مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چشم به راه چهار آبان...

منتظر صدای پست چی هستم که هدیه ی دختر چشم سبز رو برام بیاره، دغدغه ی چی واسه خواهر بخرم تموم شد و حالا میرم مرحله ی بعدی... 


چی واسه یه دایی حدود 40ساله بخرم که خیلی سرحال تر از سنشه و خیلی هم بوره و خیلی هم دوسش دارم بخرم:دی؟ ابزار آلات مناسب نیست واسش متاسفانه وگرنه بهترین و راحت ترین چیز بود خب! عطر هم هونصد ساله می خریم و خسه م شده از کادوی  تکراری دادن... فکر می کنم مامانیم براش گوشی بخره(گوشیش رو انداخته توی استخر و دیگه حتی جسدشم پیدا نکرده!:دی) مثلا گفتم ما هم هدفونی چیزی بخریم براش، دیدم استفاده نمی کنه و میندازه یه گوشه می پوسونه عین حامد خدا بیامرز(هاه! چه راحت می تونم بهش بگم خدا بیامرز، باورم شد که مرده و تموم شده) لباس هم که همیشه لازم داره و از این رو دستمون بازه، فقط خیلی بی شعوره و هر رنگ و مدلی بخری میگه شبیه قبلی نیست مگگگییی؟ وقتی هم با هم می رفتیم هرچی من می گفتم بخریم می خرید می اومد خونه مامانیم میگفت عه! این عین اونی که داشتی نیست؟!

و این رسما اعصابمو خط خطی می کرد، خب شما که با سلیقه این خودتون خرید کنین دیگه:دی بعدم وقتی از یه فروشگاه ثابت

خرید کنی لباسات تو یک تم می مونه و من عاشق اینم بر عکس من اینا بدشون میاد. ایش...

یادش بخیر وقتی دوتایی می رفتیم خرید، همه فروشنده ها اول فک می کردن شوهری چیزیمه:دی

بعد شک می کردن از روابط 90 درصد اوقات نسبت رو می پرسیدن ازمون و منم می گفتم داییمه:دی میگفتن وااای ممنون!!!

:| :)) اینقدر کنجکاو کننده بود یعنی؟!


+ آخ اگه پولدار بودم براش ماشین می خریدم، یه 206تازه:دی (ماشین داره ها)

پریروز بعد سالها سوار 206 شدم و دلم براش ضعف رفته و این عشق رو مخمه، خیلی ماشین باحالیه اگه دارید مبارکتون باشه! توش نشستید جای منم ذوق کنید:)) به قول ف من سلیقه ی ماشینیم خیلی خوب و ارزونه الحمدلله... از این ماشین گرونا نمی پسندم فقط که، والا همچو دختر نازی هستم من


+ ضمنا مامان من که خواهر نداشت، همین یه داداش رو داره که متولد 4آبانه(!) ، بچه ی اولشم زد همون 4 آبان به دنیا اومد و الان سالهاست ما 4 آبان دو تا کادو باید بدیم و تولداشونم با هم می گیریم خیلی شیک و مجلسی! :دی



نظرات 16 + ارسال نظر
*زهرا* 1395/07/26 ساعت 17:05

ایشون خودشون رسما کادو محسوب میشن :))))) بور ک هستن ماساااژ هم ک دوره دیدن!
حقیقتا جذابیت زیادی برای من دارن! نمیدونم واقعا چرا! :))
دمت گرم :)))) من ک منتظر خبرت هستم Lol

بخدااا اگر چند سال پیش بود می اومدیم خواستگاریت جای خواستگاری یک آدم اشتباهی :دی
منتظر باااش :)) ؛)

هدی 1395/07/26 ساعت 12:20

مگی خوش سلیقه کادو خواهری نگفتی چی بود یا من یادم رفته

عزیزم دستگاه گریل قرمز خریدم براش :دی
بوش خریدم که ست وسیله ی دیگه ش باشه

مروئه 1395/07/26 ساعت 11:36

نمیدونم اگر اهل استفاده از طلا هست
از این دستبندهای طلا که تولید یکی از برندهای معتبر چرم تولید داخل هست و طرحهای بسایر شیکی داره میتونید بخرید
که البته میزان طلاش روی چرم خیلی زیاد نیست و قشنگه البته سلیقه ای، من که خوشم میاد

قشنگن ولی به نظر من واسه داییم مناسب نیست.
یه کمی براش لوس میشه؛)

شبنم 1395/07/26 ساعت 03:37

سلام مگی جون... خواهرا همیشه هوای همو دارن! دلم برای خواهر تنگ شد.... ان شاءالله پولت برکت داشته باشه و کادوهای قشنگ بدی

سلام مهربان مهربانان :)
عزیز دلم، انشالله به زودی بیای ایران و خواهر خوبت رو ببینی

کاسپین 1395/07/26 ساعت 00:34

الهییییییییی.مرسی که منو محرم دونستی!گاهی آدمها اشتباه کنار هم قرار میگیرند!انشاله نیمه گم شده اش رو پیدا کنه.شما هم حرکتی!سرفه ای ;-) عطسه ای;-). اینجور آدمها میترسن باید یکی حرکتشون بده

هاه، خواهش می کنم. عموما مایل نیستم بگم از زندگیش و میگم مجرده!
حقیقت اینه که ما زیادتر از حد توانمون تلاش کردیم، متاسفانه راضی نشد که نشد. خیلی عطسه و سرفه کردیم و اگر می خواست این کار رو بکنه زودتر باید اقدام می کرد، نه حالا که بچه ش بزرگ شده(همسر سابقش ماه های اول زندگیشون بچه دار شد و به حرف ما گوش نکرد که نکرد)

آرزو 1395/07/25 ساعت 21:37

مگی 980 تومن دار تو باید سوار بنز و پورشه بشی دختر نه 206 در شانت نیست

=))))))))وای خدا
خیلی باحال بود، البته ما ماشینمون پورشه هست، از نوع مشکی:)) شوخی می کنم اما 206 هم نیست؛)

کاسپین 1395/07/25 ساعت 21:00

این دایی رو باید زنش داد;-) اینم کادوی تولد.یه زن 4 آبانی;-) واللهههههه.

یک بار به مدت چند ماه(!) متاهل بوده طفلک و دیگه واقعا می ترسه از همچین کاری:(((
دلم براش ریش شد، دعا کنید راضی شه واقعا کاسپین جان

اهل کتاب و اینا نیست بهش یه کتاب خفن بدی؟

دیگه الان وقت نداره که مرتیکه!

*زهرا* 1395/07/25 ساعت 20:01

من دوست دارم یکی بهم یه ماساژ دو ساعته ی خوب کادو بده :دی از این مراکز ک حرفه ای ماساژ میدن منظورمه.... تو شهر ما ک همچین چیزی وجود خارجی نداره!! اما اگر تو شهر شماهست میتونه یه گزینه ی مناسب باشه :)) یه کادوی متفاوته! ولی خب دیگه به یادگار نمیمونه متاسفانه!!!:دی من بازم لازمه ک تاکید کنم ادم بور دوست دارم؟! :))) خدا نگه داره برات :* بنظرم اون خانوما ازاینکه خیالشون راحت شده ک ایشون مجردن ؛ گفتن وای ممنون :))) منم جای اونا بودم قطعا همینو میگفتم Lol !چون من ادم بور خیلی میدوستم!!

این واسه من یکی از بهترین هدیه هاست زهرا جان، واقعا یکی از بهترین ها
حالا بهت بگم داییم دوره ی ماساژ دیده و من هفته ای 4بار ماساژ می گیرم با امکانات کم خونگی حسودیت نمیشه که نه:دی :)))؟
آقا چه جذابیتی دارن آدمای بور آخه:دی؟ من داییم موهای دستش طلاییه، بعد اینقدررر تو آفتاب میره بخاطر کارش که نظارت هست پوستش گندمی شده با موهای بور اینقد باحاله:))
وای از دست تو چقدر خندیدم من آخه... چقدر
این سری دقت می کنم ببینم بور مجرد داریم تو خانواده هنوز؟ داشتیم ندا میدم بهت:)))

مینو 1395/07/25 ساعت 18:41 http://minoo1382.blogfa.com

چه خوبه تولدخواهرودایی آدم یه روزباشه.من هم ۶.۷ساله ۲۰۶سوارمیشم ازاین به بعدبیشترتوماشین یادت می کنم

نه زیادم خوب نیستا:دی
تو یه روز مهمونیا خلاصه میشه بعدم ما تولدامون رقص و دست و هیچ چیزی نداره، فقط می خوریم:|
که این حیف شده دو تا یکی شده، اگه دو بار بود دوبار کیک و آجیل و شیرینی می خوردیم:))
عه؟ خدایی ماشین بانمکیه نه؟ :دی
ازت ممنووونم

دلژین 1395/07/25 ساعت 17:02

ببین دی ماه ۳ تا تولد دااری
تولد منم هستاااا
همون ۹۸۰ تومن و بدی من راضیم

:))))))

َADELE 1395/07/25 ساعت 16:50

سلام مگهان ( ایندفعه درست نوشتم )
من فقط میتونم تبریگ بگم به 2تا 4 آبانیتون
واسه من هدیه خریدن واسه مردا به دوقلم ختم میشه : عطر، ساعت ........

عزیز دلم سلام
البته تلفظ اسمم مگهان غلطه ها... فارسیش شده این:)) من اصرار دارم همین غلط رو بگن همه وگرنه مگی مگان بهتره؛)

وای وای ساعت، الان حس کردم ساعتم خیییلی خوبه واسش چون نداره و لازمم داره

دلژین 1395/07/25 ساعت 16:13

تو که ۹۸۰ تومن پوووول داااری ۲۰۶ بخر دیگهههه

=)))))))))))
وای خدا آره حتما فردا می خرم. فقط تو رنگش موندم دیگه

سپی 1395/07/25 ساعت 13:46

اصلا برا مردا کادو خریدن داستانه والا
منم سرما دارم،ادم سرما میخوره دوست داره لم بده بهش رسیدگی بشه
ولی کو
مگی 980داری دستی بدی؟
انقد خوشم میاد شور یه چیزو درمیارم

من از صبح اومدن عیادتم و بعدش عین حامالا دارم کار می کنم و تازه پام به تخت برگشته
980:)))))))؟! نه هرجوری فک می کنم ندارم چون باید مبلغ خریدمو ازش کسر می کردی خب
درست شورشو در بیار

دینا 1395/07/25 ساعت 13:29 http://Www.isharan.blog.ir

سلام.
دایی گرام اهل مسافرا هستن؟
اگه هستن چیزی مناسب سفر بخرید براشون. کیسه خواب،صندلی تاشو، ست پیک نیک،اجاق سفری و...
اهل ورزش چی؟ هستن؟
توپ های فیتنس، اگه هنوز ۹۸۰ هزار تومن دارید دوچرخه، انواع بوازم ورزشی و غیره.
اون پیشنهاداتی که برای خواهرجان دادم هم این جا می تونه استفاده داشته باشه.
در آخر یع موزر با کلاس در عین تکراری بودن به درد بخوره
(تابلوئه من برای کادو دادن خیلی ذوق دارم؟)

سلام
وای من چقدررر به اون 980 تومن خندیدم خدایا
یعنی خیلی خیلی خیییییلییی خندیدم، شما همگی به اون چش دارید؟ آذرم تولد دارم تازه، دی هم دو تاااا بهمنم همینطور=)))
پیشنهادها عالی بود! یه چیز تو همون مایه ها می خرم چون به شدت اهل سفرهای یهویی و کوه و جنگل رفتنه...کیسه خواب 2سال پیش یکی خوبشو خریدیم. امسال اینا از ذهنم پریده بود.
خیلی خیلی دوس داری کادو دادن؟ ای وای من اینجا هستمااا کادو پذیر حی و حاضر:دی

delaram 1395/07/25 ساعت 12:50

Chi kharidi

دستگاه گریل خریدم جای وافل ساز، لازم داشت و مهم تر اینکه ست همزنش شد بوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد