز کش رغیب می طلبم=))))))))) کیا بلدن تو تخت برقصن؟ 



+ باورش سخته، فوق العاده ست... =)) بخشی از آهنگ بسیار فاخر سامی بیگی و تهی

+ خدایا اول از همه منو شفا بده، من تو الویتم

+ بعد ملت بهم میگن شاد، میگن خوشال میگن علی بی غم بهم بر می خوره :| :دی

+ پاطمه میگه الهی همه مردم عالم عین تو افسرده باشن=))) میگه افسرده ی تو تازه شبیه به حالت نرمال عموم مردمه، ولی من معتقدم بسیار دختر آرام و یواش و افسرده ای هستم! :-" :دی 

+ دنیا پر استرسه و جااالبه که تو ریلکسی :-" 

+ خدایا تکرار می کنم، خودت یه کاریم کن:دی 

نظرات 20 + ارسال نظر
ریخانه 1395/08/03 ساعت 19:03

نظرات قبلی رو تأیید نکردی هنوووز؟
البته مهم نیستن و عجله نیس همینجًوری گفتم :)
پاییز زیبایی ارزومندم برات دختر پرتقالی
من دیر به دیر وقت میکنم بیام اینجا متسفانه :/
امیدوارم همیشه سالم و شاد و موفق باشی:)
واسه ازمون منم دعا کنی. خدانگهدارت فعلا

نه والا تازه دارم نم نممم تایید می کنم
التماس دعا عزیزم

رز 1395/08/01 ساعت 08:15

خدا همه رو شفا بده ...من که حالم خوبه

:))) الهی شکر که خوبی واسه ما ها دعا کن

آویشن 1395/08/01 ساعت 04:53

کامنت من کو

هست ننه 13تا تایید نشده دارم:((

ریحانه 1395/08/01 ساعت 00:34

با من میرقصی؟نبینم نشستی
رقص تو تخت باید جالب باشه:)
ولی این اهنگه رو دوس دارم
اهنگای لایت تو تخت ترجیح میدم.اهنگای اکتیو رو میزارم واسه رقص ایستاده اونم جلو اینه قدی اتاقم الکی مثلا ورزش هم میکنم شاد هم میشم .هر چند لاغرم

هاها ما آهنگ اکتیوم تو تخت گوش می کنیم حتی

همچین نوشتی مبتذل ادم با کله میپره تو ادامه ی مطلب جای اینتر ، بک میزنه (!) بعد میاد تو میبینه تو تخت رقصیدی؟! همین!؟ پاک کن بابا! پاک کن این پست موقت رو اذهان عمومی رو مشوش نکن! والاع!

=)))))))))))
دنبال چی بودین یعنی دقیقا؟
خدایا همشهریامون چرا اینجوری از آب در میان آخه؟

آویشن 1395/07/30 ساعت 03:53 http://dittany.blogsky.com

مگی من حاضرم باهات مسابقه بدم تو این زمینه.جزو معدود استعدادهام همین رقصیدن تو تخته.
به نظرم همه دخترا باید امتحانش کنن.
+این پستت من و یاد سکانس رقصیدن کیت وینسلت تو فیم هالیدی انداخت.البته من کلا طرفدار رقصیدنم و به نظرم هیچی به اندازه رقصیدن نمیتونه حال آدم و خوب کنه.
+تو تصور کن اون دوستمون بود که موزیک ارکسترال کار میکنه اونم تو ماشینش این آهنگای تهی و گوش میده،اونوقت
+انتظار داری ما گوش ندیم؟!!خدایی خوبه دیگه

خیلی بهت تبریک میگم:|

ولی این فامیلای ما که تو کار موسیقی هستن و شمام اصصصلا نمی شناسیشون:||| :)) به هیچ عنوان علاقه به این سبک های خفن طوری ندارن

مجید مویدی 1395/07/30 ساعت 00:43

"صحنه را دیدم.."
عه نه ببخشید باید می گفتم "مگهان جان، صحنه را تصور کردم... از اینکه دل ملیون ها ایرانی راشاد کردی ممنونم (م.م 29 مهرماه 1395)"

یا ابرفرض من زین پس یادم باشه تو خیالاتمم چادر سرم کنم، والا یه بار میم سر می رسه، یه بار شما ما رو میبینید حین انجام حرکات مبتذل ...

بریدا 1395/07/29 ساعت 20:48 http://brida.blogsky.com

اوه اوه چندبار در حین انجام جینگولک بازی در تخت دیده شدم من

=)))))چشممون روشن

Ali 1395/07/29 ساعت 18:37

من دوز داشتم خواهرم شیطون باشه ولی در اکثر مواقع خسته و خابالوده و فکر نمیکنم هیچ وقتم تو تخت رقصیده باشه و از این کارا

:))) شاید خواهر شمام دوست داشت شما یجور دیگه ای بودی مثلا، والا
ایشالا ملاکها رو یادداشت کنید برای انتخاب مهم زندگی به کار ببنیدید:|

mehra 1395/07/29 ساعت 16:42 http://paeize-por-rang.blog.ir

آدمای افسرده هم حق دارن آهنگ گوش بدن و تو تخت:)))برقصن خب!

والا اصلا این کارا کار انسان های آرام، افسرده و یواش است. مرسی :دی

امروز داشتم کتاب میخوندم این تیکه ی کتاب منو یاد تو انداخت گفتم برات بفرستمش
(چرا هیچ وقت بهش نگفتم بعصی وقت ها خیال های آدم با ترس ها و اضطراب ها و التهاب هاشان قشنگ تر از واقعیت ها هستند و شاید بعضی وقت ها هم واقعی تر از واقعیت
احتمالا گم شده ام _سارا سالار _نشر چشمه_چاپ پنجم زمستان ۹۴)

من اسم این کتاب رو نوشته بودم و رفتیم با چوپان برای خریدش، یادش بخیر تموم شده بود.
و نمی تونم بگم چقدر چقدر چقدررر چسبید، چطور تشکر کنم که باورت شه چه ذوقی کردم وقت خوندنش؟

عارفه 1395/07/29 ساعت 13:55

مگی من ولی واقعا درک می کنم افسردگی برای یک فرد به نسبت خودشه نه دیگران همین که حوصله خرید بیرون نداری همین که هنوز مثل قبلت نیستی یعنی حال دلت خوب نیست.
بالای بالا رو گوش کردی؟ من نیز عاشق این اهنگم:))) خیلی فاز مثبته با این که از تهی و رپ کلا بدم می اید این آهنگ و دوست دارم

آممم:دی
بله دیگه دقیقا همین که من امروز رفتم برای خرید و واقعا کلافه و خسته شدم و بدن درد گرفتم یعنی افسرده تر از قبلمم خب... همینی که تو گفتی:دی
ولی خب واقعا احتمالا افسرده هم نیستم دیگه
آررره خیلی خوبه لعنتی:)))

Sara 1395/07/29 ساعت 13:12 http://www.commaa.blogsky.com

خوشت میاد یواش افسرده باشی ولی نمیشهههه اقا نمیشه:))

هستم بابا... شما ها چرا قبول نمی کنید؟
حالا در خونه و اینا یه کم شادم ولی اینجا غم میپاچه ازم! اه:| :))

رگها 1395/07/29 ساعت 11:06

قرو بده قرو بده :))))))
خیلی خزه خداییش :دی

خعلی=)))))) اه

هانی 1395/07/29 ساعت 10:55 http://hanihastam.blog.ir

لطفن پایه های تخت روغن کاری شود.

=)))))))) نشه هم اشکالی نداره بابا
فوقش یه کم جیر جیره دیگه، تخت من مدل باکسه و جیر جیر پایه نداره:دی

مریم 1395/07/29 ساعت 09:25 http://marmaraneh.blogfa.com

اقدام در تختت بسیار کار جالبی بود،‌به آدم ایده میده برای ایجاد شادمانی توی زندگیش.

من شیفته ی شمام ها... الان مدتیست مدید هی و هی و هی دارم بهتون فکر می کنم و هی از چیزای بی ربط و با ربط(مثل چای و دنگ شو و کنسرت و ...) یادت میفتم:*

یواش و افسرده:)))

خدا شاهده اینقد گفتم شده سوژه...
من یواش و افسرده م خب:|||||||

خوشمان آمد خیلی هنر میخواد

خیلی هنرمندم من شماها نشناختینم:|

بهسا 1395/07/29 ساعت 07:52

مگی جان رقص در هر حالتی خوبه!
خب یه اعتراف شرم آور باید بکنم اونم اینکه باوجودیکه هرگز آهنگا و ویدیو های تهی رو دوست نداشتم و ندیدم، این دو سه تای آخری واقعا باحالن! از شعر بگذریم رو موزیکاشون واقعا کارشده اصلا خود به خود آدمو وادار به ورزش می کنن!!
به این آهنگا میگن حرکات موزون سرخود!!!

وای خیلی خیلی باحالن هیچم شرم آور نیست:دی
دقیقا رو موزیکشون کار شده و آدمو خل می کنه:)))
موزون سر خود و خوب گفتیا؛)

من استاد رقص نشسته ام
تو مجالس نشسته رو صندلی میرقصم... قرار شده من بعد با ویلچر برم که بتونم حداقل نشسته اون وسط ی تک چرخم بزنم :دی
خوابیده هم در حدب لرزوندن کل بدن :))

خیلی خسه ایا شما خانوم
من جلوی هیچ کس، هیچ وقت نرقصیدم جز یک بار جلوی مربی ورزشمون که رقص داشت یاد می داد و بهمم گفت خیییلی بدنت نرمه :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد