مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

الان سکته می کنم!!!

از یه سایت معتبر خرید کردم، 98 هزار تومن و واسم اس ام اس اومده 980 هزار تومان از حساب شما کسر شد. یعنی چیییی؟! 
نظرات 10 + ارسال نظر

چه زرنگی بوده این سایته :)))))))))

نه اصلا مقصر سایت نبود، اسمشم واسه همین نگفتم:دی

مگان تو کامنت من منظورم" شوخی نیست" بوده نمیدونم چرا شده "شوخی شد"
از بس هولم

=)))))))) ایشکالی یوخدی عزیزم

مطهره 1395/07/23 ساعت 01:37

مگهان جان خودتو ناراحت نکن ، اصلا کلا بعضیا فازشون معلوم نیس :|

خیلی خیلی ناراحتم کرده بود اون لحظه ولی خوبیم اینه کرگدنم تو همه ی زمینه ها:)) زیاد دردم نمیاد و زودخوب میشم:دی

x 1395/07/22 ساعت 22:39 http://malakiti.blogsky.com

چی کار کردی برگشت ؟

والا یکی از بچه ها هم گفته، اختلال بانکی بوده
درگاه مشکل داشته، بعد برگردوندن به حسابم، نمی تونن بخورن پول آدمو تو روز روشن که

علی 1395/07/22 ساعت 22:09

دختر جان میتونه مشکل درگاه باشه یک در هزار این اتفاق رخ میده و ابدا ارتباطی به سایت، بانک مبدا و مقصد نداره

دقیقااااا همین بود مساله آقا
و پولمم برگشت گرچه سکته رو رد کردم:دی

پریسا 1395/07/22 ساعت 19:56

چه ترسناک.خداروشکرحل شد. ولی بصورت کاملا ناخودگاه ما فهمیدیم شما حدوداچقدر تو کارت بانکیت داری.یهو کل داراییهاتونو اینجا لیست کن خودتو خلاص کن دیگه. اینطوری ریزه ریزه بهت فشارمیاد.کاش همه رشتیها مثل تو نباشن وگرنه مردم چیپی هستید

خیلی ترسناک
آخی نه عزیزم نگران نباشید شبیه من نیستن، بعد اگر کسی 980 هزار تومن پول داشته باشه پولداره؟! یا بی پول؟ یا چی؟
واقعا یعنی فکر کردین دارم اعلام می کنم 900 هزااااااار تومن دارایی دارم؟! :-"

هانی 1395/07/22 ساعت 17:26

صفرها به ما راست نمی گویند!!

واقعا......واقعا

خوب خدا رو شکر که درست شد
به خدا جای تو تپش قلب گرفتم والا
شوخی شد ۹۸۰ تومن پوله!

=)))))))
خیلی پوله بخدا منم سکته کردم ولی جالبه با پشتیبانی و اینام خودم صحبت نکردم خواهرم زنگ زد من بیخیاااال لم داده بودم تو خونه و خیلی کم حرص خوردم. رسما نسبت به تمامی مشکلات آبدیده شدم

یادم باشه از هر سایتی خواستم خرید کنم اول بگم تو امتحان کنی
ایشالا ز میزنی پشتیبانی بقیه اش رو برمیگردونن...

:))) حل شد مشکل:دی

زنگ بزن پشتیبانیش
کدوم سایت بود نرم خریید :/

نترس بابااااااا برگشت!!!
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد