مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دخترها با ابروهای پر چقدر به دلم می شینن

امروز یه گل دیدم، یه گل واقعا قشنگ، واقعا قشنگ... 


همین!


+ خدا حافظ زیبایی هاش باشه الهی

  

حامد همیشه بهم می گفت دختر مدرسه ای، و بعد با تاکید میگفت دختر دوم دبیرستانی... تو مراسمش یکی از اقوام قسم خورد که فکر می کرده من 16 سالمه!!! در صورتیکه به نظرم من یه دختر واقعا 25ساله م...


نظرات 11 + ارسال نظر
ریحانه 1395/08/01 ساعت 15:48

:*

ریحانه 1395/08/01 ساعت 14:50

حالا مگه دهه هفتادی میشدی بد بود مگه؟
ما دهه هفتادی ها شایعه و حرف واسمون زیاد میسازن ولی گناهی نداریم به خدا حداقلش از دهه ٨٠و ٩٠که بهتریم والا !ولی جدا از شوخی من و خواهر کوچیکم هر دو دهه هفتادی هستیم :))فک کنم شمام ٧یا ٨سال از من بزرگتر باشی . در هر صورت به نظر من مهم إنسان بودن هس فرقی نداره حالا تو کدوم دهه:)

بله عزیزم سن هیییچ اهمیتی نداره
و اینکه منم به واقع دهه هفتادی محسوب میشم نه شصتی؛)

ریحانه 1395/08/01 ساعت 00:46

مث گل شازده کوچولو؟:)
چه قشنگ توصیف کردی
+شمام دهه هفتادی هستین مث من؟:)

:)
ممنونم دختر جان
نه من بازمانده ی دهه ی شصتم؛) یک ماه دیرتر دنیا اومدن می تونست همه چی رو به هم بریزه
من بهمن به دنیا اومدم

شقایق 1395/07/27 ساعت 17:26

اووووف خیلیییی!اصن نگم برات:)

عزیز کوچولو... ♡

شقایق 1395/07/27 ساعت 08:44

نه یکیو دیدم که خدا حافظ زیباییاش باشه.:)

هوووف زیبا هم بوده حالا:)))))))؟

mehra 1395/07/27 ساعت 00:48 http://paeize-por-rang.blog.ir

من خیییلی دوس دارم کوچیک تر از سنم نشون بدم:)))
ولی متاسفانه دقیقا قیافم به سنم میخوره:/یعنی یکیو ندیدم که اشتباه سنمو تشخیص بده!

منم همینطورم واقعا ولی بزرگترم زیاد بهم نمی خوره
فقط تو این وبلاگ یه بار که عکس گذاشته بودم یک دوستی به اسم باران گفته بودن خیلی بیشتر بهت می خوره:)

مگی 1395/07/26 ساعت 23:54

اسمش گل بود؟
ولی اونی که من دیدم اسمش گل بودا:|

@shaghayegh

خیلی خوبه وقتی یکی سن آدمو کمتر از اون چیزی که هست، حدس میزنه
خیلی ها فکر می کنن منم یه دختر مدرسه ای هستم و سنی ندارم

من خیلی هم خوشحال نمیشم چون فکر می کنم شاید می خوان خوشحالم کنن، شاید آدمهای بی دقتی هستن و یا حرکات و شیطنتم باعث شده کم سن به نظر بیام.

چه خوب:دی

شقایق 1395/07/26 ساعت 22:52

چقد جالب!برا منم امروز همین اتفاق افتاد.

عزیز دلم، تو هم دختری رو دیدی با ابروهای پهن؟

.من و دیدی نههه؟؟؟

آم نه ولی یه دوست مجازی بود که قرار نبود ببینمش و دیدمش(!)
اینش خیلی خیلی جالب بود.

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد