مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دو موج رهگذر بودیم...

میگه بهتره خودت رو از بند رها کنی و کسی رو انتخاب کنی برای خودت و زندگیت... سکوت می کنم. 

میگه دیگه زیادی به خودت و شرایط فعلیت فرصت دادی و عمرت داره از دست میره، میگم درسته ولی الان وقتش نیست. توضیح میدم که تو بحران های عاطفی داشتن یه انتخاب عاقلانه ممکن نیست و واقعا هم نیست. واقعا می دونم خیلی زیادی فرصت دادم و شاید این کار اشتباه باشه که هست...

شما تو شرایطی هستید که فکر می کنید ممکنه هر روز از این دنیا رخت ببندید و همه چیز تموم شه، به بلند مدت بودن رابطه نگاه نمی کنید. نمی تونید عمیق و درست همه جوانب رو در نظر بگیرید، نمی تونید. شما ناخوداگاه می خواید پناه ببرید به کسی و خلا زندگیتون رو باهاش پر کنید، خلا دلخوشیها و شادیها و خنده های تو خونتون رو که از دست دادین... شما به اندک محبت آدمها تو این دوران رضایت میدین، از همه بدتر اینکه شما خود واقعیتون رو نشون اون آدم نمیدید. من با وجود انرژیک بودنم تحلیل رفتم و خیلی آروم تر و یواش تر شدم، بی شک این روحیات تا ابد نمی مونه و من در واقعیت میشم چیزی نه به شادی گذشته و نه به اندوهگینی حالام... و خب اون حق داره منو تو شرایط واقعیم ببینه و انتخاب کنه. 

همه ی اینا ثابت می کنه اونی که باید می بود تو روزای خوبم باید می اومد و خیلی دیر کرد و خیلی دیر شد و ممکنه دیگه هیچی اونجوری که باید نشه، دلم می سوزه اگر منو به روحیه ی گذشته ی شادم نبینه.

ولی اگر کسی بوده که شما بهش فکر کرده بودین پیش از بحران زندگیتون، خب میتونه انتخاب خوبی باشه. چون تو ایام خوشی دوست داشتین خودش و شرایطش رو و اگر تو ایام ناخوشی هم همون حس باشه هنوز خیلی هم خوبه، ولی لطفا خواهشا اگر تو بحرانید انتخاب نکنید. اگر از دوست پسر/دخترتون زیر یک سال پیش جدا شدین ابدا با هیچ آقایی وارد رابطه ی کلامی هم نشید، شما به روح خودتون ظلم می کنید و انتخاب اشتباه پشت اشتباه...

هیچ وقت آدمایی که انتخاب های پشت هم داشتن به نظرم افراد معقولی نبودن، یعنی احساس می کنم نمی تونن بدون وجود رابطه ی عاطفی به زندگیشون ادامه بدن و این به نظر من خیلی کثیف و بده، به بازیهای عاشقانه عادت نکنید لطفا... 

تنهایی زندگی کردنتون رو دوست داشته باشید، اوقاتتون رو با خوندن کتاب و غیره پر کنید و سعی کنید زندگیتون از روابط عاطفی به مدت یک سال یا چند ماه خالی باشه حداقل... هر زمان برای یک سال از کسی دوستت دارم، عاشقتم و ... نشنیدید و هدیه ای ازش قبول نکردید، بهش دوستت دارم نگفتید می تونید وارد رابطه ی بعدی بشید. 

نقطه. 

  از وقتی این اتفاق افتاده انرژی و حوصله برای خرید ندارم، ترجیح میدم همه ی خریدهامو اینترنتی انجام بدم. با یه نگاه تند و گذرا... داشتیم حرف می زدیم که من گفتم نهایتا برای مراسم مشکی تنم نکردم چون مانتوی مشکی نداشتم و نمی تونستمم بخرم، حتی تا چهلم آدم نشده بودم که برم و لباس مشکی بخرم. 

میم پرسید خب بعدش چی؟ بازم نتونستی بری خرید و ...؟

گفتم یک بار رفتم و از اولین مغازه یه کیف کوچیک خریدم و اومدم بیرون، گفت یعنی همه عزادارا اینجوری میشن؟ گفتم نمی دونم فقط می دونم هرچه سنم بیشتر میشه علاقه م به خرید کمتر تر میشه و بعد این جریان هم که دیگه حس بازار گردیم به صفر رسیده، یهو گفت یادم باشه دوستام می خوان زن بگیرن بهشون بگم عزادارشو بگیرن!!! اینجوری تو مالهای ایکس(ساکن ایران نیست و مهمونه اینجا) لازم نیست هزار ساعت بچرخن و نهایتا دو برابر پولشو میدن تو خونه خرج کنه طرف و اعصاااب راحت دارن اینجوری...

با تعجب نگاهش کردم گفتم آدم دلمرده مثل من خوبه؟ فقط چون خرید نمیره و کلافه نمیشن از پاساژگردی یا به قول شما مال گردی؟ گفت برو باباااا تو دلمرده ای که هر روز 6بار ما رو می خندونی؟! خیلی هم خوب و باحالی کاش همه عزادارا عین تو باشن اصلا... فقط قسمت گشتن برای خرید مغزت مشکل پیدا کرده که اونم راه حل داره:))) از خونه خرید می کنی دیگه

نظرات 9 + ارسال نظر
بهسا 1395/07/26 ساعت 07:41

من یه کامنت همین دورو ورا گذاشته بودم
ندیدیش؟؟؟

خیلی کامنت هست که دارم تایید می کنم، یه دور تایید کردم دیدم جوابشون تایید نشده و دوباره زدم عدم تایید تا فرصت کنم جواب بدم:((

بهسا 1395/07/25 ساعت 12:33

آخه دختر خوشکل و غمناک!
چرا فکر می کنی روحیه سابقت برنمی گرده؟ این دوره همینطوریه وقتی بگذره نهایتا تا 6 ماه میشی همون آدم سابق به لحاظ روحی گرچه جایی از ذهن و قلبت همیشه برای اون که رفته محفوظه و هرگز فراموش نمیشه فقط یادمیگیری چطور باهاش زندگی کنی
ضمننا اونیکه حرفای پارگراف اولو گفت و میم یکی هستن؟
و ضمننا شماره دو! تقریبا دو سه سالی هست که اکثر خریدام اینترنتیه منم!!! و خب این ربطی به عزا نداره، یکم به راحت تر بودن روندش ربط داره(این خیلی خوبه) و یکم هم به اینکه با بزرگتر شدن آروم تر میشی ربط داره، علایق جدیدتر داری و قدیمی ها ممکنه کمتر بشن اما کمرنگ نمی شن مثه علاقه به خرید که از بین نمیره ولی مودش کم و زیاد میشه!

از بس گمناکم دیگه
واقعا یعنی مثل سابق میشیم؟ نمی دونم بهسا، احساس می کنم خیلی خیلی همه چیز یهو به هم ریخت. چقدر خوب که تو هم خریدات اینترنتیه:)) شاید به اصالتمون برمیگرده این خسسسگی
درهرحال فامیلای ما دنبال دختر عزادارن دیگه گفته باشم:دی
یادم نیست پست رو الان می خونم و میام جواب میدم:دی
خوندم: نع میم بیخود کرده درباره ی زندگی خصوصیم نری بده:| :))) اون جرات نداره به واقع

رز 1395/07/25 ساعت 08:11

شما بزرگتری یا خواهرت ؟/یا دوقلویین؟

وای چه حس هیجان انگیزناکی دوقلووو:دی
خواهرم 3 سال و 3ماه ازم بزرگتره فداش بشم!

سپی 1395/07/24 ساعت 22:06

مگی یه موضوعی خیلی ذهنمو مشغول کرد
تو قریب به یک میلیوووون پول داری بعد بابات بدهی داره؟خجالت داره والا قباحت داره والا
ناچ ناچ ناچ

=))))))))))
واقعنااا من رو گنج نشستم اون وخ...هی وای وای

+ راستی بابام خودش طفلی بدهی نداره ها، ولی باید پرداخت کنه دیگه

هانی 1395/07/24 ساعت 17:32

حرفات خیلی خوب و کاملن منطقی بود. توی یک بحران روحی _حالا چه ناشی از جدایی، چه مشکلات دیگه_ هیچ وقت نمیشه یه انتخاب کاملن معقول داشت. آدم گاهی لازمه به خودش فرصت بده برای ریکاوری. البته اگه موردی بود که ممکنه از دست بره بهتره به ریکاوری سرعت بده!! :دی

+ این "قسمت گشتن برای خرید مغز" تعبیر خوبی بود!! مثلن چند سال دیگه پیداش کنن توی مغز و بشه مکانیسمش رو با دستکاری آف کرد!!
لذت خرید به گشتنشه!! من بعضی وقتا که حوصله م سر میره توی فروشگاه های اینترنتی می گردم ولی اصلن حال نمیده.

هیچم از این موردا تو دنیا پیدا نمیشه، هیچم لازم نیست به ریکاوری سرعت بدیم!!! دالا بخدا:))

من واقعا علاقه و انرژی برای خرید کردن ندارم و هر خریدی بوده اینترنتی انجام دادم اخیرا، همون منی که از خیلی خرید و پاساژ گردی دوس داشت اینجوری شده؛)

مرضیه 1395/07/24 ساعت 16:42


واقعا تو عزا می خندونی مردمو؟ خیلی باحاله اگه اینجوی باشی که
یعنی آقایون حاضرن پول بیشتر بدن خانوما خونه باشن و انتخاب کنن هر چی می خوان؟ آقایااان جواب لطفا چقدر خوبه اینجوری

اوم، خودمم نمی دونستم این جوریم، آخه وقتی اتفاق خنده دار میفته مجبورم بخندونمشون دیگه، مثلا یه مهمونی اومده بود کارای تخیلی می کرد، من داشتم گریه می کردم عکس حامدو نصب می کردم می گفت اول بیا یه دستمال بده من عکسشو می بینم گریه م می گیره=))))))) خدا شاهده یه چکه اشکم نریخت تا آخر و من اینو سوژه کرده بودم.

آقایون بیاین جواب بدین، گویا اکثرا میگن آره و این خیلی خوبه، شادمانم از این بابت:دی

یا ابر فرض فک نکنن میم منم حالااا :)))
میگم مگی من فکرم مشغوله اون ۹۸۰ تومنه توئه ! قرض نمیدی ؟ :))

=))))))))) وای خدا نه نگران نباش
تو که ساکن ایرانی! ضمنا دختری

+ ندارم قسم به فیلان و بیسار =)))))) از اینا که نمی خوان قرض بدن دروغ میگن نداریم!!!

Ali 1395/07/24 ساعت 16:20

میم خیلی خوب گفته ها منم اینا رو لحاظ می کنم فقط سخته دختر خوب و عزادار پیدا کردن اگر بود معرفی کن مگهان جان
سنش از 24 تا 30میتونه باشه من راضیم

برادر شما سنتونو بگید، من بگردم ببینم این اطراف کسی مرحوم نشده خواهری برادری چیزیش؟ :))
فکر کنم گفته بودید قبلا و چون سن خاصی هم بود یادمه اگر همون علی آقا باشید. (وبلاگ من چند تا مسعود و چند تا علی و چندین تا فاطمه و دو تا زهرا داره:دی)

BoBo 1395/07/24 ساعت 15:31

هم با حرفای خودت موافقم و هم با حرفای میم :دی

میم یکی از همین شماهاست، بره گم شه:))))))
بابا من عزادار نیستم=)))؟ من همش غمگینم خیلی زن غمگین داشتن سخت و وحشتناکه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد