مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوبو

Hobo چرا اینقد به سلیقه ی من لباس میذاره؟! قصد داره مجابم کنه به خرید آیا؟ یا چی پس؟ هوم؟ می دونید که دیگه خریدامم اینترنتی شده، ولی این مدت فقط واجبات رو خریدم و چیزی که صرفا برای خوشی دلم باشه نه... حتی یه عطر کوچیک، یه لاک کوچیک! هان یه کیف سبک خریدم که اونم دلیل خاصی پشت خریدش بود، وگرنه همونم نباید می گرفتم! 


  امروز یکی ریکوئست داده بود تو اینستاگرام که اسم پیجش یا کریم بود. یا کریم... یا کریم... یا کریم...



+ باعث شد ذکر یا کریم رو بارها تکرار کنم. ای خدا با تمام دلتنگی... شکرت، بخاطر همه ی داشته هایی که ازم گرفتی و بخاطر همه خواسته هایی که بهم ندادی و چشم به راهم گذاشتی شکرت... 

نظرات 5 + ارسال نظر
می سا 1395/07/29 ساعت 11:00

سلام
به صورت نامحسوس، با چراغ های خاموش میام و میرم
مرسی یه عالمه

بیشترترترتر مواظب خودت باش

سلام
یه کامنت ازت خوندم اخیرا مال چند وقت پیشا که میگفتی منتظری ببینی ادامه ی زندگیم چی میشه؟
بالاخره به کجا می رسه؟ و خیلی برام جالب بود.
چشم و شما هم

هانی 1395/07/29 ساعت 10:58 http://hanihastam.blog.ir/

:|

ایش

می سا 1395/07/28 ساعت 18:30

سلام دخترک زیبا
یه سوال، از کجاها اینترنتی خرید می کنی؟

سلام
آخ امروز فکر کردم که چقدر کم ازت خبر دارم می سا، ضمنا من کجا زیبام؟ زیبابینید شما الکی الکی؛)

+ بهت خواهم گفت ایشالا به زودی؛)

هانی 1395/07/28 ساعت 17:19 http://www.hanihastam.blog.ir

Hobo تو رو فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریاد میزنه!!

فریاااااااد
نامردی شما خیلی... می دونید دیگه ایشالا؟

دلژین 1395/07/28 ساعت 15:31

چه سایتای خوبی میشناسی
تو یه پست معرفی کن لطفا سایت معتبر خرید رو :)

باشه باشه ایشالا:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد