مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزانه

این دو روزه که هزار تا کار سرم ریخته بود باید مریض میشدم حتما؟ این همه مدت ویلون بودم و بیکار نخوردم که تو روزای پرکاری اسیر رخت خواب شم؟ هوووف از من وقت نشناس...


+ هانی داداشم وقتی مریض میشه خیلی خوشگل میشه، به همون اندازه وقتی من مریضم زشت و بی ریخت و میمونم. چرا خب آخه؟ چشام اندازه نخود میشه و صورتم لاغر و تکیده اصلا یه وضی... از مردادم ابروهامو برنداشتم، بازم بگم یا فهمیدین چقدر قشنگ پشنگم؟


+ امروز مدام استرس دارم و حس می کنم روزم اونجوری که باید نگذشته و عذاب وجدان دارم و حس می کنم از درس و زندگی و همه چیز خیلی عقبم... همه ی زمانم تو رخت خواب گذشته و فقط نیم ساعت تو این بارون سیل و وحشتناک رفتم خرید و برگشتم. رفتن از خونه بیرون همانا و لرزیدنم همان، از وقتی برگشتم سرما به جونم نشسته و هیچی گرمم نمی کنه. خرید هم واجب بود و کسی نبود که بره بگیره و در نتیجه کسی حق نداره شماتتم کنه

:(... 

تخت خواب عزیزم تو خیلی خوبی، همیشه بمونی برام... من برم بخوابم یه کم تا 5

نظرات 7 + ارسال نظر
صحرا 1395/07/28 ساعت 18:11

خونه را که خودمم درک می کنم بالاخره خانواده هستند. والا ما همه جا را می خواهیم برویم (البته اگر آمدنی شدیم). کلبه ها که من دیدم محشرن (البته قیمت و اینکه ما دختریم به گروه سنی مون بخوره بحث درش هست (ما گروه سنی الفیم.)) دیگه خودت یک راهنمایی کن به عنوان یک دختر رشتی. مثلا جنگل گیسوم یه بار گفتی یادمه و منم سرچیدم قشنگ بود. ماسال خوبه. اولسبنگاه چیه همونم قشنگه. لاهیجانم شنیدم اما شاید یک بار یا یک لاهیجانی رفتم دیدمش. دیگر بگم... ما چند دختر خوشحال (!) بدون پول زیاد و با تحمل بالا هستیم. کمپ دوستداران طبیعت بی پول

من شیفته ی کمپتون شدم اصلا:))
اجازه بده کمی پرس و جو کنم براتون عزیزم
یه جایی توی ذهنم هست ولی نمی دونم شرایطش رو به طور دقیق و خب باید بپرسم و بیام بگم.
کلبه ای که اجاره کنین و شب باشین منظورمه که نگهبانم داشته باشه و از نظر امنیتی مساله ای براتون پیش نیاد.
من گروه سنی دال هستم فک کنم=)))) بله ماسال خیلی جاهای قشنگی داره و اصلا گیلان همه جاش قشنگ پشنگه:|
من برم وبلاگتو پیدا کنم خصوصی کمی گپ بزنم! خب وبلاگتون جایی برای کامنت داره؟
اگر نه یک ایمیل بذارید برای من حداقل یا برای چند ساعت امکان ثبت کامنت در وبلاگ رو بذارید.

صحرا 1395/07/28 ساعت 14:20 http://thatsme.blog.ir

دختر رشتی من و احتمالا دو یا سه تا دوستام داریم میام رشت. (الان هر جا دختر رشتی دیدم پیام گذاشتم. یک چنین آدمی ام من) البته رشت رشت که نه... گیلان. خودم نمی دونم شب را کجا بریم و اصلا کجاها بریم. ماسال و اینها. احیانا ایده ای برای جای خواب چند دختر در شب نداری؟ می دونم سخته. چون من هم دوستانم که می خواهند بیایند آدرس جای خواب می پرسند نمی دانم چون من که خونه خودمان می خوابم. :دی. باید از مسافرینتان بپرسم. بروم مسافرین گیلان را خفت نمایم. طناب بنداز، ابرها را بگیر و باران را، ما داریم می آییم.

چقدررر خندیدم من واقعا و چقدر شیرین و لذت بخش بود.
بهم یه اطلاعات بیشتری بده، می خواین کلبه باشه؟هتل و امن باشه؟ ای کاش امکان پذیرایی تو خونمون رو ازتون داشتم:) صحرا گرامی عزیز
لطفا یه اطلاعات بیشتری بده تا اطلاعات بهتری بدم، و دیگر اینکه اگر رشت تشریف آوردین بگین تا جایی ازتون پذیرایی کنم دخترانم:)

پری همشهری 1395/07/27 ساعت 07:25

سلام مگی قشنگم.خوبی گلی جان؟
تو همه جوری نازی عزیزم.
راستی دفاع رو چیکارکردی؟

سلام عزیزم، الهی شکر همه چی عالیه؛)
خیلی مهربونی پری
ولش کنا،

نفس 1395/07/26 ساعت 22:28 http://takenote.persianblog.ir/

امیدوارم زود زود زود خوب بشی

ممنون نفس جانم، تو هم مواظب خودت باش گل گلی

هانی 1395/07/26 ساعت 18:18 http://hanihastam.blog.ir/

شیش شده پاشو. پاشوووو... پاااااشووووو!!! مردم‌آزارم خودتی :پی

چه بگویم که حتی دو دقه چش رو هم نذاشتم، دو تا کیک بود که باید خودم تحویل می دادم و پیک یه چیزی می خواس بیاره که منتظرش بودم!!!

پاشو مگی پاشو....یالا.....ساعت پنجه :)))

اگه وقت کردم !!! و اومدم پست بذارم عکس اون لیوان گیاهی عه که یادگاری بخاطرت نگه داشتمو میذارم....

و سر ماخوردگی خر است....اصن خیلی خر....اونقد خر که سه هفته ست سرما خورده ام ! من که داغوونم اصن.
پاشو ببینم پاشو....میخوابه واس من....پاشو گیله دختر هزار تا کار ریخته سرمون :)
نری بالا سر‌ کیکا هی مف مف و فین فین کنیا؟ :))

یعنی شما و هانی با هم قصد کردین بیدارم کنین:)))؟ من بیدارم جان دلم
وای چقدر هیجان انگیز منتظرم:*
من سرماخورده م ولی خدایی همش در راه بودم امروز، تا میرم تو تخت باید در بیام:)))
بخدا یه چیزی بهت بگم، به همین دلیل این سری من هیچ کاری نکردم. فقط مواد رو آماده می کردم! چون واقعا نگرانم خودم یکی بهم غذا بده توش عطسه کرده باشه:|

ان شالله خیلی زود حالت بهتر بشه عزیزم
منم سرما خوردم

مچکرم
ای وای بها تو هم؟! تو روح سرماخوردگی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد